Austin: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 25 oktober 2015 - 22:01:33

« vorige - volgende »

Wat vonden we ervan?

10
10 (34.5%)
9
15 (51.7%)
8
4 (13.8%)
7
0 (0%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

0634

ik ga voor een 9. Zat alles in

Wings

Een 9. Max op het podium was een 10 geweest. :P

Perton

Ik ga eigenlijk wel voor de 10, en dat komt doordat Hamilton won. En ik ga uitleggen dat dat niet door fanboi-gebeuren komt. Deze race had namelijk alle drama die bij een race hoort om 9e te worden, maar dat ondanks alle tegenslagen (of naja, fouten en het hebben van een matige race eigenlijk) de titelkandidaat dan ook alsnog overwint, is Hollywood-technisch perfect. En daarom stem ik op een 10. Was er geen kampioenschap beslist, dan was het ook een 9 geweest voor mij.

Jehoentelaar

9. Supergoede race en PR-technisch fantastisch dat het in Amerika gebeurt.

Pancake Shield

Een 9. Ik had verwacht dat het zodra het zou opdrogen saai zou worden. Dat werd het allesbehalve. Gevechten overal op de baan, van de kop tot de staart. Mooie acties en veel spanning overal.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

gloudiesaurus

Een 10! In deze race zat alles. Genieten!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Citaat van: Perton op 25 oktober 2015 - 22:10:03
Ik ga eigenlijk wel voor de 10, en dat komt doordat Hamilton won. En ik ga uitleggen dat dat niet door fanboi-gebeuren komt. Deze race had namelijk alle drama die bij een race hoort om 9e te worden, maar dat ondanks alle tegenslagen (of naja, fouten en het hebben van een matige race eigenlijk) de titelkandidaat dan ook alsnog overwint, is Hollywood-technisch perfect. En daarom stem ik op een 10. Was er geen kampioenschap beslist, dan was het ook een 9 geweest voor mij.
Ik wil met je mee gaan, maar de 10 wil ik eigenlijk toch een beetje bewaren voor een podium of overwinning van Max. Al reed hij wel solide en sloeg hij toe wanneer hij de kans kreeg.

0634

Voor mij was het een 10 geweest als HAM ROS gewoon in had gehaald. Zo'n knurfterig foutje vind ik een anti-climax (je).

Perton

Citaat van: FolkertE op 25 oktober 2015 - 22:22:11
Citaat van: Perton op 25 oktober 2015 - 22:10:03
Ik ga eigenlijk wel voor de 10, en dat komt doordat Hamilton won. En ik ga uitleggen dat dat niet door fanboi-gebeuren komt. Deze race had namelijk alle drama die bij een race hoort om 9e te worden, maar dat ondanks alle tegenslagen (of naja, fouten en het hebben van een matige race eigenlijk) de titelkandidaat dan ook alsnog overwint, is Hollywood-technisch perfect. En daarom stem ik op een 10. Was er geen kampioenschap beslist, dan was het ook een 9 geweest voor mij.
Ik wil met je mee gaan, maar de 10 wil ik eigenlijk toch een beetje bewaren voor een podium of overwinning van Max. Al reed hij wel solide en sloeg hij toe wanneer hij de kans kreeg.
Dat mag, ieder zijn eigen keuze, maar ik weiger mijn cijfers te laten beïnvloeden door een podium van Verstappen. In voorgaande jaren gaf ik ook gewoon tienen ook al eindigde er geen Nederlander op het podium, waarom zou dat nu anders moeten zijn?

FolkertE

Daar heb je helemaal gelijk in. Ik weet eigenlijk niet of ik zelf 10-en al heb gegeven, maar Max op het podium dit jaar is voor mij een 10.
Maar natuurlijk moet je je cijfer niet laten beinvloeden door Max.

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 25 oktober 2015 - 22:22:39
Voor mij was het een 10 geweest als HAM ROS gewoon in had gehaald. Zo'n knurfterig foutje vind ik een anti-climax (je).

Klopt, maar dit is ook tekenend voor het seizoen. Hamilton is gewoon de man en maakt geen fouten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Normaal zou ik zeggen: een 10 kan niet want perfect kan niet. Maar deze race had alles dus verdient van mij een 10.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 25 oktober 2015 - 22:29:57
Citaat van: Jeroen op 25 oktober 2015 - 22:22:39
Voor mij was het een 10 geweest als HAM ROS gewoon in had gehaald. Zo'n knurfterig foutje vind ik een anti-climax (je).

Klopt, maar dit is ook tekenend voor het seizoen. Hamilton is gewoon de man en maakt geen fouten...

jamaar dat het tekenend is voor het seizoen is voor mij geen punt waard. Dat maakt een race niet beter.

C.G. de Beaufort

Een 9!  8)

Groet,

C.G. de Beaufort

Tessa

Een 10  :D

dacht even dat na het droogrijden de spanning weg viel, maar dat bleek niet het geval.
puntje van je stoel race, genoten!