Voorspel wanneer Max Verstappen zijn eerste podium scoort

Gestart door Robbert65, 14 april 2016 - 00:20:52

« vorige - volgende »

Mickey


Van Wijk

Voor alle vijf, pole,winst,podium,teammaat en snelste ronde:
De eerste full wet race in 2016.

Wings

Citaat van: Mickey op 09 mei 2016 - 22:52:40
Ik wacht dit weekend even af denk ik, mag dat? :)

Dat mag. Alleen is Red Bull niet zo sterk in Spanje. Ik ga voor Canada.

Robbert65

podium:Monaco 2016
winst: Monaco 2016
Verslaat teamgenoot: Monaco 2016
pole: Hongarije 2016
snelste ronde: Singapore 2016

Edit: 16 achter 20 bij podium.

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

podium : Spanje 2016
winst: Spa 2016
Verslaat teamgenoot: Spanje 2016
pole: 2017
snelste ronde: Spa 2016

Tuesday

nou, vooruit: podium, winst en pole in Monaco... 2016 ;) De nieuwe Renault motor ligt al klaar, hopelijk durven ze het aan om m toch al in Monaco in te zetten.

Sabai

Citaat van: Tuesday op 14 mei 2016 - 16:29:19
nou, vooruit: podium, winst en pole in Monaco... 2016 ;) De nieuwe Renault motor ligt al klaar, hopelijk durven ze het aan om m toch al in Monaco in te zetten.

Als dat zo is dan verander ik mijn forum naam in  .......  ;)

Wings

Citaat van: Sabai op 14 mei 2016 - 16:18:04
podium : Spanje 2016
winst: Spa 2016
Verslaat teamgenoot: Spanje 2016
pole: 2017
snelste ronde: Spa 2016

Ik denk dat Spa juist een circuit is waar Red Bull niet zo sterk zal zijn. En zelfs al zijn ze dat wel dan nog verwacht ik niet dat ze snel genoeg zijn om Mercedes van een overwinning af te houden en te domineren. Ik verwacht wel dat de Renault-motor stappen maakt maar nu al op high-speed-tracks de Mercedessen bijhouden vind ik wel heel enthousiast. Het zou super zijn wanneer Red Bull competitief genoeg is om zicht te hebben op het podium. En wellicht geholpen door een Belgische regenbui het podium op. Persoonlijk denk ik dat de successen beperkt zullen blijven tot de bochtige circuits. Het chassis van Red Bull en de aerodynamica schijnt erg goed te zijn. Wat meer vermogen draagt uiteraard positief bij.

Sabai

Citaat van: Wings op 14 mei 2016 - 18:48:24
Citaat van: Sabai op 14 mei 2016 - 16:18:04
podium : Spanje 2016
winst: Spa 2016
Verslaat teamgenoot: Spanje 2016
pole: 2017
snelste ronde: Spa 2016

Ik denk dat Spa juist een circuit is waar Red Bull niet zo sterk zal zijn. En zelfs al zijn ze dat wel dan nog verwacht ik niet dat ze snel genoeg zijn om Mercedes van een overwinning af te houden en te domineren. Ik verwacht wel dat de Renault-motor stappen maakt maar nu al op high-speed-tracks de Mercedessen bijhouden vind ik wel heel enthousiast. Het zou super zijn wanneer Red Bull competitief genoeg is om zicht te hebben op het podium. En wellicht geholpen door een Belgische regenbui het podium op. Persoonlijk denk ik dat de successen beperkt zullen blijven tot de bochtige circuits. Het chassis van Red Bull en de aerodynamica schijnt erg goed te zijn. Wat meer vermogen draagt uiteraard positief bij.

Het is misschien niet realistisch maar ook niet onmogelijk. De red bulls doen het juist altijd wel goed op Spa over het algemeen. Ricciardo won hem ook.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 14 mei 2016 - 18:03:25
Citaat van: Tuesday op 14 mei 2016 - 16:29:19
nou, vooruit: podium, winst en pole in Monaco... 2016 ;) De nieuwe Renault motor ligt al klaar, hopelijk durven ze het aan om m toch al in Monaco in te zetten.

Als dat zo is dan verander ik mijn forum naam in  .......  ;)
Monaco2016??

Tuesday

Citaat van: Sabai op 14 mei 2016 - 18:57:57
Citaat van: Wings op 14 mei 2016 - 18:48:24
Citaat van: Sabai op 14 mei 2016 - 16:18:04
podium : Spanje 2016
winst: Spa 2016
Verslaat teamgenoot: Spanje 2016
pole: 2017
snelste ronde: Spa 2016

Ik denk dat Spa juist een circuit is waar Red Bull niet zo sterk zal zijn. En zelfs al zijn ze dat wel dan nog verwacht ik niet dat ze snel genoeg zijn om Mercedes van een overwinning af te houden en te domineren. Ik verwacht wel dat de Renault-motor stappen maakt maar nu al op high-speed-tracks de Mercedessen bijhouden vind ik wel heel enthousiast. Het zou super zijn wanneer Red Bull competitief genoeg is om zicht te hebben op het podium. En wellicht geholpen door een Belgische regenbui het podium op. Persoonlijk denk ik dat de successen beperkt zullen blijven tot de bochtige circuits. Het chassis van Red Bull en de aerodynamica schijnt erg goed te zijn. Wat meer vermogen draagt uiteraard positief bij.

Het is misschien niet realistisch maar ook niet onmogelijk. De red bulls doen het juist altijd wel goed op Spa over het algemeen. Ricciardo won hem ook.
in Spa is altijd wel kans op regen en RBR gaat doorgaans erg goed in de regen, dus t zou zo maar kunnen.

Mickey

podium: Barcelona, morgen
winst: Monaco 2016
verslaat teamgenoot: morgen
pole: Hongarije 2016
snelste ronde: Monaco 2016

lieven

podium:Barcelona 2016
winst: Barcelona 2016
Verslaat teamgenoot: Barcelona 2016
pole: Monaco 2016
snelste ronde: Singapore 2016

:p

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Heel Nederland is hysterisch en nog in waan van de schijnwerkelijkheid ;D.