INTERVIEW OLAV MOL

Gestart door Robbert65, 06 juli 2016 - 10:46:00

« vorige - volgende »

Robbert65

Beste Forummers,

De redactie krijgt binnenkort wellicht de kans Olav Mol te interviewen. Dat hangt nog aan de recensie die we schreven over zijn boek "Een Leven Met Formule 1".

Het idee is om jullie de gelegenheid te geven die vraag te stellen die je altijd als je voor de buis hangt aan de lippen brandt.
Of juist die vraag die je eens naar de buis schreeuwde, maar dat een antwoord uitbleef.
?Iets over Mol, iets over Formule 1, iets over je favoriete rijder dat je altijd wilde weten maar nooit ergens las, misschien weet Olav het wel.

Alles mag, we zijn een kritisch en eigenwijs forum, dus je hoeft je niet in te houden, wij maken er iets moois van en publiceren hopelijk spoedig een mooi artikel in Magazine met het vraaggesprek. Enige aansluiting met de publicatie van zijn boek moet er wel zijn namelijk.

We houden jullie natuurlijk op de hoogte van de ontwikkelingen met betrekking tot het vraaggesprek.

Shoot, kom op met die vragen, we zijn benieuwd!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

De vraag die mij altijd bezighoudt, maar wellicht al veel vaker is gesteld:

Zou hij openstaan voor duocommentaar?

De reden achter deze vraag: de fans van Mol roemen zijn enthousiaste verhaal, zijn criticasters ergeren zich aan de fouten die hij maakt. Met duocommentaar kan dit probleem worden opgelost. Vier ogen zien meer dan 2 en de taken zouden kunnen worden verdeeld.

Robbert65

Zoals bij Sky Crofty met Martin Brundle, zo zouden wij het allemaal denk ik fantastisch vinden als Jan Lammers en/of Jos Verstappen voortaan naast Olav zouden zitten... Mag Doornbos af en toe invallen;-)

We zetten 'm op de lijst!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Ik krijg altijd nostalgische gevoelens bij het duo Olav Mol (commentaar) en Allard Kalff (pitreporter). Dat was fenomenaal. Misschien kun je vragen wat het leukste raceweekend was voor Olav met Allard en hoe hij die samenwerking heeft ervaren.

Pancake Shield

Misschien dat het leuk is om hem te vragen om zijn favoriete 'team' samen te stellen dus twee coureurs, teambaas, chassis en motor. Keuze natuurlijk uit de hele F1-historie. Hij gaat daar wel wat op in in zijn boek, maar niet heel diep over teambazen en teams enzo.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE

Wat was zijn meest frustrerende moment tijdens een weekend (live) en was het moeilijk dat in te houden?

Mickey

Olav, waarom is de kijker thuis een snellere verslaggever dan jij? ;D

Oké flauw. Een co-host zou top zijn. Alard Kalf was toen leuk in de pitstraat.

Robbert65

Oké, leuke vragen tot nu toe. Maar het mag wel wat dieper en wat kritischer hoor ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Is er een deadline voor het insturen van vragen? Ik kan nog wel een momentje pakken komende week om wat te bedenken.

Robbert65

ik heb nog geen datum, dus maak je geen zorgen ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Pancake Shield

Over kritische vragen gesproken. Ik ben wel benieuwd hoe hij omgaat met kritiek die hij krijgt op social media enzo.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

BMW.WilliamsF1

Vraag hem wat ie van dit soort forums vindt...dat wordt lache :D

Arthur

Waarom met een gridstraf van 5 plaatsen een pole bij Olav leidt tot een plek 5 op de grid... ::)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 07 juli 2016 - 17:04:37
Vraag hem wat ie van dit soort forums vindt...dat wordt lache :D

Ben ook wel benieuwd of hij forums leest  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En ik ben erg benieuwd hoe hij het jaar heeft beleefd waarin hij geen commentaar gaf. Dus het eerst jaar met Sport1 toen Ronald van Dam commentaar gaf. Wat heeft hij toen gedaan en hoe was dat jaar voor hem?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is