Gok de Pole [15] Grand Prix van Singapore - Marina Bay

Gestart door BMW.WilliamsF1, 12 september 2016 - 12:25:06

« vorige - volgende »

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

BMW.WilliamsF1


C.G. de Beaufort


Mickey

Nou Carel, lijk je toch mooi de beste papieren te hebben. 41'rs gaan 'm zeker niet worden. Zelfs 42'rs lijken erg optimistisch.

BMW.WilliamsF1

Moet nog 3 seconden af, dan zitten ze in de 1:42. Das mss wat teveel gevraagd, maar Mercedes moet nog op de ultra softs rijden :)

Matthijs

#20
Citaat van: Mickey op 16 september 2016 - 14:01:46
Nou Carel, lijk je toch mooi de beste papieren te hebben. 41'rs gaan 'm zeker niet worden. Zelfs 42'rs lijken erg optimistisch.
Ben je niet wat te voorbarig? Vorig jaar waren ze in FP1 vier seconden en in FP2 2,3 seconden langzamer dan de pole. Iets met temperatuur en openbare weg...

Mickey

Ik heb niet gekeken naar de resultaten van vorig jaar. Het staat me niet bij dat ze dit jaar ergens zo'n groot verschil hadden tusse FP1 en Q.

Matthijs

Citaat van: Mickey op 16 september 2016 - 21:25:39
Ik heb niet gekeken naar de resultaten van vorig jaar. Het staat me niet bij dat ze dit jaar ergens zo'n groot verschil hadden tusse FP1 en Q.
Ik bedoelde het minder bot dan ik heb opgeschreven, Mickey. Ik wou de hoop uitspreken dat we er mogelijk dichter bijzitten dan we vrezen!

Mickey

Zo heb ik het ook niet opgevat hoor. No worries.

Over tweeënhalf uur weten we meer. :)

Matthijs

We hadden het allebei half fout, half goed! Schade beperkt.

FolkertE

Ik ben er heilig van overtuigd dat Mercedes hier op GPPits heeft gekeken naar mijn tijd en Hamilton bewust heeft gesaboteerd of maar geen 1:41, 8 te rijden.

Jozef


Mickey

Citaat van: Matthijs op 17 september 2016 - 18:23:45
We hadden het allebei half fout, half goed! Schade beperkt.

Volgens mij drukt Carel Godin mij van het podium af. >:(

Sphinx

Volgens mij brons vandaag. Tuesday en Limburg dichterbij. Ik druk Carel én Mickey van het podium af (sorry)  :-[
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Citaat van: Jozef op 17 september 2016 - 19:03:57
Gedacht zoals een echte Hamilton-fan. :P
Precies. ;D Hamilton en ik doen nooit wat fout, dus meot het wel iets anders zijn. ;)