Ronde 5: Gran Premio de España, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Tessa, 09 mei 2016 - 17:16:18

« vorige - volgende »

Hamilton vs Rosberg. Wie is er schuldig?

Hamilton 100%
7 (26.9%)
Rosberg 100%
2 (7.7%)
Beiden schuldig
5 (19.2%)
Niemand. Gewoon een race-incident
12 (46.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 18 mei 2016 - 15:05:42


Van Wijk


C.G. de Beaufort

Citaat van: Wings op 15 mei 2016 - 11:36:27
Apart verhaal.

Nou, nee hoor. Dit is het zgn. 'pushen' van Max. Bij Kvyat had'ie er niks aan. Die had altijd een slechtere kwalificatie tijd.

Groet,

C.G. de Beaufort

Sabai

Ricciardo zei het in de presco ook min of meer op die wijze.

C.G. de Beaufort

Wat Jan Lammers zei,  de volgende commentaren  :

Ook Horner :

Red Bull Racing-teambaas Christian Horner is dolblij met zijn nieuwe rijdersduo. Vanaf de Spaanse Grand Prix van dit weekend is niet Daniil Kvyat, maar Max Verstappen gekoppeld aan Daniel Ricciardo. Een line-up om van te watertanden, vindt ook Horner. "Vergis je niet, Max is op dit moment een van de meest begeerde coureurs in de Formule 1. Het is logisch dat er vanuit andere teams ook interesse was", begint de Brit. "Ik denk dat Ricciardo en Verstappen een van de sterkste, zo niet de allersterkte, rijdersduo's van de komende jaren kan zijn. (..)

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/211610/verstappen-ricciardo-mogelijk-beste-line-up-in-f1

Lauda :

(..)De vroege promotie wordt echter ook gesteund door Mercedes-topman Niki Lauda. "Nu zullen we zien hoe dicht Ricciardo en Verstappen bij elkaar liggen", zegt Lauda, "als Verstappen zo goed is als verwacht wordt, heeft Red Bull volgend jaar met Daniel en Max een line up die net zo goed is als onze line up met Nico en Lewis."(..)

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/211678/marko-verstappen-moet-op-niveau-ricciardo-zitten

Groet,

C.G. de Beaufort



FolkertE

Volgens mij heeft Max ook niet alles gegeven in zijn rondje en was nog het zoeken naar de limiet. Klinkt logisch. Beter eerste keer veilig dan direct onderuit gaan. Opvallend dat hij ook zei dat hij tijdens de race verwacht elke ronder beter en veter te gaan.


Wings

Citaat van: Sabai op 15 mei 2016 - 11:50:31
Ricciardo zei het in de presco ook min of meer op die wijze.

Kan ik mij niet herinneren. Zojuist nog een interview gezien. Hij refereert daar geenszins aan een samenwerking in vorm van het delen van telemetrie. Wel aan de druk van Max qua snelheid.

-edit-

Is er iets concreets waaruit dat blijkt? Niet zozeer dat ik jullie niet geloof, ik kan het alleen niet vinden.



Sphinx

WWAAAAAAAAAT!!?

Dit verzin je gewoon niet. Dit kán je niet verzinnen!!! Mercs allebei eraf
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


KVDracer


Wings

Ik ben verbaasd. Ik ben verbaasd dat ik zo snel van de bank kon afkomen en hoog kon springen. In mij is een atleet verloren gegaan.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

FolkertE