Round 16: United States Grand Prix, Circuit of the Americas

Gestart door Maikel0230, 22 oktober 2015 - 16:06:35

« vorige - volgende »

Van Wijk

 
Citaat van: Wings op 25 oktober 2015 - 19:29:46
De vraag van Rosberg kan alleen maar dom zijn als hij op dat moment wist wat de status was en wat zou gebeuren daarna. Het was dus niet zo dat iemand met een hengel aan het water stond en Rosberg vroeg of hij aan het vissen was.
:)


Perton

Nou, laat ik me voor jullie gemoedstoestand eens inhouden over wat ik van Rosberg vind ;)

Wings

Onbegrijpelijk dat Rosberg zich als een mak lammetje naar buiten laat drukken terwijl Hamilton vandaag alleen maar kan verliezen. Ik denk dat dit het verschil is tussen een kampioen en iemand die het wederom niet gaat worden.

Wings

Ik zie nu pas dat Hamilton tegen Rosberg aan rijdt. Niettemin, held hoor!

FolkertE

Rosberg weer de pisang. Was close, maar fair. Maar ik denk dat Rosberg iets slimmer had moeten zijn en de plek moeten laten, nu rijd hij 4de.

Maar RBR, mijn god.. Die gaan goeddddd. Een overwinning van RBR zal nog wel eens mogelijk kunnen zijn.
En Verstappen, Kimi en Vettel gaan ook goed zeg. Heerlijk begin al.

Van Wijk


Wings


FolkertE

En ik Mis Rosberg die ff door de RBR's heen stroomt.

Wings


FolkertE

Te veel van zijn banden gevraagd? Of speelt Hamilton echt met het veld, zoals Mol zei?

Perton

Aangezien Hamilton dat al het hele seizoen doet wanneer die vooraan rijdt, lijkt me dat vrij plausibel ja. Waarom, zeker als het nog een beetje vochtig is, ongetwijfeld ook op de witte lijnen en kerbstones, onnodig hard gaan?

FolkertE

Grosjean in de gaten houden, rijd nu op softs.

En Max gaat ook goed. Dicht op Vettel.

@Perton: Dat dus ook.

Wings


FolkertE

Bam, Daniel er voorbij. Mooi mooi.
Hamilton in de problemen?