Ronde 5: Gran Premio de España, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Tessa, 09 mei 2016 - 17:16:18

« vorige - volgende »

Hamilton vs Rosberg. Wie is er schuldig?

Hamilton 100%
7 (26.9%)
Rosberg 100%
2 (7.7%)
Beiden schuldig
5 (19.2%)
Niemand. Gewoon een race-incident
12 (46.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 18 mei 2016 - 15:05:42

Jozef

WTF? En Rosberg nog altijd op de eerste? Niet normaal. Titelkansen smelten nu wel echt snel weg, op deze manier zal hij veel gridstraffen krijgen waardoor Rosberg telkens weer kan uitlopen.  :-\

Tessa

Citaat van: Maikel0230 op 12 mei 2016 - 21:12:13



;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


edit:
voor alle duidelijkheid, ik ben er niet echt blij mee, want het zou jammer zijn als de zaken al te vroeg in het seizoen al vast komen te staan, maar dit is wel de ultieme gif!!  :)

Mickey

Ja, het wordt moeilijker, maar nog lang niet onmogelijk. Als Rosberg straks twee keer uitvalt en Hamilton wint twee keer, is alles weer rechtgetrokken.

Robbert65

Citaat van: Jozef op 12 mei 2016 - 18:07:16
Citaat van: Robbert65 op 12 mei 2016 - 16:42:38
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 12 mei 2016 - 14:23:16
Netjes :)

Ben benieuwd of de persconferentie nog ergens live gevolgd kan worden op internet :)
hier iets aan?
http://www.gppits.net/nieuws/gp_spanje_verslag_persco_max_en_sainz_gaan_samen_karten_binnenkort/

Dit is wel heel erg vrij vertaald zeg. Hamilton heeft helemaal niet gezegd dat hij onrustige nachten heeft, de vraag was alleen of de heren soms "apprehensive" (beducht, bang) zijn voor races. Hamilton antwoordde dat de de eerste race voor een nieuw team, of de eerste race van het seizoen toch wat meer stress oproepen.

Over de rijderswissel zei hij niet alleen dat hij het niet fijn zou vinden, maar ook dat hij het nooit op deze manier zou doen, toch ook een interessante uitspraak vind ik.

En over het telefoongesprek klopt je beschrijving naar mijn mening helemaal niet... Kvyat zei juist dat hij een gesprek van 20 minuten had met interessante details. Jij doet het af alsof het een gesprek van een halve minuut was...
EDIT: Tekst aangepast, zie http://www.gppits.net/nieuws/gp_spanje_verslag_persco_max_en_sainz_gaan_samen_karten_binnenkort/

Dat kan best kloppen, ik heb geprobeerd een zo goed mogelijke weergave zo snel mogelijk te produceren. Maar im Grossen Ganzen vind ik het toch een redelijke weergave van het voorafgaande. Ook achteraf. Donderdagen zijn voor mij, net als voor de meeste mensen ook gewoon werkdagen natuurlijk, 't mot even tussen de bedrijven door;) Ik vond, gezien de bijzondere omstandigheden van deze grand prix het wel de moeite om dit te doen vandaag.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Jozef op 12 mei 2016 - 21:17:18
WTF? En Rosberg nog altijd op de eerste? Niet normaal. Titelkansen smelten nu wel echt snel weg, op deze manier zal hij veel gridstraffen krijgen waardoor Rosberg telkens weer kan uitlopen.  :-\
2 van de 5 zijn definitief afgeschreven. Wellicht valt het allemaal mee. Het feit dat Rosberg nog op zn eerste zit zou voor Hamilton juist ook een goed teken kunnen zijn, blijkbaar kunnen die dingen wel even mee als er geen freak error inzit.

Mickey

Veelbelovende uitslag van VT1 wel. Eerste vier op softs, RB's op mediums geloof ik. En het verschil tussen Max En Ric is minimaal. Knap hoor, de eerste keer in die auto en 'm dan zo neerzetten.

C.G. de Beaufort

Yep. Ik dacht dat Daniel tijdens de kwalificatie meer voorsprong zou hebben op Max gedurende de eerste paar races. Maar, dus helemaal niet... knap van'm.

Groet,

C.G. de Beaufort

BMW.WilliamsF1

Netjes gedaan van Max idd. Dichtbij Ricciardo is een goed begin. Sainz zit een halve seconde voor op Kvyat. Dat verschil is groter :)

Robbert65

in VT2 heeft Sainz zich geweldig laten zien zag ik. Max gewoon goed. 8.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Max heeft voornamelijk lange runs gedaan. Sainz zal wel een run op soft met weinig benzine gedaan hebben. Maar wel goed van Sainz. In ieder geval stukken beter dan Kvyat.


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey