Melbourne 2016: Cijfer voor de Race

Gestart door Maikel0230, 20 maart 2016 - 10:12:12

« vorige - volgende »

Geef je waardeoordeel voor de GP van Australie

10
0 (0%)
9
2 (8.7%)
8
14 (60.9%)
7
7 (30.4%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)
0
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 23 maart 2016 - 10:19:09

Kootje

#15
Vreemd genoeg geef ik slechts 'n 7, want deze race had eigenlijk alles dat racen zo mooi maakt. Schitterende inhaalacties, 'n flinke klapper, verrassingen en dramatiek. Maar helaas ... het belangrijkste ingrediënt ontbrak, namelijk spanning. Heb geen moment op het puntje van m'n stoel gezeten, dus ook geen hoog cijfer.  :-\

C.G. de Beaufort

Voor mij ook een 7. Alleen de crash van Alonso (positief) en het debacle van de STR (negatiief) heeft hiermee te maken. Voor de rest had de GP eigenlijk  niets bijzonder in zich.

Groet,

C.G. de Beaufort


Fietser

Citaat van: C.G. de Beaufort op 20 maart 2016 - 16:51:51
Voor mij ook een 7. Alleen de crash van Alonso (positief) en het debacle van de STR (negatiief) heeft hiermee te maken. Voor de rest had de GP eigenlijk  niets bijzonder in zich.

Groet,

C.G. de Beaufort

Wat was er positief aan de crash van Alonso?

Mickey


Kootje

Was toch n mooie klapper, of niet dan? Persoonlijk kan ik daar, mits de coureur het er heelhuids afbrengt, net zo van genieten als van n gewaagdes inhaalpoging.

Fabian


Matthijs

Citaat van: Kootje op 21 maart 2016 - 09:23:34
Was toch n mooie klapper, of niet dan? Persoonlijk kan ik daar, mits de coureur het er heelhuids afbrengt, net zo van genieten als van n gewaagdes inhaalpoging.
Vond ik ook. Al bleek achteraf dat de rode vlag het wedstrijdverloop meer kwaad dan goed deed (zowel Vettel als STR zakten terug).

iNSP3X


Kootje

#23
Citaat van: Matthijs op 21 maart 2016 - 09:46:42
Citaat van: Kootje op 21 maart 2016 - 09:23:34
Was toch n mooie klapper, of niet dan? Persoonlijk kan ik daar, mits de coureur het er heelhuids afbrengt, net zo van genieten als van n gewaagdes inhaalpoging.
Vond ik ook. Al bleek achteraf dat de rode vlag het wedstrijdverloop meer kwaad dan goed deed (zowel Vettel als STR zakten terug).

Dat is dan het nadeel van zo'n klapper, maar ook dat is relatief. Als Hamilton en Williams fan was ik er blij mee, als anti-Ferrarista ook. Als Nederlander baalde ik natuurlijk enorm vd gevolgen, maar als liefhebber vd sport an sich kregen we wel weer 'n paar mooie gevechten/acties (Rosberg vs Vettel, Sainz en Verstappen vs Palmer) voor terug, evenals 'n nog memorabeler debuut van Haas. (de Amerikanen zullen maar wat blij zijn geweest met de rode vlag) Mixed feelings dus, maar Max's resultaat daargelaten, kwam de rode vlag mij wel goed uit.

Matthijs

Is jouw afkeer van Ferrari groter dan de wens een spannend kampioenschap te hebben? Oprechte vraag, geen verwijt.

Kootje

Das 'n lastige. Uiteraard heb ik het liefst 'n spannend WK, maar dan wel een waarbij Ferrari het onderspit delft. ;D

C.G. de Beaufort

Citaat van: Fietser
Wat was er positief aan de crash van Alonso?

Yep, nu kan je zien hoe goed die monocoque is...  :)

Groet,

C.G. de Beaufort


Van Wijk

Gewoon een dikke acht. Veel leuke dingen gezien. Starts die bepaald worden door de coureur en niet door de elektronica, deze motoren kunnen ook branden ( Raikonnen ), coureurs die blijkbaar boven teamorders durven te negeren ( STR ) , coureurs die Direkt toegegeven dat ze een foutje maken ( Vettel ) , coureurs die naar een collega lopen om te kijken of het wel goed gaat ( ALO-GUT ). Gaat toch lekker zo?
Belooft wat voor de rest van het seizoen denk ik?

Fietser

Citaat van: Kootje op 21 maart 2016 - 09:23:34
Was toch n mooie klapper, of niet dan? Persoonlijk kan ik daar, mits de coureur het er heelhuids afbrengt, net zo van genieten als van n gewaagdes inhaalpoging.

Oké. Het zal wel een afwijking van mij zijn, maar ik geniet nooit van klappers. De schoonheid van een rijdende F1 wint het m.i. altijd van een camera-geniek ongeval. Bovendien raak je een of meer coureurs kwijt. Ik zie daarom alleen maar nadelen. 

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel