GP Rusland: Man vd race

Gestart door 0634, 11 oktober 2015 - 15:05:42

« vorige - volgende »

Wie was de beste

HAM
1 (5.3%)
VET
2 (10.5%)
PER
15 (78.9%)
MAS
0 (0%)
RAI
0 (0%)
KVY
0 (0%)
NAS
1 (5.3%)
MAL
0 (0%)
BUT
0 (0%)
ALO
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Jozef

Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2015 - 16:42:17
Ik vond Hülkenberg in Frankrijk wel erg goed.

Klopt, in zijn vrij tijd doet hij aardige dingen. :P In de F1 maakt hij de verwachtingen gewoon niet waar, nog minder dan Heidfeld.

C.G. de Beaufort

Nou, in ieder geval heeft Raikkonen een tijdstraf gekregen voor z'n aanrijding van Bottas. Hij is nu als 8e geplaatst, wegens een een straf van 30 seconden. Uiteindelijk is Max 10e geworden wegens een straf van Alonso, die er ook 5 seconden bij z'n tijd kon optellen.

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/24603125/__Toch_punt_voor_Verstappen__.html

Groet,

C.G. de Beaufort

janke

Hülkenberg maakt een spin en wordt gelijk in twijfel getrokken. Kijk eens wat hij fout deed dit jaar en wat pech was buiten zijn schuld. Maar ben het er wel mee eens dat hij het (helaas nog niet) waar maakt. Als Hulk fan stelt hij me wat teleur de laatste tijd.

Ik ga maar voor Nasr. Pérez mag Kimi hartelijk bedanken. Maar krijgt een eervolle vermelding van me net als Kvyat.
Some things are too important to be left in the past.

Fietser

Hamilton was rationeel gezien de man van de wedstrijd, maar dit ging wel errug makkelijk. Perez liet zien dat hij beslist in het 'linker rijtje' thuis hoort. Maar hij had wel wat geluk, wat ik hem overigens van harte gun. Sterk van de Mexicaan vond ik dat hij zijn helm ijskoud ophield toen hij Poetin in het 'opfriskamertje' een hand gaf (heerlijk, die ongemakkelijke sfeer). Helaas vergat Checo zijn coolness even later op het podium toen hij uit puur enthousiasme de imperialistische tsaar een hug gaf, wat van mij weer niet zo hoefde.
Afijn, ik ga daarom toch maar voor Vettel. Die heeft best hard moeten knokken om (bijna) voorin te geraken. Eerst harde strijd met zijn teamgenoot, daarna met Bottas die hij in de pits inhaalde waarna hij overduidelijk the best of the rest werd.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 11 oktober 2015 - 16:42:17
Ik vond Hülkenberg in Frankrijk wel erg goed.

Waarom ben je nu van gedachte veranderd? ;)

Jehoentelaar

Wanneer vond ik Hülkenberg in Frankrijk niet goed? Oprechte vraag.

Wings

Ik neem aan dat je zijn prestatie in Frankrijk nog steeds goed vind.

Tessa

Het was, ondanks het uitvallen, wat mij betreft Bottas die de man van de race was.....


Wings


Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 11 oktober 2015 - 19:31:33
Ik neem aan dat je zijn prestatie in Frankrijk nog steeds goed vind.

Nu wel en toen ook, vandaar dat ik niet snap wanneer ik van gedachte veranderd zou zijn.

Maikel0230

Perez zonder twijfel.

Nasr en eigenlijk ook Kvyat vond ik best smaken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tessa


Wings

;)

Citaat van: Maikel0230 op 11 oktober 2015 - 19:56:18
Perez zonder twijfel.

Nasr en eigenlijk ook Kvyat vond ik best smaken.

Bottas reed ook niet onaardig. Kvyat vond ik overigens niet heel sterk. Reed even voorin omdat anderen al verser rubber stonden en hij nog naar binnen moest. Contrast met Ricciardo vond ik wederom best groot. Dus die complimenten kunnen, wat mij betref, de kast in.

0634

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 16:33:12
Ik wil uiteindelijk toch mijn stem aan Sainz geven. Hij staat echter niet in het lijstje.

Je hebt gelijk, ik zet meestal alleen de puntenpakkers... anders wordt het wel een hele lange lijst. Ik zal voortaan de 'iemand anders...' optie erbij zetten

NielsD

Sainz. Reed gewoon een snaarstrakke race tot zijn problemen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna