Brazilie: Man van de wedstrijd

Gestart door Pancake Shield, 15 november 2015 - 18:39:19

« vorige - volgende »

Wie was de top?

ROS
3 (16.7%)
HAM
0 (0%)
VET
0 (0%)
RAI
0 (0%)
BOT
0 (0%)
HUL
2 (11.1%)
KVY
0 (0%)
MAS
0 (0%)
GRO
3 (16.7%)
VES
9 (50%)
Iemand anders nl.
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

Pancake Shield

Wie was de beste? Ik weet het nog niet. Ik moet nog heel even nadenken er over. Er sprong niet echt iemand uit voor mij.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Verstappen spectaculair als altijd maar Hülkenberg reed erg solide de punten in.


lieven

idd niemand.
er stak niemand bovenuit.

C.G. de Beaufort

Vond ik ook niet. Maar goed, ik denk dat alleen Grosjean en Max een goede race hebben gereden. Hoe Max op het laatst Maldonado voorbij gaat, was erg leuk. Enfin, ik kies dan voor Grosjean.  Hij startte als 14e en kwam als 9e over de finisch.

Groet,

C.G. de Beaufort

Robbert65

mijn minst favoriete rijder op MAL na: ROS. immaculate driving!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Max was (wederom) de smaakmaker, maar Rosberg heeft Hamilton toch wel heel knap achter zich gehouden...vooruit, puntje voor blondie dan maar

Franky R.

Toch weer Max Verstappen...want die P10 leek er niet in te zitten met die Lotussen en Force India's om hem heen...plus strakke actie's bij Nasr, Perez en Maldonado

Wings

Ook hier een 'eens met Franky'. Max dan maar. Waar een wereldkampioen zeurt dat inhalen niet mogelijk is, rijdt Max er op onmogelijke plaats omheen. Daar vind ik wat van.

rafael25


Fietser

Ik ga met Tessa mee. Den Hollander was weer eens spectaculair goed. Maar Rosberg droeg de zwaarste last op zijn schouder, ondanks dat gaf hij zijn zo succesvolle teamgenoot nooit een kans.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 15 november 2015 - 19:18:11
Toch weer Max Verstappen...want die P10 leek er niet in te zitten met die Lotussen en Force India's om hem heen...plus strakke actie's bij Nasr, Perez en Maldonado

+1

Citaat van: Wings op 15 november 2015 - 19:28:18
Ook hier een 'eens met Franky'. Max dan maar. Waar een wereldkampioen zeurt dat inhalen niet mogelijk is, rijdt Max er op onmogelijke plaats omheen. Daar vind ik wat van.

+2

Pancake Shield

Ik ben uiteindelijk maar voor Grosjean gegaan. Reed van het middenveld naar een solide puntenpositie, deed geen rare dingen. Verstappen reed wel een aardige race ook en Rosberg ook, maar voor deze keer Grosjean.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Romain heeft ook prima gereden. Die was ik eigenlijk vergeten toen ik Max schreef. Mooi hoe hij mee ging met Max en Sergio versloeg. Daarna wachten, opbouwen en toeslaan. Prima wedstrijd van de Fransman.

Gerard

Grosjean.. helaas voor Max staat hij nu nog maar 1 puntje achter hem, en Hulk vòo hem..
anyway, RG dus..