Brazilie: Cijfer voor de race

Gestart door Pancake Shield, 15 november 2015 - 18:40:42

« vorige - volgende »

Hoe goed was ie vandaag?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
3 (15%)
6
11 (55%)
5
5 (25%)
4
0 (0%)
3
1 (5%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 20

Pancake Shield

Vond het niet een hele bijzondere race. Een zesje. Paar leuke gevechten en inhaalacties, maar dat was het dan ook.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar


lieven


Robbert65

mooie baan, mooie race van MaxV maar verder saai, een zesje...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Een 5. Er gebeurde niet veel....eigenlijk, helemaal niks. Alleen Grosjean en Max dus wel. Maar ook, weinig..

Groet,

C.G. de Beaufort

Tessa

Citaat van: Jehoentelaar op 15 november 2015 - 18:47:45
Megavet! 10!

Can I have what you're having?!

Geintje hoor, leuke race en (terecht) een hoop Verstappen in beeld.
van mij geen tien, maar wel een mooie 7.
Op naar de laatste wedstrijd in het zand, mijn schepje en emmertje staan al klaar!

Franky R.


Franky R.

Zesje...Max liet het weer zien, en Pastor was als vanouds...maar verder was het teveel schijnspanning. Zeker tussen Lewis en Nico aan kop.

Robbert65

Citaat van: Tessa op 15 november 2015 - 19:10:47
Citaat van: Jehoentelaar op 15 november 2015 - 18:47:45
Megavet! 10!

Can I have what you're having?!

Geintje hoor, leuke race en (terecht) een hoop Verstappen in beeld.
van mij geen tien, maar wel een mooie 7.
Op naar de laatste wedstrijd in het zand, mijn schepje en emmertje staan al klaar!

LOL
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings


Fietser

#10
Prima vermaakt, geef daarom een erg dikke 7. De koplopers bleven dicht bijeen. (Hierboven wordt het 'schijnspanning' genoemd; mij leek het een puur gevecht tussen de 2 rivaliserende en met elkaar op gespannen voet staande clusters binnen Mercedes.)
Mooie strijd ook rond het middenveld. Verstappen Natuurlijk. Maar ook Grosjean, Perez en Ricciardo waren voortdurend aan het duvelen. En er waren verschillende rubberstrategieen, waardoor bijv. Maldonado nog bijna een puntje kon pakken. Zoals zo vaak snap ik de lage cijfers niet die sommige F1-fans hun sport geven.

Kootje

#11
7, maar wel 'n magere. De gevechten in het middenveld deden het 'm, daarbuiten was het maar saai.



Robbert65

Citaat van: Fietser op 15 november 2015 - 19:39:17
Prima vermaakt, geef daarom een erg dikke 7. De koplopers bleven dicht bijeen. (Hierboven wordt het 'schijnspanning' genoemd; mij leek het een puur gevecht tussen de 2 rivaliserende en met elkaar op gespannen voet staande clusters binnen Mercedes.)
Mooie strijd ook rond het middenveld. Verstappen Natuurlijk. Maar ook Grosjean, Perez en Ricciardo waren voortdurend aan het duvelen. En er waren verschillende rubberstrategieen, waardoor bijv. Maldonado nog bijna een puntje kon pakken. Zoals zo vaak snap ik de lage cijfers niet die sommige F1-fans hun sport geven.
goed, waar verhaal. eens.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel