GP Brazilie: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2016 - 20:46:28

« vorige - volgende »

GP Brazilie: cijfer voor de race?

10
5 (23.8%)
9
5 (23.8%)
8
5 (23.8%)
8
3 (14.3%)
7
0 (0%)
6
1 (4.8%)
5
1 (4.8%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 21

FolkertE

Citaat van: Van Wijk op 13 november 2016 - 21:00:31
Zelden heb ik zo veel emotie bij een wedstrijd gehad.
Eerst boos en pissed om de belachelijke SC situaties.
Daarna een brok in mijn keel en traantjes bij Massa zijn afscheid ( noem mij maar een mietje :) )
Wat er de laatste 15 ronden op het puntje van mijn stoel en waanzinnig genoten van iets wat waarschijnlijk de boeken ingaat als mooiste inhaalrace ooit.
Vandaar mijn 10.

MIETJEEEE

stiekem had ik precies het zelfde :-[

Ik wil een 10 geven, maar de eerste paar ronde waren gewoon dramatisch. Hoeveel ronden hebben we nu echt geraced? 30? Ik ga voor een 5 voor het eerste deel en een 10 voor het 2de deel en af gerond is dat een 8.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 13 november 2016 - 21:24:52
Citaat van: Van Wijk op 13 november 2016 - 21:00:31
Zelden zo pissed om de belachelijke SC situaties.


Helemaal mee eens! Dat gedoe met de SC was gewoon lachwekkend. Maar daarna was het puur genieten van een Max die van P16 naar P3 knalde...Smaakmaker! Ik heb genoten en daarom geef ik een negen!

Het is toch niet meer dan logisch die SC. We willen toch geen dodelijke ongelukken zien. Ik vond het echt op het randje.

Tessa

Citaat van: Mickey op 14 november 2016 - 11:45:04
Ik een tien, na inname van de nodige Leffe Blondjes en de euforie over de inhaalacties van De Stap. Moet dat eigenlijk bijstellen vanwege de rollende start die te lang duurde en de ongelukkige keuze van safetycars. Toch nog een acht, voor het avondvullende programma.  ;)

De Stap... LOL

maar volledig eens hoor, drama-begin weer met een mega slot!

Matthijs

Ik heb de uiterst ongelukkige keuze gemaakt om de race op te nemen om hem rustig 's avonds te kijken. Ik was wel zo slim om het programma erna óók op te nemen voor het geval de race zou uitlopen, maar het was niet genoeg. Toen ik tijdens de race steeds moest doorspoelen bij elke code rood of SC voelde ik al nattigheid. Uiteindelijk werd het beeld zwart met nog 17 ronden te gaan... Toen mijn vriendin (die op FB zat) zei dat ik het allerleukste had gemist was ik goed chagrijnig.

Ik onthou me hierbij van stemmen, want ik heb bijna alleen maar doorgespoeld.

robbert

Citaat van: Tessa op 15 november 2016 - 12:21:39
Citaat van: Mickey op 14 november 2016 - 11:45:04
Ik een tien, na inname van de nodige Leffe Blondjes en de euforie over de inhaalacties van De Stap. Moet dat eigenlijk bijstellen vanwege de rollende start die te lang duurde en de ongelukkige keuze van safetycars. Toch nog een acht, voor het avondvullende programma.  ;)

De Stap... LOL

maar volledig eens hoor, drama-begin weer met een mega slot!

drama begin door de sc-start en de vele sc periodes met rode vlaggen erna. De fia heeft blijkbaar zelf schrik van regenweer. Dat ze dan blij zijn, want dan heb je de meeste kans op spektakel. Kijk maar naar verstappen

Tessa

Citaat van: robbert op 15 november 2016 - 13:03:38
Citaat van: Tessa op 15 november 2016 - 12:21:39
Citaat van: Mickey op 14 november 2016 - 11:45:04
Ik een tien, na inname van de nodige Leffe Blondjes en de euforie over de inhaalacties van De Stap. Moet dat eigenlijk bijstellen vanwege de rollende start die te lang duurde en de ongelukkige keuze van safetycars. Toch nog een acht, voor het avondvullende programma.  ;)

De Stap... LOL

maar volledig eens hoor, drama-begin weer met een mega slot!

drama begin door de sc-start en de vele sc periodes met rode vlaggen erna. De fia heeft blijkbaar zelf schrik van regenweer. Dat ze dan blij zijn, want dan heb je de meeste kans op spektakel. Kijk maar naar verstappen

Ja, het was zonde....al kreeg ik her en der mee dat ze bij deze omstandigheden zeker een standing start wilden....mogelijk zijn ze geschrokken van Grosjean die crashte onderweg naar de startgrid?

Al gingen ze uiteindelijk, zeker met die tweede rode vlag zonder dat er iets aan de hand was, echt veel en veel te ver met hun watervrees wat mij betreft.

Tessa

Citaat van: Matthijs op 15 november 2016 - 12:49:05
Ik heb de uiterst ongelukkige keuze gemaakt om de race op te nemen om hem rustig 's avonds te kijken. Ik was wel zo slim om het programma erna óók op te nemen voor het geval de race zou uitlopen, maar het was niet genoeg. Toen ik tijdens de race steeds moest doorspoelen bij elke code rood of SC voelde ik al nattigheid. Uiteindelijk werd het beeld zwart met nog 17 ronden te gaan... Toen mijn vriendin (die op FB zat) zei dat ik het allerleukste had gemist was ik goed chagrijnig.

Ik onthou me hierbij van stemmen, want ik heb bijna alleen maar doorgespoeld.

OUCH!!!!

maar je ging de boel met voorbedachte rade toch al niet live zien, dus intussen heb je het laatste stukje alsnog gezien??
(heel eerlijk is dat laatste stuk iets dat ik intussen al een keer of 6 gezien heb, haha)

neem deze bijvoorbeeld:


favoriete momentje is trouwens rond de 30 seconden waar hij de bak op de baan houdt, haha
ge-wel-dig!

Matthijs

Dank je Tessa! Natuurlijk heb ik alle beelden alsnog gezien, maar het is toch anders als je al weet dat hij derde geworden is. Toen mijn opname stopte was hij 4e en hij eindigde 3e, niet zo heel schokkend dus. Pas daarna kwam ik erachter wat er écht was gebeurd.