GP Mexico: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 30 oktober 2016 - 22:42:35

« vorige - volgende »

GP Mexico: cijfer voor de race?

10
1 (5%)
9
0 (0%)
8
7 (35%)
7
5 (25%)
6
4 (20%)
5
3 (15%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Pancake Shield

Een 5. Totaal geen boeiende race. Het einde gaf wel wat vuurwerk, maar ik had liever gehad, dat het in cleane acties gegaan was.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Ik geef een 7. Race was saai, tot 3 ronden voor het einde.
Heerlijk dat vuurwerk!

Wel jammer dat het Verstappen zijn podium kostte  :(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

LimburgF1

7,5 rond het af naar 8. Vond de rest van een race een 7 waard, maar dat stukje komedie op het laatst is mij toch nog een extra half puntje waard  ;D

Tuesday

Lastig, het eind geeft wel een wat vertekend beeld natuurlijk, maar door de verschillende strategiën zag je het ook al een beetje aankomen. Deze climax zat er dus wel een beetje aan te komen, dus toch gewoon een 8.

Jehoentelaar

7. Middenstuk was wat langdradig, maar begin en eind erg leuk. Strategisch had ik wel gehoopt op meer variatie.

Robbert65

middendeel was langdradig idd, doordat iedereen zo'n beetje op mediums ging. maar strategisch wel een interessante race. Veel close racing in het middenveld, leuke acties gezien. Ontknoping om nooit te vergeten. Ik gaf een 8.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Ik geef'm een 6. Alleen het begin en einde waren interessant.

Groet,

C.G. de  Beaufort



Jozef

Ik ga ook voor de 8. In het midden gebeurde er heel lang echt niks, dus was het echt saai.

Maar als 3 ronden op het einde ervoor zorgen dat dit een race is waar je over 10 jaar nog over kunt spreken, dan is dat goed genoeg om er op zijn minst een 8 van te maken.

Wings

Om bovenstaande reden ga ik voor een 7.

Van Wijk

Een 8, zeker aan het eind een paar leuke gevechten gezien ( ook in de achterhoede )

Fietser

Heb van het begin tot het einde genoten! Bijvoorbeeld van de rondenlange strijd tussen Perez die voor eigen publiek maar niet langs Massa kwam. Van de sfeer op de tribunes. Van Hulkenberg die weer 'ns bewees een echte subtopper te zijn. Van de strijd van Ericson voor een wedstrijdpunt. (Is de Zweed eigenlijk niet de verrassing van dit seizoen?) En dan was daar nog de hangende spanning tussen Verstappen, Vettel en Ricciardo die allen een andere rubberstrategie hanteerden waardoor je steeds meer zag aankomen dat ze elkaar de laatste ronden zouden 'tegenkomen'. Wat dan ook gebeurde...
Kortom, voor mij een vette acht.

Matthijs

Citaat van: Fietser op 01 november 2016 - 09:20:56
Heb van het begin tot het einde genoten! Bijvoorbeeld van de rondenlange strijd tussen Perez die voor eigen publiek maar niet langs Massa kwam.

Citaat van: Jozef op 31 oktober 2016 - 13:00:03
In het midden gebeurde er heel lang echt niks, dus was het echt saai.

Ik pak even selectief twee quotes uit jullie verhaal, dus excuses voor een eenzijdig beeld. Maar ik vond dit twee treffende quotes die een totaal verschillende beleving van het midden van de race weergeven. Door de ijle lucht werkte DRS amper, waardoor Pérez niet voorbij Massa kwam. Is dat een spannende strijd of is dat saai? Neutrale vraag.

Geer

ik heb de race een 6 gegeven... waarom? omdat het leuk was, maar niet geweldig

De start was spannend, en de laatste ronden waren leuk met Seb, RIC en Max,
alles ertussenin was wel oke maar niet dat  ik op het puntje van mijn stoel zat..

Jozef

Citaat van: Matthijs op 01 november 2016 - 09:55:08
Citaat van: Fietser op 01 november 2016 - 09:20:56
Heb van het begin tot het einde genoten! Bijvoorbeeld van de rondenlange strijd tussen Perez die voor eigen publiek maar niet langs Massa kwam.

Citaat van: Jozef op 31 oktober 2016 - 13:00:03
In het midden gebeurde er heel lang echt niks, dus was het echt saai.

Ik pak even selectief twee quotes uit jullie verhaal, dus excuses voor een eenzijdig beeld. Maar ik vond dit twee treffende quotes die een totaal verschillende beleving van het midden van de race weergeven. Door de ijle lucht werkte DRS amper, waardoor Pérez niet voorbij Massa kwam. Is dat een spannende strijd of is dat saai? Neutrale vraag.

Na twee ronden wist je wel dat Pérez er waarschijnlijk tot aan de finish achter zou blijven, dus wat mij betreft saai. Er kwam ook geen inhaalpoging omdat de topsnelheid van de Williams zo hoog ligt (Vettel kan erover meespreken).