GP Japan: cijfer voor de race?

Gestart door gloudiesaurus, 09 oktober 2016 - 09:36:20

« vorige - volgende »

GP Japan: cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
1 (5.3%)
8
2 (10.5%)
7
12 (63.2%)
6
2 (10.5%)
5
2 (10.5%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

gloudiesaurus

Ik ga zelf voor een 6,5 en ik rond het af naar een 7.
Wat leuke gevechten omdat Hamilton terug viel maar dat was het dan ook wel een beetje.
Echte strijd was er niet. Rosberg veilig naar de zege.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Van Wijk

Een zesje. Er gebeurde helaas niet veel. Als we een ( overigens keurige ) verdediging van Max  als hoogtepunt moeten zien, geeft het aan hoe spectaculaar de rest van de wedstrijd was. :D

Tuesday

Vond het op het eind toch nog wel spannend, omdat Hamilton aardig kwam opzetten en je nooit helemaal zeker weet of Rosberg en Verstappen of ze op de cruise control rijden of dat ze echt problemen hebben. Maar al met al geen heel bijzondere race, dus een 7.

Tessa

Ik zet 'm ook op 7, leuke race, weinig spektakel op het laatste gevecht tussen Hamilton en Max na.

Fietser

#4
Prima vermaakt. De inhaaljacht van Hamilton, de onderlinge strijd tussen de FI's, Williamsen en TR's, de knokkende en soms gefrustreerde Vettel, mooimooimooi! Ik zou graag een 7,5 willen geven maar dan moet ik het afronden naar een 8, maar dat gaat me toch iets te ver. Ik hou het daarom op een 7.4. Lang verhaal kort: een hele vette zeven.

Robbert65

8. niet één keer in slaap gevallen. 8.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

5. Misschien stel ik iets te hoge eisen voor een vroege ochtend, maar ik heb mij vooral bezig gehouden met de verschillende strategieën en op dat vlak was het niet heel bijzonder. Her en der wat gevechtjes, maar dat was het eigenlijk wel.

Pancake Shield

Een 6. Totaal geen spanning in de wedstrijd, met uitzondering van het gevecht van Hamilton om terug te komen. Anders was het cijfer nog veel lager geweest.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Ik kom ook niet verder dan een 5. Zeker, het einde was dan weer leuk maar lang niet voldoende om het naar een voldoende te tillen... [ach, je begrijpt wat ik bedoel].

Kortom, weer wat uit te leggen als men nu weer tegen mij roept; allemaal autootjes die achter elkaar aan rijden....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Een zeven...mooie GP gezien. Iedereen had een probleem behalve Rosberg.. ;D

C.G. de Beaufort


Wings

Hier ook een 7. Ik heb me prima vermaakt. En een superspannend slot.

Jozef

Gewoon de beelden van die auto's door al die snelle bochten zijn al genieten. Ik hou echt van dit circuit. Ik heb er dan ook geen moeite mee dat het geen op en top spektakelstuk was. Sluit me bij de meerderheid aan: 7.

FolkertE

Ook een 7. Prima vermaakt. E verder eens met Jozef.

Robbert65

Sinds wij hier thuis met volledige live timing middels de F1.com app op de tablet kijken is Formule 1 kijken nog leuker gewordne. Het scheelt echt een slok op een borrel. Voor ons was mede daardoor de race een spannende anderhalf uur. Je kijkt niet naar achter elkaar aanrijdende autootjes, je kijkt naar strategie, welke banden(app), bandenslijtages, aantal rondes gereden op deze banden (app), brandstofverbruik, coasting of niet, DRS open of niet (app), je gaat op een andere manier kijken. Het is de moeite en de centjes waard.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel