Ronde 15: Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix, Marina Bay

Gestart door Tessa, 12 september 2016 - 07:59:05

« vorige - volgende »

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Edwin90 op 12 september 2016 - 23:19:19
Citaat van: Robbert65 op 12 september 2016 - 22:48:21
Citaat van: Arthur op 12 september 2016 - 21:18:36
Of opnemen en om 21.00 uur kijken, inmiddels ook donker buiten :D
Ik heb al de pest in als het beeld op het scherm enkele seconden achterloopt op de datastream van F1.com :D

Bekend probleem! Zo wist ik al dat de Safety Car op de baan was voordat Magnussen zich in de bandenstapels boorde in Radillon. Gelukkig kun je de app pauzeren zodat hij 'op tijd' loopt met het beeld.

Jullie hebben de betaalde versie van de app? :)

Jozef

Citaat van: Edwin90 op 12 september 2016 - 23:19:19
Bekend probleem! Zo wist ik al dat de Safety Car op de baan was voordat Magnussen zich in de bandenstapels boorde in Radillon.

Hmm, zo klinkt het alsof je een app hebt die de toekomst voorspelt. Of dat een F1-race een script volgt en die crash dus opgezet spel was. ;D

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 12 september 2016 - 23:33:46
yep! synchroniseren en kalibreren, ik laat het altijd graag over aan mijn lief. Net als de hapjes en de drankjes overigens :D

Ben jij even een geluksvogel, lol


Maar om me in de discussie te mengen en nog een stapje verder te gaan:

Als ik zou moeten kiezen tussen de beelden of de live timing, dan kies ik voor het laatste.
Opnemen heeft in mijn geval dus geen zin. Een wedstrijd kijken zonder de live timing op tablet of laptop er naast, neh!

BMW.WilliamsF1

Oh daar heb ik geen moeite mee hoor. Japan en Maleisië zijn mij wat te vroeg, dus die zal ik opnemen en later op de dag terugkijken. Maar ik moet wel zeggen dat het met de live timing soms wat makkelijker te volgen is :)

Jehoentelaar

Ik doe de moeite eigenlijk niet om er live timing bij te pakken. Al zou het wel handig zijn want qua strategieën en zulks kan ik het nauwelijks bijfietsen.

Tessa

Ik vind het prettig om de rondetijden van deze en gene continu op een rij te hebben. Zo zijn ze ook makkelijk met elkaar te vergelijken. Dat is eigenlijk het belangrijkste!

Ook bij pitstops is het handig: als er 1 gaat gaan er meer, en niet iedereen kan in beeld gebracht worden.
Het staat ook wel op het televisiescherm, maar ja, dan zit ik naar een pitstop te kijken, terwijl ik mbv live timing eigenlijk de meeste namen al heb gezien voor de eerste naar binnen komt.
Ook lang niet alle inhaalacties worden in beeld gebracht en van het ziggo commentaar moet je het niet hebben  ;)

Al met al komt het er op neer dat ik inderdaad na Singapore weer even flink aan de slag moet met de wekker ja, haha.

Arthur

Livetiming deed ik ook vaak naast de TV. Maar nu zijn volgens mij de sectortijden veranderd in gekleurde bolletjes? Sindsdien heb ik het geskipped! Of zijn die sectortijden weer terug?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Sectortijden krijg je met de betaalde versie van de app (of F1access op desktop).

Je krijgt dan ook engels commentaar, bandeninformatie, info van de wedstrijdleiding, de hele meuk erbij. Echt een aanrader. Ik wil het niet meer missen.

Jozef

In de kwalificatie vind ik het zonder sectortijden ook waardeloos maar tijdens de race heb je die sectortijden toch niet echt nodig, vind ik. De volledige rondetijd krijg je wel nog altijd, en de gaps. Het zijn vooral de gaps die belangrijk zijn, om te zien of iemand zich een pitstop kan permitteren of niet.

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 13 september 2016 - 18:20:28
Sectortijden krijg je met de betaalde versie van de app (of F1access op desktop).

Je krijgt dan ook engels commentaar, bandeninformatie, info van de wedstrijdleiding, de hele meuk erbij. Echt een aanrader. Ik wil het niet meer missen.

En die betaalde versie kost...  :(
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Van Wijk

Citaat van: Edwin90 op 13 september 2016 - 18:20:28
Sectortijden krijg je met de betaalde versie van de app (of F1access op desktop).

Je krijgt dan ook engels commentaar, bandeninformatie, info van de wedstrijdleiding, de hele meuk erbij. Echt een aanrader. Ik wil het niet meer missen.

Interessant...werkt dat ook op je ipad ? Zo ja, heb je toevallig een link?

En ja sorry beste familie....ik was te laat op mijn zoontje zijn doop in de kerk. ( waarom moet zo een doopfeest op zondagmiddag om twee uur? )

BMW.WilliamsF1

Dat is de officiële Formule 1 app. Zoek op Formula 1 in de Appstore en je vindt hem wel. Ik heb ff gekeken. Hij kost 3 euro per maand of 27 per jaar.

Edwin90

F1 Access (uitgebreide functies van de app) kost 27 euro op jaarbasis. Is te bestellen in de app die je gratis kunt downloaden of op f1.com

Robbert65

Citaat van: Arthur op 13 september 2016 - 20:18:43
Citaat van: Edwin90 op 13 september 2016 - 18:20:28
Sectortijden krijg je met de betaalde versie van de app (of F1access op desktop).

Je krijgt dan ook engels commentaar, bandeninformatie, info van de wedstrijdleiding, de hele meuk erbij. Echt een aanrader. Ik wil het niet meer missen.

En die betaalde versie kost...  :(

iets van $6 per maand geloof ik. tistedoen...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel