GP Rusland: Cijfer vd race

Gestart door 0634, 11 oktober 2015 - 15:03:05

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
4 (19%)
7
7 (33.3%)
6
7 (33.3%)
5
2 (9.5%)
4
1 (4.8%)
3 of lager
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Ik ga toch voor een 6. Paar spektakel momenten maar ook lange fases met niks.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tessa

Een 5
Spectaculair slot, maar de rest was voornamelijk baggerslecht op een teleurstellend circuit.

C.G. de Beaufort

Alleen wat van momentjes in het begin en natuurlijk in de laatste ronde.. Het was een egale, vlakke race. Er gebeurde niet veel. Voor mij een 5.

Groet,

C.G. de Beaufort



gloudiesaurus

Huh lage cijfers. Ik geef een 6,5. Rond het af met een 7.
100% beter dan vorig jaar. Al blijft het mijn circuit niet.

Leuk slot. En tussendoor was er toch ook wel actie?

Strijd om de kop was wel enorm saai.

En Poetin op het podium zorgt eigenlijk voor minstens een punt aftrek  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

7. Het middendeel was wat saai, maar ik heb me voor de rest wel vermaakt. Het scheelt misschien dat het de eerste race sinds Silverstone is die ik volledig heb gezien, dus dat ik dan ook ten dele gewoon blij was om ongestoord F1 te kunnen kijken.

Wings

Eens met de twee mannen boven mij: 7.

Jozef

4, 5, huh?! ???

Ik zit te twijfelen tussen een 7 en een 8... Strijd van P2 tot P10, crashes, strategische strijd, een paar duels op de baan. Zie echt absoluut niet hoe je hier minder dan een 6 kunt geven. :o

Jehoentelaar

Leuk altijd hoe de beoordelingen alle kanten op kunnen vliegen met dit soort races. Ik ga zelf voor een zeven, heb me over het algemeen aardig vermaakt. Middenfase was matig maar ik verwachtte er zo weinig van dat het best meeviel allemaal.

0634

Ik vind het ook opvallend laag. Toch best een paar leuke duels gezien. Ook saaie fases, dat klopt wel, maar een vier? Opvallend.

Arthur

Absoluut niet mijn baan en de strijd om P1 is er nooit meer geweest na een paar rondes. Toch een acceptabele 6 door de momenten en het slot. Leuk geprobeerd van Raikkonen maar veel te naïef in de gedachten dat hij die actie zou lukken. Jammer voor Bottas. 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Wel erg benieuwd of Rosberg had kunnen winnen...

Arthur

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2015 - 16:17:48
Wel erg benieuwd of Rosberg had kunnen winnen...

Hij was stellig in zijn commentaar dat hij hem gewonnen zou hebben zonder het probleem. Ik had het nog moeten zien. En ja, makkelijk; ALS-verhaal.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Hij had in elk geval minstens 50% kans zou ik zeggen.

Massa was wel weer komisch, die zei letterlijk op Sky: "met een betere kwalificatie gisteren, had ik het podium vandaag in the pocket."

0634