GP Brazilie: man van de wedstrijd?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2016 - 20:47:35

« vorige - volgende »

GP Brazilie: man van de wedstrijd?

Lewis Hamilton
1 (3.7%)
Nico Rosberg
0 (0%)
Max Verstappen
25 (92.6%)
Sergio Perez
0 (0%)
Felipe Nasr
0 (0%)
Anders
1 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 27

gloudiesaurus

Voor mij geen discussie, Max Verstappen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Helder dit! Wat een race [van 15 rondjes] 8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

meatball

Denk niet dat hier iemand iets anders dan Max durft kiezen .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Van Wijk

Geen woorden voor, wat een 15 ronden !

Arthur

Dat mag gerust, maar als echte liefhebber lijkt Max de ware optie. Ach wie ben ik  :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

LimburgF1


Sabai


Tuesday

dat moet wel Max zijn, al was Lewis toch wel gewoon de beste vandaag (al dan niet dankzij zn auto).

Jehoentelaar

Ik stemde zes ronden voor het einde op Felipe Nasr maar de man van de race is natuurlijk Verstappen. Anyhow, mooi om te zien dat een aantal talenten van morgen naar boven zijn komen drijven (ha!). Vond Sainz en met name Ocon ook heel sterk. Wehrlein pijnlijk veel zwakker dan zijn teamgenoot, benieuwd of dat nog een reden had.

Wings

Ocon ving Max ook goed op. En tof om te zien dat hij andere lijnen ging rijden om te voorkomen dat Max een aanvalt plaatst. Als Ocon in een Ferrari had gezeten was Max er niet 1,2,3 voorbij gekomen.

C.G. de Beaufort

Max. Ongelooflijk deze race...

Groet,

C.G. de Beaufort

JS JTD


Pancake Shield

Citaat van: meatball op 13 november 2016 - 20:50:51
Denk niet dat hier iemand iets anders dan Max durft kiezen .

Ik durf het wel: Ocon. Heeft nog steeds een Manor onder zijn kont en heeft deze race gewoon knap gereden. Net geen puntje, had dat absoluut wel verdiend. Bewijst misschien met deze race ook wel waarom Force India voor hem gekozen heeft en niet voor Wehrlein.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Ik stem Herman van Veen:


Voor het schrijven van een passend nummer over Max race ;D 8)

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 13 november 2016 - 21:19:22
Ik stemde zes ronden voor het einde op Felipe Nasr maar de man van de race is natuurlijk Verstappen. Anyhow, mooi om te zien dat een aantal talenten van morgen naar boven zijn komen drijven (ha!). Vond Sainz en met name Ocon ook heel sterk. Wehrlein pijnlijk veel zwakker dan zijn teamgenoot, benieuwd of dat nog een reden had.

Eens die Sainz en Ocon zijn echt goed bezig