GP Rusland: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 11 oktober 2015 - 15:03:05

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
4 (19%)
7
7 (33.3%)
6
7 (33.3%)
5
2 (9.5%)
4
1 (4.8%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Perton

Met meer talent en een atletischer lichaam had ik de overwinning vandaag in de pocket, trouwens.

Jehoentelaar

Het is nooit te laat voor een atletisch lichaam.

Arthur

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 16:30:00
Hij had in elk geval minstens 50% kans zou ik zeggen.

Massa was wel weer komisch, die zei letterlijk op Sky: "met een betere kwalificatie gisteren, had ik het podium vandaag in the pocket."

For Sure...  ;D ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

janke

#18
De knal van Grosjean en Kimi die even de weg kwijt was. Voor de rest... Een 6.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje

Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 15:41:46
4, 5, huh?! ???

Ik zit te twijfelen tussen een 7 en een 8... Strijd van P2 tot P10, crashes, strategische strijd, een paar duels op de baan. Zie echt absoluut niet hoe je hier minder dan een 6 kunt geven. :o

+1

janke

Citaat van: Arthur op 11 oktober 2015 - 16:48:18
Citaat van: Jozef op 11 oktober 2015 - 16:30:00
Hij had in elk geval minstens 50% kans zou ik zeggen.

Massa was wel weer komisch, die zei letterlijk op Sky: "met een betere kwalificatie gisteren, had ik het podium vandaag in the pocket."

For Sure...  ;D ;D

Een komiek die FM. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Fietser

Gewoon een dikke zeven. Overal strijd, behalve om plek 1 maar dat hoort een beetje bij de F1. Heb me prima vermaakt.

Maikel0230

5/10

Ik snap dat het geen populair cijfer is om te geven in vergelijking met anderen. In ieder geval vond ik de race beter dan vorig jaar want toen heb ik op F1 Fanatic 2/10 gegeven, dus het is een verbetering tegen toen maar niet genoeg voor mij persoonlijk om een hoger cijfer te rechtvaardigen.

Buiten het slot vond ik er eigenlijk niet zo veel aan. Het ligt denk ik voor mij gewoon aan de baan die gewoon belachelijk slecht is. Buiten bocht vier is de inspiratie ver zoek en dat voel je ook. Neem dan nog eens die hele politiek die door Bernie door onze strot word geduwd erbij waar ik absoluut geen boodschap aan heb, tja dan verneuk je voor mij de ervaring. Al heb ik dat niet meegenomen in mij oordeel over de race puur op zich.

Der waren wel wat leuke gevechten hier en daar maar dankzij DRS waren die vaak gewoon over voordat er echt wat van kwam.

Het ergste is dat we er binnen een half jaar weer racen dankzij de nieuwe indeling van de kalender >:(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Ik geef de race een zes. Leuke openingsfase, halverwege werd het saai en de slotfase was weer om te smullen. Ik had gewoon dolgraag Rosberg nog in de race gezien, die was het hele weekend al snel. Daarbij komt dat de spanning om de titel nu definitief weg is.

Citaat van: Maikel0230 op 11 oktober 2015 - 20:05:02
Het ligt denk ik voor mij gewoon aan de baan die gewoon belachelijk slecht is.

Ik vind de derde bocht echt een enorme aanwinst. Dat vind ik zo'n megavette bocht, helemaal omdat je die auto's in de slo-mo's helemaal na 1 kant ziet hangen. Voor de rest is het gewoon een Tilke-baan, dus weet ik niet wat ik daarvan moet vinden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

een 7... leuke gevechten meteen  redelijk spannend einde, of Perez het zou "houden"  tot het eind...

Robbert65

een 6. Meer door de saaie boel daar en de knuddebaan, het amateurisme bij de organisatie dan door het raceverloop, want dat was al bij al wel aardig. Maar ik zit het hele weekend met kromme tenen te kijken  naar zo'n GP, in Rusland, (wat moet je daar als je kunt kiezen) Putin die met z'n giegel op dat podium klimt (selfkicker) diesel op de baan, diesel over de baan uitgesmeerd met een waterspuit, nergens publiek te bekennen, GP3 afgelast enz. etc. Dat van die veiligheidsblokken, dat moet nog uitgezocht, dus ik ga nou maar niet roepen dat die dingen los stonden, want misschien had dat wel overal kunnen gebeuren, maar dan: niemand die daar de leiding pakt, Sainz zat veel te lang onder die begrenzing vast, niemand wist 15 minuten lang, dat ie daaronder gewoon een liedje zat te zingen, heel de wereld zat met ingehouden adem te kijken of zijn hoofd nog wel op zijn romp stond. Kortom, volgend jaar staat de #RussianGP dan nog op de kalender, over 6 maanden zelfs al, laten ze daar in godesnaam heel hard aal de slag gaan en heel hard oefenen met die marshals. Stelletje prutsers.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Ik snap de haat op Putin niet zo (in de f1-context bedoel ik). Hij komt tenminste opdagen bij een van de grootste sportevenementen van zijn land, dat kan niet gezegd worden van veel van de traditionele races. Dat ie in de cooling down room zat, vond ik ook overdreven, maar we klagen toch ook niet over prins Albert die op het podium van Monaco staat? Maar dat is geen omstreden politicus, dan is het blijkbaar prima.

Jozef

Citaat van: Perton op 12 oktober 2015 - 16:37:38Hij komt tenminste opdagen bij een van de grootste sportevenementen van zijn land, dat kan niet gezegd worden van veel van de traditionele races.

Ik hoop dat dit een sarcastische opmerking is maar indien niet geef ik hier toch even het antwoord op: dat komt omdat dit voor Poetin een een prestigeproject is zoals wel meer dictators willen hebben, en het in de traditionele landen gewoon om de sport draait en niet om het ego van een Grote Leider.

::) ::) ::)

0634

Citaat van: Fietser op 11 oktober 2015 - 18:34:20
Gewoon een dikke zeven. Overal strijd, behalve om plek 1 maar dat hoort een beetje bij de F1. Heb me prima vermaakt.

Ik vraag me af of er strijd om plek 1 zou zijn geweest wanneer Rosberg wel door had kunnen rijden.

Robbert65

Verder is er een protocolair verschil, maar goed. Er is vooral een historisch verschil, Monaco wordt al tientallen jaren georganiseerd en de Vorst heeft daar altijd op dezelfde wijze de prijs,  de Grote Prijs uitgereikt. Poetin moet dat niet gaan lenen. Aan zijn gêne te zien, realiseerde hij zich dat zelf ook...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel