GP Brazilie: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 13 november 2016 - 20:46:28

« vorige - volgende »

GP Brazilie: cijfer voor de race?

10
5 (23.8%)
9
5 (23.8%)
8
5 (23.8%)
8
3 (14.3%)
7
0 (0%)
6
1 (4.8%)
5
1 (4.8%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 21

gloudiesaurus

Misschien ben ik niet helemaal objectief maar voor mij waren die laatste 10 ronden de rit helemaal waard.
Ik geef een 10!  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

9. Vanwege de discutabele beslissingen van de wedstrijdleiding.

Arthur

Een 5! Weer geen normale start dus een voldoende kan het dan nooit meer worden bij mij. Maar als we het over de laatste 15 ronden hebben een dikke 10 hoor... 8)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

meatball

Een 8 vanwege te weinig race ronden , de ronden die wel gereden werden waren wel top natuurlijk.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

LimburgF1

Een 8. Die laatste ronden hebben het helemaal goed gemaakt  :)

Tuesday

vreemde race, veel coureurs die geen pitstop gemaakt hebben en een race die niet echt op gang wou komen. Maar de laatste 15 ronden waren idd fenomenaal. Al met al een 8.

Van Wijk

Zelden heb ik zo veel emotie bij een wedstrijd gehad.
Eerst boos en pissed om de belachelijke SC situaties.
Daarna een brok in mijn keel en traantjes bij Massa zijn afscheid ( noem mij maar een mietje :) )
Wat er de laatste 15 ronden op het puntje van mijn stoel en waanzinnig genoten van iets wat waarschijnlijk de boeken ingaat als mooiste inhaalrace ooit.
Vandaar mijn 10.

Jehoentelaar

9. Zeer goed vermaakt. Geweldige strijd op de baan en bakken emoties. Beter kan zeker, maar historischer bijna niet.

Franky R.

Citaat van: Van Wijk op 13 november 2016 - 21:00:31
Zelden zo pissed om de belachelijke SC situaties.


Helemaal mee eens! Dat gedoe met de SC was gewoon lachwekkend. Maar daarna was het puur genieten van een Max die van P16 naar P3 knalde...Smaakmaker! Ik heb genoten en daarom geef ik een negen!

C.G. de Beaufort

Ik geef't een 7. De SC de eerste 30 rondes was een echt een sof. Daarna kwam Max in de 55e ronde na een bandenwissel eindelijk waar hij voor gebouwd is, nl. winnen! Van een 16e plaats werd hij afgevlagd als een 3e.. Daar deed hij maar 16 rondes over. Geweldig! Ik vond'm beter dan in Barcelona... Een 10+ geef ik'm.

Groet,

C.G. de Beaufort

Pancake Shield

We hebben natuurlijk de laatste paar rondes wel wat mooie gevechten gezien, maar dat houdt niet in dat we eerste paar uur naar een drama van een wedstrijd hebben zitten kijken. Ik geloof dat we om 19u (twee uur na de start van de race) nog maar zes rondjes racende actie gezien hebben. En zeker de tweede code rood was gewoon waardeloos. En als ik dan de race in zijn geheel moet bepalen met dus weliswaar de actievolle laatste rondes en dan de klucht aan het begin, kom ik niet verder dan een 6.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Geer

ik heb een 8 gegeven..  De opmars van Max maakte het leuk, evenals de verschillende gevechten in het middenv'ld

de strijd vooraan was niet spannend

Mickey

Ik een tien, na inname van de nodige Leffe Blondjes en de euforie over de inhaalacties van De Stap. Moet dat eigenlijk bijstellen vanwege de rollende start die te lang duurde en de ongelukkige keuze van safetycars. Toch nog een acht, voor het avondvullende programma.  ;)

Robbert65

 
Citaat van: Mickey op 14 november 2016 - 11:45:04
Ik een tien, na inname van de nodige Leffe Blondjes en de euforie over de inhaalacties van De Stap. Moet dat eigenlijk bijstellen vanwege de rollende start die te lang duurde en de ongelukkige keuze van safetycars. Toch nog een acht, voor het avondvullende programma.  ;)
;D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel