Mexico: Man van de race

Gestart door Pancake Shield, 01 november 2015 - 22:09:29

« vorige - volgende »

Wie wordt het?

ROS
4 (26.7%)
HAM
0 (0%)
BOT
3 (20%)
KVY
1 (6.7%)
RIC
0 (0%)
MAS
0 (0%)
HUL
1 (6.7%)
PER
2 (13.3%)
VES
1 (6.7%)
GRO
0 (0%)
Iemand anders nl.
3 (20%)

Totaal aantal stemmen: 15

Pancake Shield

Zelfde verhaal als bij 'cijfer' van de race.

Ik ga persoonlijk voor Bottas. Dat was de enige die ik eigenlijk niks fouts heb zien doen en ook de enige die ik heb zien inhalen. Rosberg was ook goed, maar maakte wel een foutje. En we verwachten ook wel dat hij op de eerste twee plekken belandt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Met Kimi kon het wel gruwelijk misgaan. Verder heb ik geen MOTR. Niemand deed iets bijzonders.

C.G. de Beaufort

Hulkenberg, Bottas waren degene die nog iets van deze race maakten. In dit geval kies ik voor Hulkenberg.

Groet,

C.G. de Beaufort

Perton

Bottas. Ook hier geld: zie Pancake voor de argumentatie.

FolkertE

Ik vond de race wel erg saai. Maar dat komt misschien ook door de toren hoge verwachtingen door de dreiging van regen.
Rosberg reed sterk, maar ik heb een vaag vermoeden dat het een beetje tegemoetkoming van vorige week. En om iig zeker de p2 van Rosberg veilig te stellen.
Maar zonder allemaal complotten te gaan zien, reed Rosberg gewoon sterk.
Maar MOTR? Bottas.

Jozef

In tegenstelling tot de voorbije paar races was er deze keer niemand die de sterren van de hemel reed. Ik vind het moeilijk om dan iemand te kiezen, maar ik denk dat ik inderdaad ook Bottas ga aanduiden omdat hij de smaakmaker was na zijn vroege pitstop. Rosberg zou misschien ook een stem verdienen.

Arthur

In deze gruwelijk saaie race gaat mijn stem naar Rosberg. Strak gereden in een strakke auto met als concurrentie een zelfde auto.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Iemand anders, namelijk niemand.

Tessa

bent het eens met "niemand". Uiteindelijk Verstappen gekozen omdat ie puntjes pakte en daarmee voor grosjean op de tiende plek blijft staan. Dat maakte wat mij betreft het resultaat van deze ubersaaie race nog enigszins goed.

had ik al gezegd dat ik het een saaie race vond?

wat dat vond ik het...

saai

FolkertE

Kennelijk reed Verstappen van af ronde 7 op Management mode omdat de motor anders oververhit zou raken. Volgens eigen zeggen verloor hij een seconde per rondje. Als dat echt zo is had hij wel ergens in de top 5 kunnen rijden.

Fietser

Prima race! Ik zou voor Bottas kunnen gaan. Hij liet zich stevig gelden (zie Raikkonen), ging goed met z'n banden om en liet duidelijk zien (wat hij dit jaar te weinig deed) dat hij Massa de baas was. Maar ook voor Kvyat, die zich steeds meer toont als de gelijke van Ricciardo (toch DE man van 2014) en dat hadden velen begin dit jaar niet gedacht. Maar ik hou het toch simpel en kies Rosberg. Die liet in Mexico - nu eens zonder mitsen en maren - zien dat hij zijn zo succesvolle teamgenoot kan weerstaan. Hij was niet alleen winnaar, maar ook 'in controle'.

lieven

Button!
Van plaats 70 ofzo naar 14!
Doet niemand hem na!

Matthijs

Mijn genomineerden zijn Kvyat, Rosberg en Bottas. Ik ben voor Kvyat gegaan omdat hij boven verwachting heeft gepresteerd en beter was dan zijn teamgenoot. Dit geldt ook voor Bottas, maar die heeft mijn inziens een klein aandeel in de crash met Kimi. Ik vond het primair Kimi's schuld/verantwoordelijkheid maar ik vond Bottas niet zo handig.

Hamilton#44

Ik vond dat Perez het wel goed deed op zijn oude banden, had maar 1 stop gedaan toch?

Verder weinig bijzondere race, niemand die er echt bovenuit stak ofzo.

Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 02 november 2015 - 10:28:21
Ik vond dat Perez het wel goed deed op zijn oude banden, had maar 1 stop gedaan toch?
Ja dat was wel knap. Hij had wel geluk dat Verstappen het rustig aan moest doen met oververhitting. Ik vond de call van FI niet sterk, want hij reed toch al voor Verstappen en die ging ook naar binnen voor banden. Het kostte Perez geen plek om ook nieuwe banden te halen. Maarja, vanaf de bank is makkelijk roepen.