Zit Max in Spanje op een RBR stoeltje?

Gestart door Tessa, 04 mei 2016 - 22:51:44

« vorige - volgende »

Jozef

Kijk, dít is dus een onvoorstelbare prestatie. ;D ;D ;D ;D

Wings

Mwa. Mercedessen vielen uit en zijn strategie pakte beter uit. :-* ;)

Wings

O en nu serieus: wat een klasbak die Max Verstappen! Ik volg Max al sinds hij kart en altijd geroepen dat hij dit kan. Toen bekend werd dat Max naar Toro Rosso ging riep ik al dat er een potentiële racewinnaar toetreedt. Velen uren internetten verder en een huid vol verwijten van chauvinisme is iedereen gelukkig overstag. Vanaf nu kun je met gerust hart zeggen hoe goed je Max vindt. 

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Onvoorstelbaar gewoon. Buitenaardse prestatie. Eerste weekend in die auto ook.

Arthur

Vraagje [algemeen]; In de toelichting van dit sub forum staat: "Alles over de Toro Rosso coureur" Moet dat niet RBR coureur worden?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

http://twitter.com/maikel0230/status/731887960363286528

WAT EEN KNULLETJE, DIE KOMT DAAR GEWOON EVENTJES WINNEN DOOR RAIKKONEN 30 RONDEN ACHTER TE HOUDEN ALSOF HET NIETS IS!


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Robbert65



Mooie afsluiter voor dit topic misscien?

Olav's inmiddels legendarische woorden die hem zo typeren. Dit is hoe de beminnelijke Mol becommentarieert, hoe hij mij soms kromme tenen bezorgd en hoe hij vandaag de derde prijs pakte op het Televisiergala voor het beste TV-moment van het jaar.

De dèrde prijs;)

(vraag mij nu niet wie of wat de tweede resp. de eerste prijs mee mochten nemen?)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Ik las gisteren op F1Fanatic dat Damon Hill 20 jaar geleden de titel pakte. Verslaggever Murray Walker werd emotioneel, ook omdat hij Graham Hill nog persoonlijk had gekend. Hij eindigde de uitzending toen met "And now I've got to stop, because I've got a lump in my throat". Ik vind het altijd mooi als sportverslaggevers emotioneel kunnen worden, net als Olav Mol dit jaar. Typeert de passie van de liefhebber. Ik betwijfel of Ronald van Dam dezelfde emotie zou hebben.

Jehoentelaar

Beide fragmenten zijn prachtig. Mijn eerste jeugdheld (Hill) in 1996 en Nederlands meest succesvolle F1-coureur nu (absoluut geen coureur waar ik fan van ben, maar het moment dit voorjaar was evengoed geweldig die persoonlijk toch een hoop betekenis heeft).

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 14 oktober 2016 - 20:27:59
Beide fragmenten zijn prachtig. Mijn eerste jeugdheld (Hill) in 1996 en Nederlands meest succesvolle F1-coureur nu (absoluut geen coureur waar ik fan van ben, maar het moment dit voorjaar was evengoed geweldig die persoonlijk toch een hoop betekenis heeft).

Hier ook een Hill-fan! :D

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 14 oktober 2016 - 09:38:28
Ik las gisteren op F1Fanatic dat Damon Hill 20 jaar geleden de titel pakte. Verslaggever Murray Walker werd emotioneel, ook omdat hij Graham Hill nog persoonlijk had gekend. Hij eindigde de uitzending toen met "And now I've got to stop, because I've got a lump in my throat". Ik vind het altijd mooi als sportverslaggevers emotioneel kunnen worden, net als Olav Mol dit jaar. Typeert de passie van de liefhebber. Ik betwijfel of Ronald van Dam dezelfde emotie zou hebben.


Ronald van Dam zou hebben gememoreerd dat Kimi in 2014 in Australie won, maar "dat nu even niet gaat doen"... ;D