GP Rusland: Man vd race

Gestart door 0634, 11 oktober 2015 - 15:05:42

« vorige - volgende »

Wie was de beste

HAM
1 (5.3%)
VET
2 (10.5%)
PER
15 (78.9%)
MAS
0 (0%)
RAI
0 (0%)
KVY
0 (0%)
NAS
1 (5.3%)
MAL
0 (0%)
BUT
0 (0%)
ALO
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

0634

Citaat van: janke op 11 oktober 2015 - 17:13:14
Hülkenberg maakt een spin en wordt gelijk in twijfel getrokken. Kijk eens wat hij fout deed dit jaar en wat pech was buiten zijn schuld. Maar ben het er wel mee eens dat hij het (helaas nog niet) waar maakt. Als Hulk fan stelt hij me wat teleur de laatste tijd.

Ik ga maar voor Nasr. Pérez mag Kimi hartelijk bedanken. Maar krijgt een eervolle vermelding van me net als Kvyat.

Het probleem bij Hulkenberg is ook niet per se deze fout, en ook niet dat hij slecht zou rijden. Het probleem is dat hij als supertalent de F1 in kwam maar eigenlijk een gemiddelde F1-rijders is gebleken. Dat is natuurlijk nog steeds heel erg goed, maar er schuilt geen potentiele kampioen in hem. Daarvoor is hij simpelweg niet stabiel genoeg in zijn presteren.

Overigens vind ik dat zelfde een beetje gelden voor Bottas. Die moet meer races hebben zoals vandaag, waarmee hij zich kan onderscheiden. Dat zien we te weinig bij hem. Een supertalent moet geen problemen kennen met Massa en Bottas heeft dat wel. Ook hij is goed, maar een potentiele kampioen... mwah.

0634

Citaat van: NielsD op 11 oktober 2015 - 20:47:54
Sainz. Reed gewoon een snaarstrakke race tot zijn problemen.

Sainz reed inderdaad best goed. Maar maakte een grote fout in Q (was zijn fout toch?), kreeg een tijdstraf voor over de witte lijn rijden (ook eigen fout) en gaat met grote remproblemen uiteindelijk te hard over de baan waardoor hij nog een keer van de baan schiet. Dan vind ik persoonlijk dat je teveel fouten hebt gemaakt in een weekend.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2015 - 20:50:15
Citaat van: NielsD op 11 oktober 2015 - 20:47:54
Sainz. Reed gewoon een snaarstrakke race tot zijn problemen.

Sainz reed inderdaad best goed. Maar maakte een grote fout in Q (was zijn fout toch?), kreeg een tijdstraf voor over de witte lijn rijden (ook eigen fout) en gaat met grote remproblemen uiteindelijk te hard over de baan waardoor hij nog een keer van de baan schiet. Dan vind ik persoonlijk dat je teveel fouten hebt gemaakt in een weekend.

Dat je ondanks dat nog steeds vanaf de twintigste plek constant rondrijdt op de negende positie, maakt het mijns inziens nog knapper.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Daarom zei ik ook: best een goede race. Maar bepaald niet foutloos, dus voor mij persoonlijk ben je dan geen man vd race.

Arthur

En dus voor mij niet DE man van de race. Verder wel goed dat hij toch weer kon rijden na de crash van zaterdag.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Naja wel duizelig in het begin vd race dus ik betwijfel of het een goede beslissing is geweest hem te laten racen.

0634

Het was in ieder geval géen goede beslissing om hem na het remprobleem gewoon door te laten racen. Maar dat had hij zelf ook moeten weten. Onbegrijpelijke beslissing in mijn ogen.

Matthijs

Sainz krijgt voor mij een eervolle vermelding. Bijna geen tracktime dit weekend en dan een zeer degelijke race rijden. Maar als je spint na een remprobleem ga je daarna toch niet gewoon op volle snelheid verder? Dus daarom geen man van de race.

Best moeilijk kiezen. Want rijders als Perez en Nasr reden vooral vooraan vanwege een gelukkige pitstop tijdens de SC. Toch maar voor Perez gekozen vanwege het podium, maar vooral vanwege zijn volwassen rijgedrag op slechte banden voor Bottas en Raikkonen.

Van Wijk

Perez, om diverse door medeforummers aangehaalde redenen,
Daarnaast gunde ik het hem ook al tijdens de race zelf...

Robbert65

Lewis, Bottas, Kvyat, Sainz waren allemaal smaakmakers, maar de prijs voor Morele Winnaar gaat voor mij toch naar Serio Perez, en dat is zomaar de tweede keer van dit seizoen. Die man moet iets goed doen ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Wings

Citaat van: NielsD op 11 oktober 2015 - 20:58:44
Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2015 - 20:50:15
Citaat van: NielsD op 11 oktober 2015 - 20:47:54
Sainz. Reed gewoon een snaarstrakke race tot zijn problemen.

Sainz reed inderdaad best goed. Maar maakte een grote fout in Q (was zijn fout toch?), kreeg een tijdstraf voor over de witte lijn rijden (ook eigen fout) en gaat met grote remproblemen uiteindelijk te hard over de baan waardoor hij nog een keer van de baan schiet. Dan vind ik persoonlijk dat je teveel fouten hebt gemaakt in een weekend.

Dat je ondanks dat nog steeds vanaf de twintigste plek constant rondrijdt op de negende positie, maakt het mijns inziens nog knapper.

Niet als je je bedenkt waar hij had kunnen rondrijden. ;)