Melbourne 2016: Man van de Race

Gestart door Maikel0230, 20 maart 2016 - 10:06:19

« vorige - volgende »

Wie sprong voor jou het meest in het oog.

HAM
0 (0%)
ROS
1 (3.8%)
VET
2 (7.7%)
KIM
0 (0%)
MAS
0 (0%)
BOT
0 (0%)
RIC
6 (23.1%)
KVY
0 (0%)
PER
0 (0%)
HUL
0 (0%)
PAL
1 (3.8%)
MAG
0 (0%)
VES
0 (0%)
SAI
0 (0%)
NAS
0 (0%)
ERI
0 (0%)
ALO
1 (3.8%)
BUT
0 (0%)
GRO
15 (57.7%)
GUT
0 (0%)
WHE
0 (0%)
HAR
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 23 maart 2016 - 10:24:40

Maikel0230

Daar gaan we weer heren! Wie sprong voor jullie in het oog en welke andere coureurs verdienen daarnaast ook lof voor hun prestaties?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

janke

Ik kan niet om Grosjean heen.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

#2
Ik ook niet. Die rode vlag hielp hen enorm, maar dan nog hield hij bijna 40 ronden zonder al te veel problemen de anderen achter hem af.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Mickey

De rode vlag heeft de kaarten opnieuw geschud. Daardoor lastiger omdat er mensen benadeeld zijn en anderen bevoordeeld. Hm,  toch Ricciardo dan maar.

Tessa


Arthur

Ricciardo en Grosjean. Beiden keurig. Extra compliment voor Haas.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Joylon Palmer. Iedereen verwachtten eigenlijk dat hij bij aanvang van dit weekend eigenlijk constant achteraan te vinden was, maar niks is minder waar hij heeft gewoon best constant rond gereden en ik denk heel veel mensen verbaasd.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Fietser

Ricciardo toonde weer eens aan dat hij kampioensmateriaal is. Snel, foutloos en tactisch sterk. Deze man verdient een topauto (+motor!). Grosjean ook geweldig, maar ik kies nu toch voor de sympathieke Australiër.

Robbert65

Grosjean. Excellent. Deed precies dat, waarvoor coureurs (dik) betaald worden: bijzondere prestaties neerzetten.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Was de prestatie van Grosjean nu zo bijzonder? Oprechte vraag. Of was zijn auto gewoon goed en heeft hij mazzel gehad met de herstart? Volgens mij reed hij er 'alleen maar'.

Robbert65

Maar Matthijs, wie is jou Man of the Race?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Riccardo, al liet ie Hamilton wel heel makkelijk voorbij.  Grosjean heb ik niks van meegekregen, wel een super resultaat voor hem.

Kootje

Grosjean, om de simpele reden dat hij als enige mijn verwachtingen ruimschoots overtrof. Tuurlijk kwam daar wat geluk bij kijken, maar zonder vaart niemand wel.

gloudiesaurus

Heb op Rosberg gestemd, Pole en de overwinning  :)

Grosjean was ook erg goed, met wel wat geluk tijdens die rode vlag. Maar dan nog.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje