Met nog 2 races te gaan....

Gestart door Tessa, 01 november 2016 - 19:23:28

« vorige - volgende »

...wie wordt volgens jou de nieuwe wereldkampioen?!

Nico Rosberg
16 (72.7%)
Lewis Hamilton
2 (9.1%)
Anders (lol)
4 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 22 november 2016 - 19:23:28

Tessa

Met nog twee races te gaan, staat de boel volledig op scherp!
De regerend wereldkampioen heeft niet voldoende aan "slechts winnen", maar de huidige koploper (d.d. 01-11-2016) heeft z'n zenuwen misschien niet voldoende op orde om de winst daadwerkelijk binnen te halen.

En dan hebben ze beiden natuurlijk nog het risico op ploffende motoren of andere coureurs die van hun lijn afwijken in de remzone, ha!

Dus, wie gaat het bij voorbaat correct voorspellen?! Als we allemaal vooraf een "educated guess" doen, is het statistisch gezien mogelijk ruim vooraf de eindklassering foutloos vast te stellen (ja, dat is natuurlijk onzin...maar gok dan maar gewoon voor de eer en al dat, pffff, mannen!!)  ::)

Robbert65

Ik heb een gevoel dat Lewis het gewoon weer gaat flikken....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Hamilton zal vol in de aanval moeten en op Interlagos zijn races in de regel onvoorspelbaarder dan in Abu Dhabi (gevoelskwestie). Over anderhalve week achter Rosberg eindigen is einde titelstrijd, denk ik.

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 01 november 2016 - 19:30:12
Ik heb een gevoel dat Lewis het gewoon weer gaat flikken....

Dat wordt dan leuk bij ons op de bank, want ik ga (al een paar races) echt uit van Nico als winnaar.

.
..
...
En dan valt Mercedes na dit jaar weg, gaat Lewis verder door het leven als dragqueen en wordt Nico een agressieve alcoholist, maar dat terzijde...lees tzt m'n boek maar :-P

Jehoentelaar

Het moeten interessante momenten zijn bij jullie op de bank als er Formule 1 op TV is.

Tessa

Citaat van: Jehoentelaar op 01 november 2016 - 19:37:58
Het moeten interessante momenten zijn bij jullie op de bank als er Formule 1 op TV is.

Met name verhitte momenten!!  ;)
maar wat wil je met een wedstrijd in Mexico, we hadden natuurlijk gevulde jalapenos, haha


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Het is toch ongeveer 80% zeker binnen voor Rosberg, lijkt me. Als hij één race wint, is hij kampioen.
Als hij geen race wint, maar wel een keer 2de en een keer 3de wordt, is hij kampioen.

Het is bijna niet te doen voor Hamilton. Alleen tegenslag voor Rosberg kan hem nog helpen. Ik denk dat Lewis de laatste twee races nog wint maar dat Rosberg gewoon telkens op het podium eindigt en that's it.

Met heel veel pijn in het hart zeg ik dit, want Rosberg is voor mij echt geen kampioen (Monaco, Oostenrijk...).

Jehoentelaar

Blij dat ik bij het ouderlijk gezag op de bank zat en voor de race kon genieten van een uitstekende andijviestamppot. Komende wedstrijd zal ik het weer met mijn eigen kookkunsten moeten doen.

Jehoentelaar

Citaat van: Jozef op 01 november 2016 - 19:43:56
Met heel veel pijn in het hart zeg ik dit, want Rosberg is voor mij echt geen kampioen (Monaco, Oostenrijk...).

Het is voor mij een de meest kleurloze kampioen sinds ik Formule 1 kijk. Zelden iemand zo weinig emoties zien uitdrukken.

Robbert65

ik denk regen in Brazilië. Ik denk Rosberg kwalificeert als achtste en wordt er door Felipe Massa zelvers hoogst in eigen persoon in ronde 1 vanaf getikt. met een bloedgang. HAM wint. VES 2.

dan Abu Dhabi nog;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs


Jozef

Citaat van: Robbert65 op 01 november 2016 - 19:45:52
ik denk regen in Brazilië. Ik denk Rosberg kwalificeert als achtste en wordt er door Felipe Massa zelvers hoogst in eigen persoon in ronde 1 vanaf getikt. met een bloedgang. HAM wint. VES 2.

dan Abu Dhabi nog;-)

Ik zat me tijdens de GP van Mexico ook al af te vragen of Max niet naar Rosberg toe reed om hem van de baan te rossen, ik denk dat Max ook liever Lewis als kampioen ziet hoor. Als je het hem achter gesloten deuren zou vragen.

;D

Tessa

Misschien was dat wel het geval, maar ik denk dat Max er intussen zijn dagtaak van heeft gemaakt Vettel op te fokken....niets leukers dan dat  ;D

Jozef

Ik denk dat hij gewoon geen Duitsers moet. :D