GP Rusland: Man vd race

Gestart door 0634, 11 oktober 2015 - 15:05:42

« vorige - volgende »

Wie was de beste

HAM
1 (5.3%)
VET
2 (10.5%)
PER
15 (78.9%)
MAS
0 (0%)
RAI
0 (0%)
KVY
0 (0%)
NAS
1 (5.3%)
MAL
0 (0%)
BUT
0 (0%)
ALO
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

0634

Perez. Zonder concurrentie voor mij.

C.G. de Beaufort

Bottas. Alleen staat hij er niet op.... Raikkonen, helemaal niets.

Groet,

C.G. de Beaufort

Pancake Shield

Nasr. In een inferieure Sauber deed hij constant netjes mee om de punten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Inderdaad, die was ik vergeten maar ook hij was heel goed.

gloudiesaurus

Perez, Nasr ook een toprace.

Sainz ook, wel met een klein foutje weer bij de pitexit, totdat zijn auto stuk ging.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Eigenlijk heel veel, zoals de namen die hier al genoemd zijn. Dan maar de gun-factor en op Pérez stemmen.

Wings

Sergio. Hield zijn hoofd koel en finisht op het podium.

Jozef

Heel lang was ik ervan overtuigd hier op Sainz te zullen stemmen die een erg puike race reed vanop de laatste startplek op een circuit waar hij tot dusver in zijn hele carrière maar een handjevol ronden reed.

Maar ik denk niet dat ik om de race van Pérez heen kan. Deed weer waar hij al sinds zijn Sauberdagen om bekend staat: uitmuntend bandenmanagement, niets overdrijven, doen wat moet. En maximaliseren. Valt op dat Pérez weer doet waar het ooit geroemde 'toptalent' Hülkenberg in 90 races nog steeds nooit in slaagde: op het podium staan.

Jehoentelaar

Perez was geweldig. Eervolle vermeldingen voor een heleboel anderen.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 15:37:30
Heel lang was ik ervan overtuigd hier op Sainz te zullen stemmen die een erg puike race reed vanop de laatste startplek op een circuit waar hij tot dusver in zijn hele carrière maar een handjevol ronden reed.

Maar ik denk niet dat ik om de race van Pérez heen kan. Deed weer waar hij al sinds zijn Sauberdagen om bekend staat: uitmuntend bandenmanagement, niets overdrijven, doen wat moet. En maximaliseren. Valt op dat Pérez weer doet waar het ooit geroemde 'toptalent' Hülkenberg in 90 races nog steeds nooit in slaagde: op het podium staan.

Hulkenberg valt me enorm tegen. Ik had hem heel hoog zitten. Maar nu in de 1e bocht weer? Gewoon een beginnersfout.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Perez! Uiteindelijk met een gelukje maar daar heeft niemand het nog over! Gewaagde strategie en prima uitgevoerd!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Ik wil uiteindelijk toch mijn stem aan Sainz geven. Hij staat echter niet in het lijstje.

Perton

Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2015 - 16:00:24
Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 15:37:30
Heel lang was ik ervan overtuigd hier op Sainz te zullen stemmen die een erg puike race reed vanop de laatste startplek op een circuit waar hij tot dusver in zijn hele carrière maar een handjevol ronden reed.

Maar ik denk niet dat ik om de race van Pérez heen kan. Deed weer waar hij al sinds zijn Sauberdagen om bekend staat: uitmuntend bandenmanagement, niets overdrijven, doen wat moet. En maximaliseren. Valt op dat Pérez weer doet waar het ooit geroemde 'toptalent' Hülkenberg in 90 races nog steeds nooit in slaagde: op het podium staan.

Hulkenberg valt me enorm tegen. Ik had hem heel hoog zitten. Maar nu in de 1e bocht weer? Gewoon een beginnersfout.
Het is een jaarlijks terugkerend patroon bij Hülkenberg: ene fase van het kampioenschap goed, andere een stuk minder. En ik besef me dat dit ook een terugkerend patroon is dat ik er altijd weer over begin. Excuses daarvoor :P Maar zo schokkend vind ik het dus allemaal niet dat het nu wat minder loopt bij Hülkenberg. Aan de hand van de afgelopen seizoenen kon je er de klok op gelijk zetten.

Jehoentelaar

Ik vond Hülkenberg in Frankrijk wel erg goed.

Arthur

Citaat van: Perton op 11 oktober 2015 - 16:39:34
Citaat van: gloudiesaurus op 11 oktober 2015 - 16:00:24
Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 15:37:30
Heel lang was ik ervan overtuigd hier op Sainz te zullen stemmen die een erg puike race reed vanop de laatste startplek op een circuit waar hij tot dusver in zijn hele carrière maar een handjevol ronden reed.

Maar ik denk niet dat ik om de race van Pérez heen kan. Deed weer waar hij al sinds zijn Sauberdagen om bekend staat: uitmuntend bandenmanagement, niets overdrijven, doen wat moet. En maximaliseren. Valt op dat Pérez weer doet waar het ooit geroemde 'toptalent' Hülkenberg in 90 races nog steeds nooit in slaagde: op het podium staan.

Hulkenberg valt me enorm tegen. Ik had hem heel hoog zitten. Maar nu in de 1e bocht weer? Gewoon een beginnersfout.
Het is een jaarlijks terugkerend patroon bij Hülkenberg: ene fase van het kampioenschap goed, andere een stuk minder. En ik besef me dat dit ook een terugkerend patroon is dat ik er altijd weer over begin. Excuses daarvoor :P Maar zo schokkend vind ik het dus allemaal niet dat het nu wat minder loopt bij Hülkenberg. Aan de hand van de afgelopen seizoenen kon je er de klok op gelijk zetten.

En dus komt hij ook niet verder dan Force India [met een uitstapje naar Sauber]. Prima rijder maar te licht voor de echte topteams.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel