Ronde 7: Grand Prix du Canada, Circuit Gilles Villeneuve, Montreal

Gestart door Tessa, 06 juni 2016 - 17:18:14

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Nou ja, zolang al die mensen maar in Montréal zijn en op zondag 'in de zeik' worden genomen klagen we hier denk ik niet. :)

Robbert65

http://www.gppits.net/nieuws/heineken_aanwezig_in_paddock_canada/

Nederlanders en sportief succes, gaat altijd goed samen. Iedere veertien dagen een Holland Heineken Huis!:) Er gaan hardnekkige geruchten dat Heineken ook gaat aankondigen vandaag of morgen (letterlijk) dat ze een team gaan sponsoren. Heineken heeft via een grote Aziatische brouwer al 42,4% van de aandelen in Kingfisher, hoofdsponsor van FI, dus is die link gauw gelegd. Randstad bij Williams, Shell bij Ferrari, nu Heineken erbij... dat is mooi voor ons land, mooi voor Formule 1. Dit soort bedrijven komen niet voor een seizoen maar voor de langere termijn, met een plan. Als Heineken een half miljard en meer (da's geen geintje) vrijmaakt voor Formule 1 dan heeft dat op beide partners een forse positieve impact.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs


Robbert65

Dat zou voor mij wel confronterend zijn, ik zal steeds terugdenken aan Jaguar...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar

Ik denk dat de brandstof wel beter te drinken is dan het goedje van Heineken zelf.

Tessa

Citaat van: Robbert65 op 09 juni 2016 - 14:10:39
Dat zou voor mij wel confronterend zijn, ik zal steeds terugdenken aan Jaguar...

En ik aan Grolsch  8)

C.G. de Beaufort

Ik denk aan Westmalle Tripel...  :)

Groet,

C.G. de Beaufort

Robbert65

Citaat van: C.G. de Beaufort op 09 juni 2016 - 18:59:17
Ik denk aan Westmalle Tripel...  :)

Groet,

C.G. de Beaufort

Dat valt me vsn je tegen beaufort. De dubbel vzn Westmalle is het beste bier ter wereld. Nou ja, Westvleteren is n fractie beter, maar wel meteen dfie keer zo duur, dat weegt mee. Westmalle dubbel. De tripple is vlakker qua smaakboog. Zeker niet slecht, maar de dubbel is robuster en meer in balans.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

Goedenavond,  hengsten met die tap.

Alstublieft.
Dank u.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Nou, Max zit er zeer goed bij zeg. Leek in zijn snelste ronde zelfs nog fractioneel last te hebben van een Manor.

Fietser

Ben toch ietwat teleurgesteld dat Haryanto het hele Montreaalse weekend enkele tienden langzamer is dan Wehrlein.

Wings

Wellicht dat het onderstaande er wat mee te maken heeft?

CitaatDe islamitische vastenmaand ramadan bezorgt de enige moslimcoureur in de Formule 1 hoofdbrekens. Indonesiër Rio Haryanto van Manor doet mee aan de ramadan en zijn manager Piers Hunnisett erkende zaterdag dat er zorgen zijn over de concentratie van de 23-jarige coureur die niet eet en drinkt voor zonsondergang.

Hunnisett: ,,Rio is deze week begonnen met vasten en het team en de dokter moeten nog beslissen wat ze zondag gaan doen tijdens de Grote Prijs van Canada. Het is een lange race er er zijn zorgen over uitdroging. Het is een veiligheidsissue. Coureurs verliezen veel vocht tijdens een race en we willen niet dat hij zijn concentratie verliest als hij 350 kilometer per uur rijdt."

Haryanto begint de race in Montreal zondag vanaf de twintigste startplek nadat hij tijdens de kwalificatie op zaterdag tegen de vangrail reed. De Indonesiër maakt dit seizoen zijn debuut in de Formule 1.

Bron: http://www.gelderlander.nl/algemeen/sport/haryanto-twijfelt-over-vasten-tijdens-gp-van-canada-1.6100026

Arthur

Is dit wel verantwoord? En dan denk ik ook aan andere coureurs.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Voor zover autoracen Halal is, lijkt het me verder wel een goede zaak dat de stewards of the meeting, de heren race-artsen en de circuitarts zich hier tegenaan bemoeien, want een uitgedroogde Rio (no phun intended) lijkt me een gevaar op de naar verwachting nogal natte baan.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel