Ronde 15: Formula 1 Singapore Airlines Singapore Grand Prix, Marina Bay

Gestart door Tessa, 12 september 2016 - 07:59:05

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Sabai op 24 september 2016 - 17:41:35
Als Mercedes zo dominant blijft zie ik het Hamilton het met twee vingers in zijn neus halen.
Het is zeer reëel dat Mercedes volgend jaar niet zo dominant is als nu. Niet omdat ze geen goede auto bouwen maar omdat er na een reglementswijziging bijna altijd een ander team opstaat.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 23 september 2016 - 18:09:45
Vettel lijkt de gretigheid een beetje kwijt te zijn. Ik was altijd een groot fan van hem maar dat is een stuk minder geworden. Zie hem geen wk meer worden.
Dat idee heb ik ook. Begin 2014 riep hij iets over zijn ongenoegen over de huidige auto's en ik denk dat dat nog steeds mee speelt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij houd van auto's met heel veel downforce. Misschien met de regelwijzigingen dat we meer van de oude Vettel terug zien?

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 25 september 2016 - 09:54:53
Citaat van: Sabai op 23 september 2016 - 18:09:45
Vettel lijkt de gretigheid een beetje kwijt te zijn. Ik was altijd een groot fan van hem maar dat is een stuk minder geworden. Zie hem geen wk meer worden.
Dat idee heb ik ook. Begin 2014 riep hij iets over zijn ongenoegen over de huidige auto's en ik denk dat dat nog steeds mee speelt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij houd van auto's met heel veel downforce. Misschien met de regelwijzigingen dat we meer van de oude Vettel terug zien?


Je zou wel eens gelijk kunnen hebben, Folkert

Tuesday

het is een beetje rommelig en hij heeft soms moeite met het vinden van een juiste afstelling, maar verder rijdt ie toch voornamelijk keurige races. Kan nog wel een tandje beter idd, maar laat m dat maar mooi bewaren voor als het echt nodig is.

Matthijs


Sabai

Citaat van: Matthijs op 25 september 2016 - 19:19:37
Vorig jaar was Vettel toch wel heel sterk hoor.

Dat klopt wel maar nu het even niet mee zit presteert hij gelijk een stuk minder omdat hij weet dat hij toch geen kans maakt dit jaar.Dat bedoel ik dan ook dat hij zijn gretigheid kwijt is die hij voorheen wel had.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 25 september 2016 - 19:21:59
Citaat van: Matthijs op 25 september 2016 - 19:19:37
Vorig jaar was Vettel toch wel heel sterk hoor.

Dat klopt wel maar nu het even niet mee zit presteert hij gelijk een stuk minder omdat hij weet dat hij toch geen kans maakt dit jaar.Dat bedoel ik dan ook dat hij zijn gretigheid kwijt is die hij voorheen wel had.
dat valt best mee, misschien is hij juist eerder te gretig. Toch geloof ik idd wel dat onbewust de echte scherpte er niet is. Maar goed, als jij dan als fan afhaakt, dan geef je toch ook niet echt het goede voorbeeld  ;)

Sabai

Nja ik ben eigenlijk meer afgehaakt als fan van de sport.Vroeger miste niks. Nu zie hooguit een samenvatting van de race.

Figge

Hoe goed je ook bent, als je niet in de gelegenheid bent om te winnen gaan de scherpe randjes er uiteindelijk vanaf. Dat geldt niet alleen voor Vettel maar zeker ook voor Alonso. Voor mannen als Raikkonen en Button in mindere mate wellicht ook. Dat is ook logisch. Stel van Ferrari en McLaren komend jaar de 2 beste (gelijkwaardige) auto's hebben, reken maar op een titanenstrijd tussen Vettel en Alonso. Dan is de scherpte bij beide maximaal. Waarom? Omdat ze een reële kans hebben om te winnen. En dat is het enige waar ze het voor doen. Winnen en kampioen worden. Met de huidige Mercedessen?