Abu Dhabi: Cijfer voor de race

Gestart door Pancake Shield, 29 november 2015 - 15:42:35

« vorige - volgende »

Hoe 'goed' was de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
1 (5.9%)
7
0 (0%)
6
10 (58.8%)
5
2 (11.8%)
4
3 (17.6%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (5.9%)

Totaal aantal stemmen: 17

Pancake Shield

Dus hoe goed was de race? Ik zou zeggen een 6. Paar leuke gevechten, maar dat kwam vooral door DRS en dat Vettel van achteruit kwam. Maar voor de rest was dit nergens echt een betere (of slechtere) race dan Brazilie of Mexico
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

C.G. de Beaufort

Een 6 dus. Er gebeurde niet veel...

Groet,

C.G. de Beaufort


Kootje

4

Vond er echt geen zak aan. Meeste duels waren schijnduels, teveel DRS invloed, en geen enkele spanning. Enige lichtpuntje was wederom Max met z'n acties op de Saubers en Button, waar die overigens volledig terecht voor werd bestraft.

Wings


gloudiesaurus

Een magere 6. Vond er niet veel aan. En zoals Kootje zegt waren de meeste duels schijnduels.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Een vier..f*kking boring met een hoop schijnspanning...Ook 'leuk' dat Mercedes ons een gevecht tussen Ham en Ros door de neus boorde.. :(

Van Wijk

Deze race was een pure schijnvertoning, er was voor de coureurs en teams niets meer te halen.
Ze waren allemaal klaar met seizoen 2015, dat straalde het ook uit.

Jozef

Ik ga voor een 5. Eigenlijk was het allemaal niet verkeerd maar het mag toch net iets meer zijn.

Tessa

Ik doe een zes...er viel inderdaad nauwelijks nog iets te winnen, dat hielp niet mee.

Fietser

Ik zeg een 7, maar races in het donker geef ik altijd 1 punt aftrek. Een 6 dus.
Redelijk wat mooie gevechten en inhaalmanoeuvres gezien. Het keek gewoon lekker weg terwijl het buiten goot van de regen.

Robbert65

zesje, wel aardig, weinig echt spektakel, gedegen race, weinig uitvallers.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Heb t ook een 6 gegeven. Hopelijk volgend jaar de strijd om de wereldtitel op deze baan :)

Hamilton#44

Geen succes dat racen daar, een vijfje voor de moeite.