Het Grote Grand Prix Van België Topic

Gestart door Robbert65, 01 augustus 2016 - 10:44:39

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

#15
Citaat van: f1schipper94 op 08 augustus 2016 - 13:24:07
Goede middag mannen en vrouwen.

voor het eerst in mijn leven ga ik naar de f1 gp spa!
super veel zin in. samen met mijn zwager en 4 vrienden gaan we alleen de race bekijken! we slapen in Kerkrade in een hotelletje. en vertrekken s ochtends zo vroeg mogelijk!  ( wat raden jullie aan om welk tijdstip daar ongeveer te zijn?). nu was mijn allergrootste vraag. waar kunnen wij gaan staan op de mooiste plek met een tv scherm erbij? ik heb al een aantal sites bij langs gezocht om een overzicht te krijgen waar de tv schermen te zien zijn alleen zijn die nog aardig lastig te vinden. graag hoor ik van jullie wat jullie ervaringen zijn en de do's en don't's op spa francorchamps.

ps we hebben kaart kleur brons!
groeten kor:)

Met bronze zo vroeg mogelijk, dan heb je de beste plekjes  :)
Bij Maastricht kan het ook wat druk zijn qua verkeer. Zeker op zondag.

Hier een kaartje:


De blauwe streepjes zijn TV-schermen. Er zijn diverse mogelijkheden.
Ik vind zelf Pouhon en Fagnes leuk. Maar als je toch een bronze ticket hebt is een rondje om het circuit maken ook wel weer leuk, zeker op vrijdag of zaterdag als het nog niet zo druk is. Kan je voor zondag een mooi plekje voor de race zoeken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Overigens heeft onze partner bosareizen.nl nog wel tickets beschikbaar voor Belgische GP  :)
Zelfs voor de tribunes die vrijwel uitverkocht zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: Mickey op 06 augustus 2016 - 17:01:34
Klapstoel en koelbox mee, om 05:00 uur bij de poort staan en zodra die open gaat een sprint trekken naar de Busstop-chicane.  8)

Overigens overweeg ik om dit jaar op vrijdag te gaan kijken. Niet de hectiek en logistiek van de zondag, wel de sfeer. Zondag lekker voor de buis. Gold1 kost dan slechts 50 75 euro, brons zelfs 20 euro. Weet iemand of je met goldkaarten ook vrij bent om het circuit rond te lopen, zoals bij brons?
Waarom ga je niet gewoon met de bus dan?  :D   ;D

gloudiesaurus

Op vrijdag is het sowiezo niet druk. Kan je met de auto makkelijk zonder file van en naar het circuit...  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Ik ben helaas niet op vakantie. Of ja, helaas natuurlijk niet, maar een VT meepikken is echt niet verkeerd. Hap eten daar en weer terug. Ik ben in iets meer dan een uur op Spa.

Jasper

Goedemiddag, een vraag aan de ervaren bezoekers van de formule 1 van België. Zijn er voldoende campings in de buurt van het circuit te vinden? Ik heb wel een aantal reguliere campings gezien alleen deze zijn allemaal vol. Zijn er ook tijdelijke campings zoals je bijvoorbeeld in Assen ziet tijdens de Dutch TT.
Ik hoor het graag,

groet Jasper

gloudiesaurus

#21
Citaat van: Jasper op 15 augustus 2016 - 14:12:36
Goedemiddag, een vraag aan de ervaren bezoekers van de formule 1 van België. Zijn er voldoende campings in de buurt van het circuit te vinden? Ik heb wel een aantal reguliere campings gezien alleen deze zijn allemaal vol. Zijn er ook tijdelijke campings zoals je bijvoorbeeld in Assen ziet tijdens de Dutch TT.
Ik hoor het graag,

groet Jasper

Er zijn genoeg campings. Maar ben op tijd met reserveren anders zit het vol.

Via onze partner BOSA reizen kun je nog campingplaatsen reserveren: https://www.bosareizen.nl/tickets-formule1/belgie-spa/
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Er schijnen altijd kampeermogelijkheden te zijn bij boeren in de nabije omgeving, wie het eerst komt wie het eerst maalt...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jasper

Bedankt!!!!! Heb een camping gereserveerd!!!! Andere dingen die wij moeten weten die van belang zijn voor een mooi weekend of maar gewoon lekker over ons heen laten komen??

Robbert65

dat laatste vooral, en deze pagina's en onze nieuwspagina en magazine in de gaten houden ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Mocht je nog een parkeerticket nodig hebben dan kun je via onze partner BOSA Reizen reserveren: https://www.bosareizen.nl/tickets-formule1/belgie-spa/

Tribunes zijn uitverkocht, via BOSA Reizen zijn er nog wel enkele te bestellen.

Er worden tot 25.000 Nederlanders verwacht!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Dat mag wat kosten zeg. Ze houden er zelf ook genoeg aan over. Ik heb ze gewoon op de site van de organisatie zelf gekocht: https://www.spagrandprix.com/nl/parking

Daar zijn ze 16 euro per dag i.p.v. 22,50.

Charrel

Ik ga zaterdag & zondag, we komen vanaf de goede kant dus geen file. Parkeren naast het circuit, prima Silver 2 tribune kaartjes (dankzij Red Bull). Ik de avond een BBQ met Red Bull medewerkers & Max Verstappen.

Daarnaast paddock toegang, dus zal daar ook e.a. volgen en weer genoeg (oud) coureurs tegenkomen. Super veel zin in!

BMW.WilliamsF1

Da heb je goed geregeld :D Veel plezier daar!

gloudiesaurus

Citaat van: Charrel op 18 augustus 2016 - 08:36:46
Ik ga zaterdag & zondag, we komen vanaf de goede kant dus geen file. Parkeren naast het circuit, prima Silver 2 tribune kaartjes (dankzij Red Bull). Ik de avond een BBQ met Red Bull medewerkers & Max Verstappen.

Daarnaast paddock toegang, dus zal daar ook e.a. volgen en weer genoeg (oud) coureurs tegenkomen. Super veel zin in!

Hoe heb je dat nu weer geregeld Charrel?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is