GP Rusland: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 11 oktober 2015 - 15:03:05

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
4 (19%)
7
7 (33.3%)
6
7 (33.3%)
5
2 (9.5%)
4
1 (4.8%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

NielsD

Nou liever Poetin, dan Obama in Austin. Obama is een grotere crimineel dan Poetin, maar dat is een politieke discussie. Ik heb er totaal geen problemen mee dat Poetin prominent in beeld komt. Het wordt tijd dat mensen geen mening vormen naar aanleiding van de nieuwsberichten op Nu.nl... ;-)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

janke

Hèhè, eindelijk iemand met een open mind, wat dit betreft. Maar we gaan een beetje off topic. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Ik dacht net: "laten we politiek er buiten houden". Maar politiek binnen F1 blijft uiteraard altijd.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Formule 1 = politiek, maar op een andere manier.

Verder totaal oneens met Niels, maar ik zal het bericht morgen nog eens lezen met een aluhoedje op.

Robbert65

Citaat van: janke op 12 oktober 2015 - 21:30:51
Och, je kunt je overal druk over maken. Waar staat geschreven dat ik haat niet/wel snap. Daar gaat het voor mij helemaal niet over. Als die man een beker wil uitreiken in zijn eigen land bij een F1 race, so what? Wat mij betreft mag die andere snob daar in Amerika hetzelfde doen.
Godskolere wat ben jij onvoorstelbaar dom in deze post zeg!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: janke op 12 oktober 2015 - 21:30:51
Och, je kunt je overal druk over maken. Waar staat geschreven dat ik haat niet/wel snap. Daar gaat het voor mij helemaal niet over. Als die man een beker wil uitreiken in zijn eigen land bij een F1 race, so what? Wat mij betreft mag die andere snob daar in Amerika hetzelfde doen.
Godskolere wat ben jij onvoorstelbaar dom in deze post zeg!
Citaat van: NielsD op 12 oktober 2015 - 21:54:46
Nou liever Poetin, dan Obama in Austin. Obama is een grotere crimineel dan Poetin, maar dat is een politieke discussie. Ik heb er totaal geen problemen mee dat Poetin prominent in beeld komt. Het wordt tijd dat mensen geen mening vormen naar aanleiding van de nieuwsberichten op Nu.nl... ;-)
en jij ook. Verplaats je nu eens in mensen die in Syrië wonen, of in mensen die familie hebben verloren met MH17 vorig jaar. denk ff na voor je iets opschrijft.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 12 oktober 2015 - 23:31:23
Formule 1 = politiek, maar op een andere manier.

Verder totaal oneens met Niels, maar ik zal het bericht morgen nog eens lezen met een aluhoedje op.

Ik ook, totaal mee oneens. Maar een politieke discussie hier voeren...? Ik niet.

NielsD

Citaat van: Robbert65 op 12 oktober 2015 - 23:59:20
en jij ook. Verplaats je nu eens in mensen die in Syrië wonen, of in mensen die familie hebben verloren met MH17 vorig jaar. denk ff na voor je iets opschrijft.

Dat doe ik juist, helemaal voor wat betreft de mensen in Syrië. Daar komt bij dat ik het absoluut erg vind wat er met MH17 gebeurd is en ik zeker meeleef met de nabestaanden, laat daar geen twijfel over mogelijk zijn.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Robbert65

zo is het:-) einde polemiek, wat mij betreft.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

janke

Citaat van: Robbert65 op 12 oktober 2015 - 23:57:22
Citaat van: janke op 12 oktober 2015 - 21:30:51
Och, je kunt je overal druk over maken. Waar staat geschreven dat ik haat niet/wel snap. Daar gaat het voor mij helemaal niet over. Als die man een beker wil uitreiken in zijn eigen land bij een F1 race, so what? Wat mij betreft mag die andere snob daar in Amerika hetzelfde doen.
Godskolere wat ben jij onvoorstelbaar dom in deze post zeg!
p
Vertel. Omdat ik het totaal geen probleem vind?
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Of omdat je twee posts eerder schrijft "ik snap de haat niet" en dan vraagt "waar heb ik gezegd dat ik de haat niet snap". ;D

Perton

janke kennende was de avondborrel weer goed bevallen.

janke

Citaat van: Jozef op 13 oktober 2015 - 14:54:26
Of omdat je twee posts eerder schrijft "ik snap de haat niet" en dan vraagt "waar heb ik gezegd dat ik de haat niet snap". ;D

Niet/wel. Lezen. Niet omdat hij maar een bekertje weg geeft en wel omdat naja dat is lijkt me wel duidelijk. ik zeg dit maar even. Want vriend Robert schijnt in mij een Meneer P fan te zien. Maar goed ik kap hier mee. En voor mijn mening Perton heb ik geen borrel nodig. Ik drink doordeweeks geen alcohol. Fijne avond nog.  ;)
Some things are too important to be left in the past.