Ronde 17: Formula 1 Japanese Grand Prix, Suzuka International Racing Course

Gestart door Tessa, 03 oktober 2016 - 19:19:05

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Tuesday op 09 oktober 2016 - 14:21:12
Citaat van: Mickey op 09 oktober 2016 - 14:05:36
Over (be)klagen gesproken, zullen we het nog eens over Vettel hebben? Manmanman.
toch is Vettel achteraf ook geen klager. In the heat of the moment hoort dat erbij en dan is die radio ook gewoon een uitlaatklep. Verstappen doet dat ook, Hamilton ook, wie niet? En wij klagen ook een hoop ;)
8)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Het was in ieder geval een toffe race waar veel over te zeggen viel en valt. En man wat ben ik blij, dat ze bij Red Bull het lek boven hebben en zo langzamerhand de Mercedessen in de versnellingsbak aan het kruipen zijn. Ze zijn er natuurlijk nog niet, Red Bull heeft foutjes van de Mercs nodig om ervoor te komen, maar iedere race blijken ze weer een stapje gezet te hebben.

Austin, TX, Circuit of the America's. USA here we come. 

Gentlemen, start your engines!
Was vorig jaar een van de hoogtepunten van het seizoen. Het moment dat Lewis het kampioenschap pakte. En een hele hoop water op vrijdag...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

Het is toch grappig, en Renault blijkt maar weer groot gelijk gehad te hebben dat ze niet meer in zee wilden met Red Bull: als Red Bull het slecht doet, ligt het aan Renault. En als ze het beter doen, dan noemt niemand Renault nog maar ligt het aan Red Bull.

Geen verwijt Robbert, maar ik vind het echt heel opmerkelijk.

En nu ga je zeggen: heb je gezien waar het fabrieksteam van Renault rijdt? Maar die hebben B-coureurs en een chassis uit 2015...

Robbert65

je hebt gelijk natuurlijk, ook bij Renault wordt keihard gewerkt. En dat had ik best mogen vermelden.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Robbert65 op 10 oktober 2016 - 17:09:08
je hebt gelijk natuurlijk, ook bij Renault wordt keihard gewerkt. En dat had ik best mogen vermelden.
maar het is toch echt nog steeds de zwakste schakel. Die zullen van t winter nog wel een behoorlijke stap moeten maken, anders wordt het alsnog erg lastig voor RBR om voor het WK te gaan volgend jaar.


C.G. de Beaufort

Citaat van: Mickey op 11 oktober 2016 - 11:10:11
Smeuïg staartje...

http://www.telegraaf.nl/telesport/26781004/__Protest_Verstappen_krijgt_staartje__.html

(..)De tegenstem was van Connelly, die binnen het Formule 1-wereldje bekend staat als een hardliner.

Ontslaan, die man,

Groet,

C.G. de Beaufort


gloudiesaurus

Ja raar verhaal om dan bij de teams te gaan lobbyen... Niet integer!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

vandeB

Citaat van: Mickey op 11 oktober 2016 - 11:10:11
Smeuïg staartje...

http://www.telegraaf.nl/telesport/26781004/__Protest_Verstappen_krijgt_staartje__.html

Maar het is ook niet sterk van Paddy Lowe om daar eigenhandig een beslissing in te nemen. Daar zal ook nog wel even over nagepraat worden.

Jozef

Waarom niet? Als de bazen weg zijn dan is iemand anders degene die de beslissingen neemt, dat gebeurt in andere bedrijven ook zo. Dat hij teruggefloten is door Wolff en Lauda, is gênant voor hem, maar ik denk dat het gewoon de goede keuze was. Altijd gemakkelijker om een protest in te dienen en later terug te trekken, dan andersom (wanneer het misschien al te laat is om het nog in te dienen).

Tuesday

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2016 - 16:57:37
Waarom niet? Als de bazen weg zijn dan is iemand anders degene die de beslissingen neemt, dat gebeurt in andere bedrijven ook zo. Dat hij teruggefloten is door Wolff en Lauda, is gênant voor hem, maar ik denk dat het gewoon de goede keuze was. Altijd gemakkelijker om een protest in te dienen en later terug te trekken, dan andersom (wanneer het misschien al te laat is om het nog in te dienen).
nou, het is niet zo dat die mogelijkheid er eerder niet was, dus dan is het wel vreemd dat iemand dat wel gaat doen op het moment dat de baas weg is.

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2016 - 11:38:47
Ja raar verhaal om dan bij de teams te gaan lobbyen... Niet integer!

Nee. Als je het mij vraagt een vereiste om plaats te mogen nemen bij de stewards. Bovendien betwijfel ik zijn objectiviteit. Hij komt goed weg met een tik op de vingers.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 11 oktober 2016 - 18:37:33
Citaat van: Jozef op 11 oktober 2016 - 16:57:37
Waarom niet? Als de bazen weg zijn dan is iemand anders degene die de beslissingen neemt, dat gebeurt in andere bedrijven ook zo. Dat hij teruggefloten is door Wolff en Lauda, is gênant voor hem, maar ik denk dat het gewoon de goede keuze was. Altijd gemakkelijker om een protest in te dienen en later terug te trekken, dan andersom (wanneer het misschien al te laat is om het nog in te dienen).
nou, het is niet zo dat die mogelijkheid er eerder niet was, dus dan is het wel vreemd dat iemand dat wel gaat doen op het moment dat de baas weg is.

Er doken nieuwe elementen op (een steward die zegt dat protest kans maakt)...

Tuesday

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2016 - 21:42:27
Citaat van: Tuesday op 11 oktober 2016 - 18:37:33
Citaat van: Jozef op 11 oktober 2016 - 16:57:37
Waarom niet? Als de bazen weg zijn dan is iemand anders degene die de beslissingen neemt, dat gebeurt in andere bedrijven ook zo. Dat hij teruggefloten is door Wolff en Lauda, is gênant voor hem, maar ik denk dat het gewoon de goede keuze was. Altijd gemakkelijker om een protest in te dienen en later terug te trekken, dan andersom (wanneer het misschien al te laat is om het nog in te dienen).
nou, het is niet zo dat die mogelijkheid er eerder niet was, dus dan is het wel vreemd dat iemand dat wel gaat doen op het moment dat de baas weg is.

Er doken nieuwe elementen op (een steward die zegt dat protest kans maakt)...
een zeer dubieus element die ook nog eens helemaal niks aan de situatie veranderde. Een goede keuze was het allesbehalve.

Matthijs

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2016 - 16:57:37
Altijd gemakkelijker om een protest in te dienen en later terug te trekken, dan andersom (wanneer het misschien al te laat is om het nog in te dienen).
Volgens mij is dit de essentie en is de hele affaire niet meer dan een storm in een glas water.