GP Italië: cijfer voor de wedstrijd

Gestart door gloudiesaurus, 04 september 2016 - 15:49:09

« vorige - volgende »

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
0 (0%)
6
7 (41.2%)
5
5 (29.4%)
4
2 (11.8%)
4
1 (5.9%)
3
2 (11.8%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

gelukkig is er zometeen nog Moto GP. En de slechte start van Hamilton maakte het nog een beetje interessant, maar dan nog een heel mager zesje. Hopelijk volgend jaar beter met de nieuwe lay out.

Jozef

Een klassieke saaie race zoals we van Monza gewend zijn. 4.

gloudiesaurus

Ook een 6je! Slechte start van Hamilton maakte wat goed. En Ricciardo en Verstappen hadden nog wat leuke moves. Voor de rest was het magertjes...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Magere en slaapverwekkende race. Een 5 voor de moeite.

Pancake Shield

Een 5. Een slechte race, was van te voren te voorspellen
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Ik ben twee keer ingedommeld...Had vooraf een directe strijd verwacht tussen Hamilton en Rosberg. Maar dan moest Lewis wel goed starten...Na de start gebeurde er gewoon weinig tot niets...een vier

Van Wijk

Gewoon een dunne 5.
Langs de andere kant, ik ( en meerdere forum leden ) hadden niet anders verwacht.

Matthijs

Citaat van: Van Wijk op 04 september 2016 - 21:07:54
Gewoon een dunne 5.
Langs de andere kant, ik ( en meerdere forum leden ) hadden niet anders verwacht.
Maar o wee als Monza van de kalender dreigt te vallen, dan schreeuwt men moord en brand.
In de huidige F1 (DRS, Pirelli etc) is Monza gewoon niet boeiend. Misschien na de reset van 2017 weer wel.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 05 september 2016 - 11:16:46
Citaat van: Van Wijk op 04 september 2016 - 21:07:54
Gewoon een dunne 5.
Langs de andere kant, ik ( en meerdere forum leden ) hadden niet anders verwacht.
Maar o wee als Monza van de kalender dreigt te vallen, dan schreeuwt men moord en brand.
In de huidige F1 (DRS, Pirelli etc) is Monza gewoon niet boeiend. Misschien na de reset van 2017 weer wel.
ja, tuurlijk schreeuwt men dan moord en brand. Monza is om meerdere redenen uniek en het zou jammer zijn als dat wordt ingeruild voor een zoveelste Tilke baan of wat dan ook. De race is de laatste jaren idd niet heel geweldig, maar langdradig is het eigenlijk nooit. Het gevoel van snelheid en de lengte van de race zorgen er toch wel voor dat het nooit heel vervelend is om naar te kijken. Als ik de kalender zou mogen samenstellen dan zou Monza er na Spa en Monaco als 3e opkomen.

Jozef

Monza = tifosi
Monza = het coolste podium van het jaar

Daarom mag/moet Monza blijven. Niet vanwege de saaie race. Net zoals Monaco bijvoorbeeld.

BMW.WilliamsF1

Ik geef het een 6 :)

Was niet heel spannend, maar toch een aantal inhaalacties. Rosberg (eigenlijk Hamilton) maakt het WK weer wat spannender. Das altijd goed.

Sabai

Een 3 voor mij. Het begint me nu zo langzamerhand wel echt te vervelen dat ik in pak hem beet 60 races maar 7 x een andere winnaar op het podium heb gezien dan een Mercedes man . En daarvan was er eigenlijk maar race van waar Mercedes op snelheid is verslagen. Die van Vettel in Maleisië   Hoop igg dat er volgend seizoen wat gaat veranderen. Want zelfs Ferrari was in 2000 tm 2004 niet eens zo dominant.

Jozef

Met dank aan het tokensysteem, dat gelukkig ook verdwijnt.