Het Grote Grand Prix Van België Topic

Gestart door Robbert65, 01 augustus 2016 - 10:44:39

« vorige - volgende »

Charrel

Citaat van: Robbert65 op 30 augustus 2016 - 11:16:55
Citaat van: Charrel op 30 augustus 2016 - 08:53:36
Ik heb niet echt actief fans gezien, maar wel veel Verstappen vlaggen op de tribunes. Wel heb ik een koude Heineken gedronken met Dr. Helmut Marko. Kon helaas geen foto maken, had leuk geweest voor een artikel..  ;)

nou, die gunnen we je voor één keer, maar normaal geldt hier: als er geen plaatje van is dan is het niet gebeurd hè? ;)

Zo beter?

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

#92
Citaat van: gloudiesaurus op 29 augustus 2016 - 21:01:50
Het was niet de tunnel, maar de weg na de tunnel. De snelweg in België van Maastricht naar de E40 op weg naar Spa.
Die snelweg ligt er al een hele tijd, en het waren onderhoudswerkzaamheden. Dat kunnen ze toch wel wat beter plannen lijkt me.

Als je nu leest dat sommige fans pas om 21:00 van de politie van de parkeerplaats mochten, dan lijkt dat wel een beetje op Zandvoort  ;)

Die wegwerkzaamheden lopen al lang en behelzen ook een gedeeltelijke reconstructie van de snelweg over de Maas richting Namur. Neem aan dat op termijn ook het knooppunt Cheratte (waar je linksaf richting Aachen/Verviers gaat) wordt aangepakt. Je kunt er donder op zeggen dat dat voor augustus/september 2017 nog niet klaar is.

Via Visé-Maastricht rijden is ook helemaal niet nodig, trouwens. Via Aachen-Heerlen kom je ook op de A2 en als je meer naar het westen moet ga je door naar Hasselt/Antwerpen.