Het Grote Grand Prix Van België Topic

Gestart door Robbert65, 01 augustus 2016 - 10:44:39

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Daar gaan we waarschijnlijk geen antwoord op krijgen. ;)

gloudiesaurus

We kunnen het altijd proberen natuurlijk  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Charrel

Citaat van: gloudiesaurus op 18 augustus 2016 - 18:17:38
Citaat van: Charrel op 18 augustus 2016 - 08:36:46
Ik ga zaterdag & zondag, we komen vanaf de goede kant dus geen file. Parkeren naast het circuit, prima Silver 2 tribune kaartjes (dankzij Red Bull). Ik de avond een BBQ met Red Bull medewerkers & Max Verstappen.

Daarnaast paddock toegang, dus zal daar ook e.a. volgen en weer genoeg (oud) coureurs tegenkomen. Super veel zin in!

Hoe heb je dat nu weer geregeld Charrel?

Ehh geregeld met Red Bull  ;) Via een winactie, maar hebben de prijs wat meer naar mijn wens aangepast.

Daarnaast via Russian Time (GP2 Team) waar ik elk jaar vertoef in de pits

Robbert65

een winactie? ::) die schrijven ze speciaal voor Charrel uit hoor, volgens mij. En zijn moeder is de jury  :-* ;D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Citaat van: Charrel op 19 augustus 2016 - 08:11:32
Citaat van: gloudiesaurus op 18 augustus 2016 - 18:17:38
Citaat van: Charrel op 18 augustus 2016 - 08:36:46
Ik ga zaterdag & zondag, we komen vanaf de goede kant dus geen file. Parkeren naast het circuit, prima Silver 2 tribune kaartjes (dankzij Red Bull). Ik de avond een BBQ met Red Bull medewerkers & Max Verstappen.

Daarnaast paddock toegang, dus zal daar ook e.a. volgen en weer genoeg (oud) coureurs tegenkomen. Super veel zin in!

Hoe heb je dat nu weer geregeld Charrel?

Ehh geregeld met Red Bull  ;) Via een winactie, maar hebben de prijs wat meer naar mijn wens aangepast.

Daarnaast via Russian Time (GP2 Team) waar ik elk jaar vertoef in de pits
Snel maar even kijken of ik me kan voordoen als Charrel, moet wel lukken denk ik. ;D

BMW.WilliamsF1

haha, ik zal mijn eigen winactie ook eens gaan opzetten dan :D

Compleet verzorgde reis naar de GP van Monaco 2017 :P

Charrel

Haha, klinkt allemaal goed!  ;)

Gaat om deze winactie: http://www.maxfocusgame.nl/

De prijs was een busreis naar GP Oostenrijk op zondag, iets wat voor mij wegens medische redenen iets minder chill is (veel vocht in mijn rechterbeen) zo lang in de bus zitten binnen 1 dag. Dus dan maar weekend Spa van gemaakt met eigen vervoer en BBQ :-)

Gaat misschien beetje de diepte in, maar voor degene die willen weten hoe en wat:
http://www.rtlnieuws.nl/gezondheid/charrel-vond-een-gek-plekje-op-zijn-knie-opeens-was-ik-kankerpatient

Zoals mijn moeder zegt: Leven met pech, maar geboren voor het geluk  ;D

gloudiesaurus

Klinkt goed Charrel! Veel plezier!
En als je foto's hebt dan willen wij hier wel even meekijken.

En qua acties en prijzen ben je geboren voor het geluk, volgens mij is je bijnaam Guus Geluk  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: Charrel op 19 augustus 2016 - 14:19:10

Gaat misschien beetje de diepte in, maar voor degene die willen weten hoe en wat:
http://www.rtlnieuws.nl/gezondheid/charrel-vond-een-gek-plekje-op-zijn-knie-opeens-was-ik-kankerpatient

Zoals mijn moeder zegt: Leven met pech, maar geboren voor het geluk  ;D

Mijn vriendin loopt altijd te schelden dat ik met dat soort dingen naar de huisarts moet gaan en ik lach haar dan uit. Zij slaat mij dan op mijn veel te dikke buik en dan moet ik giechelen. Ik moet dat misschien maar niet meer doen...
Schrik van je verhaal over de gevolgen, ook als je "schoon" bent...

Overigens heb ik nu zelfs door: Charrel  is de Max Verstappen van de spelletjes; fenomenaal!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jozef

1.10 graden als eindscore, dan heb je toch een programmaatje geschreven dat voor jou klikt of niet? Ik zou het niet erg vinden hoor, dat zijn ook skills. :D

FolkertE

Citaat van: Charrel op 19 augustus 2016 - 14:19:10
Haha, klinkt allemaal goed!  ;)

Gaat om deze winactie: http://www.maxfocusgame.nl/

De prijs was een busreis naar GP Oostenrijk op zondag, iets wat voor mij wegens medische redenen iets minder chill is (veel vocht in mijn rechterbeen) zo lang in de bus zitten binnen 1 dag. Dus dan maar weekend Spa van gemaakt met eigen vervoer en BBQ :-)

Gaat misschien beetje de diepte in, maar voor degene die willen weten hoe en wat:
http://www.rtlnieuws.nl/gezondheid/charrel-vond-een-gek-plekje-op-zijn-knie-opeens-was-ik-kankerpatient

Zoals mijn moeder zegt: Leven met pech, maar geboren voor het geluk  ;D
Heb het gelezen,  dat is een flinke klap. Gelukkig dat jij en je moeder wel actie onder namen,  mijn ex wilde dat helaas zelf niet. Ze is nog steeds aan het herstellen van alle behandelingen en soms gaat het erg slecht. Gelukkig liep het voor jou beter af. Relatief gezien,  want je hebt er wel wat aan over gehouden.

Charrel

Super bedankt allemaal! Ik zal zeker e.a. delen hier, voor de mensen op Twitter ben ik hier te volgen: https://twitter.com/Charreljalving

@FolkertE: Heftig zeg! Dat hoop je nooit te krijgen zulke dingen, jammer genoeg een hoop shit in de wereld.. Daarom maar extra genieten van de krenten in de pap  ;)

Over krenten in de pap gesproken: Ik ben donderdag & vrijdag zelf mijn race licentie aan het halen op Zandvoort, *mompelt iets over een winactie*  :-[

Fijn weekend alvast allemaal!

Ardym

Ik heb kaartjes gekocht voor aanstaande zaterdag voor de Grand Prix van Belgie. In mijn geval zijn het Bronzen tickets. Op welke plekken kan je dan het beste gaan zitten en vanaf hoe laat is het verstandig aanwezig te zijn op het circuit?

Jozef

Hallo Ardym, herlees even pagina 1 en 2 van dit topic want je vraag is al een aantal keer beantwoord. ;)

BMW.WilliamsF1

Hij vraagt specifiek voor de zaterdag. Dan zal t wel wat minder druk zijn, maar VT3 begint om 11 uur en dan heb je nog GP2 en GP3. Als je alles een beetje wilt zien zou ik lekker vroeg op t circuit aanwezig zijn. Zaterdag zal het wel wat minder druk zijn dan de zondag, maar ik gok wel op wat file :)