EU-onderzoek F1

Gestart door Pancake Shield, 29 september 2015 - 15:29:17

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Citaat van: Robbert65 op 30 september 2015 - 18:41:11
Citaat van: Perton op 30 september 2015 - 13:32:35
Citaat van: Robbert65 op 30 september 2015 - 12:21:48
Door Honda betaald? Nee Brawn kocht het team van Honda. Misschien wel tegen zeer gunstige voorwaarden, maar er moest wel nog even snel een Mercedes motor in dat chassis gebouwd, toch? Door Honda betaald??
ja Honda heeft nog een tijdje achter de schermen de boel bekostigd. Daar is weinig.geheims aan.
Dat was onderdeel van de overname, die bepaald niet ongunstig waren voor Brawn. Daar bewn ik het mee eens, maar het is niet zo, dat Brawn GP werd betaald door Honda (terwijl er een AMGMercedes motor in die auto's hing)

De rekeningen van het team werden in 2009 betaald door Honda, dat is een feit dus daar ga ik ook niet verder over in discussie.  :)  En als je het niet met me eens bent, dan is dat prima, dan kunnen we het daar bij laten.  :)

Robbert65

dat lijkt me een voldongen feit dan ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Pancake Shield

Citaat van: Robbert65 op 30 september 2015 - 18:45:05
even terug on-topic, er komt een EU onderzoek naar al die afspraken, die bepaald niet op basis van gelijkwaardigheid zijn gemaakt, zoals al blijkt uit diverse voorbeelden hierboven. Mijn stelling is, dat kan een fors probleem worden voor Ecclestone, immers, de EU commissie is voorvechter van gelijkwaardige mededinging en zwaait graai met gigaboetes voor bedrijven die zich niet houden aan de mededingingsvoorwaarden van de EU. Is Ecclestone wel zo slim, dat daar door juristen al lang naar gekeken is en dat juridisch naadloos hebben dichtgetimmerd?

Ik ga er vanuit dat ome Bernie dat echt wel geregeld heeft op een goede manier. En wat anders, wat gaan ze dan doen? "Ja, als je het niet verandert, krijg je een miljoenenboete". Dan denkt Ecclestone, dat is goed komen we ook niet meer naar Europa.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

Nou ja, dat bedoel ik, het levert links of rechts ergens een verliezer op, of de top teams, of de kleinere teams, of de fans (in Europa).
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel