GP Rusland: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 11 oktober 2015 - 15:03:05

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
4 (19%)
7
7 (33.3%)
6
7 (33.3%)
5
2 (9.5%)
4
1 (4.8%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Nee hoor, dat realiseerde hij zich vast niet. Enige bescheidenheid is niet één van Vlad's deugden vrees ik  ;).

Wallie

Prima wedstrijd, niets mis mee dus een 8.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Perton

Citaat van: Jozef op 12 oktober 2015 - 16:45:33
Citaat van: Perton op 12 oktober 2015 - 16:37:38Hij komt tenminste opdagen bij een van de grootste sportevenementen van zijn land, dat kan niet gezegd worden van veel van de traditionele races.

Ik hoop dat dit een sarcastische opmerking is maar indien niet geef ik hier toch even het antwoord op: dat komt omdat dit voor Poetin een een prestigeproject is zoals wel meer dictators willen hebben, en het in de traditionele landen gewoon om de sport draait en niet om het ego van een Grote Leider.

::) ::) ::)
Natuurlijk besef ik me dat het een prestigeproject is, maar ik heb daar niet zoveel moeite mee. Als dat voor meer landen zou gelden, zouden Monza, Duitsland en Silverstone niet altijd zo'n gevaar lopen te verdwijnen.

Maikel0230

Citaat van: Perton op 12 oktober 2015 - 19:06:19
Citaat van: Jozef op 12 oktober 2015 - 16:45:33
Citaat van: Perton op 12 oktober 2015 - 16:37:38Hij komt tenminste opdagen bij een van de grootste sportevenementen van zijn land, dat kan niet gezegd worden van veel van de traditionele races.

Ik hoop dat dit een sarcastische opmerking is maar indien niet geef ik hier toch even het antwoord op: dat komt omdat dit voor Poetin een een prestigeproject is zoals wel meer dictators willen hebben, en het in de traditionele landen gewoon om de sport draait en niet om het ego van een Grote Leider.

::) ::) ::)
Natuurlijk besef ik me dat het een prestigeproject is, maar ik heb daar niet zoveel moeite mee. Als dat voor meer landen zou gelden, zouden Monza, Duitsland en Silverstone niet altijd zo'n gevaar lopen te verdwijnen.

Het grote verschil tussen een Albert van Monaco en Vladimir Putin zit hem in de politieke neutraliteit. Putin is lid van een politieke partij, Albert niet.

Dat die oetlul de trofee komt overhandigen heb ik nog niet zo'n probleem mee, dat zie je in andere landen ook, dat er politieke vertegenwoordigers de prijzen komen uitdelen.

Ik heb er vooral een probleem mee dat Putin voor, tijdens en na de race, tot in de kamer van de podiumwinaars toe, prominent in beeld wordt gebracht, allemaal op orders van Bernie die hem blijkbaar geweldig vindt.

Dat gaat te ver, want ik heb nul boodschap aan Putin en zijn walgelijk beleid.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Robbert65

Citaat van: Maikel0230 op 12 oktober 2015 - 19:13:12


Ik heb er vooral een probleem mee dat Putin voor, tijdens en na de race, tot in de kamer van de podiumwinaars toe, prominent in beeld wordt gebracht, allemaal op orders van Bernie die hem blijkbaar geweldig vindt.

Dat gaat te ver, want ik heb nul boodschap aan Putin en zijn walgelijk beleid.

Hoezo zit Bernie Ecclestone daarachter? Dat wist ik niet, hoe weet je dat?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Ik vind er niks van. Boeit me niks. Wel raar dat hij zich zo tussen de rijders begaf direct na de race. Maar volgens mij deed hij dat afgelopen jaar ook. Wie was al dat grut om hem heen?

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 12 oktober 2015 - 19:13:12
Citaat van: Perton op 12 oktober 2015 - 19:06:19
Citaat van: Jozef op 12 oktober 2015 - 16:45:33
Citaat van: Perton op 12 oktober 2015 - 16:37:38Hij komt tenminste opdagen bij een van de grootste sportevenementen van zijn land, dat kan niet gezegd worden van veel van de traditionele races.

Ik hoop dat dit een sarcastische opmerking is maar indien niet geef ik hier toch even het antwoord op: dat komt omdat dit voor Poetin een een prestigeproject is zoals wel meer dictators willen hebben, en het in de traditionele landen gewoon om de sport draait en niet om het ego van een Grote Leider.

::) ::) ::)
Natuurlijk besef ik me dat het een prestigeproject is, maar ik heb daar niet zoveel moeite mee. Als dat voor meer landen zou gelden, zouden Monza, Duitsland en Silverstone niet altijd zo'n gevaar lopen te verdwijnen.

Het grote verschil tussen een Albert van Monaco en Vladimir Putin zit hem in de politieke neutraliteit. Putin is lid van een politieke partij, Albert niet.

Dat die oetlul de trofee komt overhandigen heb ik nog niet zo'n probleem mee, dat zie je in andere landen ook, dat er politieke vertegenwoordigers de prijzen komen uitdelen.

Ik heb er vooral een probleem mee dat Putin voor, tijdens en na de race, tot in de kamer van de podiumwinaars toe, prominent in beeld wordt gebracht, allemaal op orders van Bernie die hem blijkbaar geweldig vindt.

Dat gaat te ver, want ik heb nul boodschap aan Putin en zijn walgelijk beleid.
Ja, dat is eigenlijk wat ook de essentie van mijn posts was, maar dan wat anders verwoord. Dat ie telkens in beeld was (en was er vorig jaar niet zo'n projectie op het rechte stuk met Thank You Vladimir?), vind ik ook compleet onzinnig. Ik reageerde ook voornamelijk op de opmerking dat ie op het podium stond. Daar zie ik het probleem niet van.

Maikel0230

#37
Citaat van: Robbert65 op 12 oktober 2015 - 19:16:29
Citaat van: Maikel0230 op 12 oktober 2015 - 19:13:12


Ik heb er vooral een probleem mee dat Putin voor, tijdens en na de race, tot in de kamer van de podiumwinaars toe, prominent in beeld wordt gebracht, allemaal op orders van Bernie die hem blijkbaar geweldig vindt.

Dat gaat te ver, want ik heb nul boodschap aan Putin en zijn walgelijk beleid.

Hoezo zit Bernie Ecclestone daarachter? Dat wist ik niet, hoe weet je dat?

Bernie is grote fan van Vlad

http://www.independent.co.uk/news/people/f1-boss-bernie-ecclestone-calls-russian-president-vladimir-putin-a-first-class-person-9801188.html

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2796370/first-class-putin-run-europe-america-says-bernie-f1-tycoon-praises-russian-leader-newspaper-interview.html

Bernie is baas van de FOM, dus ter extentie als die met zijn vingers kinpt wordt putin prominent in beeld genomen en mag die dingen doen die je in andere landen niet ziet.

Daarbij zijn ze echte vriendjes, zoveel is duidelijk. ;)

http://twitter.com/FiftyBuckss/status/653550676069511168

Citaat van: PertonJa, dat is eigenlijk wat ook de essentie van mijn posts was, maar dan wat anders verwoord. Dat ie telkens in beeld was (en was er vorig jaar niet zo'n projectie op het rechte stuk met Thank You Vladimir?), vind ik ook compleet onzinnig. Ik reageerde ook voornamelijk op de opmerking dat ie op het podium stond. Daar zie ik het probleem niet van.
Ok, dan zijn we het eens.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Robbert65

Weet je, ik krabbel wat op m'n kop, wrijf een jeukneus weg en ga ff wat anders doen ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.


janke

Citaat van: Perton op 12 oktober 2015 - 16:37:38
Ik snap de haat op Putin niet zo (in de f1-context bedoel ik). Hij komt tenminste opdagen bij een van de grootste sportevenementen van zijn land, dat kan niet gezegd worden van veel van de traditionele races. Dat ie in de cooling down room zat, vond ik ook overdreven, maar we klagen toch ook niet over prins Albert die op het podium van Monaco staat? Maar dat is geen omstreden politicus, dan is het blijkbaar prima.
Volgend jaar Berlusconi maar op het podium in Monza> :) Maar ik snap die haat op Putin ook niet zo.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

MH17. Afgelopen jaar werd nog geroepen om een boycot. Dat had alles met Vladikofksi te maken.

janke

Citaat van: Wings op 12 oktober 2015 - 21:03:46
MH17. Afgelopen jaar werd nog geroepen om een boycot. Dat had alles met Vladikofksi te maken.

Ik lees ook kranten. Maar we zitten hier op een F1 forum. Dus mijn statement over Meneer P laat ik maar achterwegen.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Dan snap ik niet helemaal waarom je de haat niet snapt. En verder is de relatie met Formule 1 er: hij wordt prominent in beeld gebracht. Dus reageren mensen daar op. Niet dat ik me daar in kan vinden maar ik begrijp wel dat niet iedereen daar op zit te wachten.

janke

Och, je kunt je overal druk over maken. Waar staat geschreven dat ik haat niet/wel snap. Daar gaat het voor mij helemaal niet over. Als die man een beker wil uitreiken in zijn eigen land bij een F1 race, so what? Wat mij betreft mag die andere snob daar in Amerika hetzelfde doen.
Some things are too important to be left in the past.