Round 15: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi

Gestart door Maikel0230, 05 oktober 2015 - 19:52:37

« vorige - volgende »

Tessa

Volgens buienradar en weather.com zit regen er dit weekend niet in tijdens de race in sochi.
Toch zonde dat ik de vrije trainingen tot dusver gemist heb.
die olie lekkage klonk trouwens redelijk zwakzinnig.

Robbert65

Heb ik ook gezien, maar vanochtend zag buienradar ook geen regen voor vandaag, dat liep wel anders, ik denk dat buienradar niet zo goed is in Russisch weer...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

Buienradar is een expert in voorspellen, alleen de werkelijkheid werkt zelden mee.

hoe dan ook, een drupje zou leuk zijn!

gloudiesaurus

Lang geleden een natte race.

Tsjah die diesel-lekkage vanochtend zag er vrij amateuristisch uit.
Over de tijden van de vrijdag is nu nog weinig te zeggen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Robbert65

nee, 't was n zootje, voor zover dat met één oog te zien was...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel


Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Hij lijkt in orde, thumbs up. Dat met die braces, da's standaard procedure bij harde crash...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Even afwachten. Onduidelijk hoe het met hem is. Heavy crash!

Tessa

Nah, met Carlos komt het wel goed.
de wedstrijden staan verder ff stil, men is namelijk op zoek naar een veegwagen die geen diesel op de baan achter laat.

gloudiesaurus

Ben benieuwd of hij dit weekend nog maar rijden, ben er bang voor.
Maar het belangrijkste is dat hij oké is.

Sowiezo lijken Red Bull en Toro Rosso het hier qua snelheid moeilijk te hebben.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Belangrijkste is dat Sainz naar omstandigheden oké is.

Jozef

Verstappen verslaat beide Red Bulls, knalprestatie.

Verder wel erg rare kwali en wat een anticlimax in de strijd om pole.

0634

Inderdaad een anticlimax. Weinig verheffende qualy sessie in mijn ogen. Geen spanning omdat het eigenlijk ineesn klaar was.

Wel leek Rosberg vandaag tijdens Q eigenlijk de hele dag de snelste. Terechte pole dus. Ook goed gedaan van Max, zoals Jozef als zegt: knap dat hij de RBRs achter zich kan houden.