Mexico: Cijfer voor de race

Gestart door Pancake Shield, 01 november 2015 - 22:06:06

« vorige - volgende »

Welk cijfer?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
2 (10.5%)
6
6 (31.6%)
5
5 (26.3%)
4
4 (21.1%)
3
2 (10.5%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Pancake Shield

Deze topics werden traditioneel door iemand anders geopend, dus bij deze doe ik het maar eventjes. Indien niet gewenst, mag het gewoon verwijderd worden.

Ik geef zelf een vijfje, het was niet echt een hele geweldige race. Na de start was het vuur er een beetje uit met een paar botsingen her en der. En slechts een handvol inhaalacties.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings


C.G. de Beaufort

Een 6. Het was een kolonne.  Er was totaal geen regen, wat in ieder geval de race zou opleuken. Jammer.

Groet,

C.G. de Beaufort


Perton

5, voor argumentatie zie Pancake.

De fuckups van de Ferrari-coureurs zorgden ervoor dat de race niet helemaal actieloos was.

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 01 november 2015 - 22:06:06
Deze topics werden traditioneel door iemand anders geopend, dus bij deze doe ik het maar eventjes. Indien niet gewenst, mag het gewoon verwijderd worden.

Ik geef zelf een vijfje, het was niet echt een hele geweldige race. Na de start was het vuur er een beetje uit met een paar botsingen her en der. En slechts een handvol inhaalacties.


Op dit forum heeft iedereen de vrijheid op een topic te openen, mits het relevant is... ;)


Ik zat maar op die regen te wachten...Het leek een tegenvaller, maar wat wil je met een dijk van een race zoals Austin? Dan valt de race erna gauw tegen. Vond het een beetje saai, maar er gebeurde genoeg...een mager zeventje

FolkertE

Ik denk dat we met Austin een dijk van een race hadden en direct erg verwend waren, maar meer dan een 5je kan ik het ook niet echt geven.

Jozef

Ik vond het nog net een voldoende waard vanwege de fantastische fans. Dat ze tijdens de podiumceremonie de namen van Nico én Lewis scanderen, geweldig.

De race zelf was niet echt verheffend maar het is ook wel eens erger geweest. Dus met de fans als pluspunt wordt het voor mij een 6.

Arthur

Als na de SC er nog een gevecht was geweest tussen ROS en HAM had ik een 5 gegeven. Helaas niet dus een 4 en echt niet meer dan dat. Waardeloos gewoon.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Net de race gezien, ik geef een 5.
Ik mistte de echte actie...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

5

Saai, saaier, saaist. Welgeteld één niet DRS gerelateerde of door 'n fout veroorzaakte inhaalactie gezien en die eindigde in tranen.

Jehoentelaar

6. Op zich best kunnen vermaken ondanks dat er weinig gebeurde.

Tessa

Ik doe een 4,
teleurstellend wegens geen regen en (inderdaad vooral in vergelijking met Austin) dramatisch saai.

Fietser

Ik snap weinig van die lage cijfers. Maar goed, ik snap wel meer niet.
Afijn, ik vond het ruim voldoende, een 7 dus. Heb me constant vermaakt, vooral door vaak de focus te verleggen, bijvoorbeeld van het duel op kop, naar de diverse rubberen strategieën, naar de opmars/neergang van de Ferrari's en het duel tussen de Lotussen. Voor de neutrale raceliefhebber een prima race.

Matthijs

Citaat van: Fietser op 02 november 2015 - 09:09:13
Ik snap weinig van die lage cijfers. Maar goed, ik snap wel meer niet.
Afijn, ik vond het ruim voldoende, een 7 dus. Heb me constant vermaakt, vooral door vaak de focus te verleggen, bijvoorbeeld van het duel op kop, naar de diverse rubberen strategieën, naar de opmars/neergang van de Ferrari's en het duel tussen de Lotussen. Voor de neutrale raceliefhebber een prima race.
Nou, een prima race zou ik het niet willen noemen maar verder ga ik wel een eindje met je mee. Het was een 'normale' race, niet elke race is een Austin of Hongarije. Ik denk dat velen hoopten dat de race leuker zou zijn, zeker ook vanwege de dreiging van regen.

Hamilton#44