Ronde 20: Formula 1 Grande Prêmio do Brasil, Autódromo José Carlos Pace

Gestart door Tessa, 06 november 2016 - 17:50:00

« vorige - volgende »

Van Wijk

Deze wedstrijd gaat nog heel wat stof doen opwaaien en pagina's discussies geven.
Er zaten zoveel waanzinnige details waar je als F1 liefhebber van kunt genieten ( of verafschuwen ) dat ik vannacht wel een paar keer een flash back zal hebben.
Wings haalde het bv al aan, het verdedigende werk van Ocon op Verstappen, een paar bochten maar, echter zo geraffineerd. Het bangen van Vettel, een koekje van eigen deeg mijns inziens, maar goed ieder zijn mening.
Hamilton die roept : Lets go....Vettel roept: stop the race......heerlijk toch ?
Rijders die nu waarschijnlijk de laatste 15 ronden zitten na te analyseren aan de hand van beelden en denken, hoe kan ik mezelf dit aanleren?
Het publiek met de duimen omlaag, Massa in tranen, hoe moeten Charley en Bernie hier tegen aan gekeken hebben? De race afvlaggen bij ronde 54 ? ( 75% ) of toch maar door laten rijden ?
Zo gaaf allemaal....

Jehoentelaar

Citaat van: Matthijs op 13 november 2016 - 21:37:46
Citaat van: Jehoentelaar op 13 november 2016 - 13:00:20
Het is pijnlijk om te zeggen maar regen is tegenwoordig een garantie dat de race minder leuk wordt dan onder droge omstandigheden. Mag dus hopen dat het op tijd droog is en blijft.
:D

Eh, ja.

:D

Tuesday

Citaat van: Van Wijk op 13 november 2016 - 22:23:35
Hamilton die roept : Lets go....Vettel roept: stop the race......heerlijk toch ?
waarbij Hamilton in free air rijdt zonder enige spray en Vettel met amper zicht op het rechte stuk net bijna op zn rondtollende teamgenoot was geknald.

Van Wijk

Inderdaad...met "heerlijk"bedoel ik overigens de controversie, niet of iemand wel of geen gelijk heeft.