Silly season motoren 2015/ 2016

Gestart door gloudiesaurus, 17 september 2015 - 15:40:27

« vorige - volgende »

0634

Een waanzinnig mooie wagen. Noem dat maar niks gebracht.


Wings

Niet veel. Enige wat het wel heeft gebracht is een mooie auto.

0634


janke

#123
Een schitterende creatie van Neil Oatley. Jammer dat hij als model weinig te koop is.
Some things are too important to be left in the past.

0634


Van Wijk


janke

Citaat van: Van Wijk op 23 september 2015 - 21:05:07
Jeoenheeft hem dus  :)

Oké. Ik kom hem overigens als 1:43 handgebouwd model weinig tegen. Ik bedoel dan geen Minichamps. ;) Maar voor mij is het een van de mooiste McLarens ooit.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Als je mij bedoelt, Van Wijk? Nee hoor. Ik ben geen verzamelaar, ik weet dat Janke dat wel is.

Van Wijk

@jeroen, sorry, ik dacht dat je dat je dat bedoelde met je opmerking.
Heb zelf wel een verzameling jaren jaren 90 auto's maar ben al jaren geleden gestopt met verzamelen.
Overigens inderdaad mooie Mc Laren Peugeot.
Om even terug on topic te komen. Zou er ergens tocht geen kans bestaan dat Ford ( Cosworth ) ooit terug komt ?
Ze stappen ook weer in Le Mans volgend jaar ...

Jehoentelaar

Denk dat je in die laatste zin zelf al het antwoord geeft.

janke

#130
Citaat van: Van Wijk op 23 september 2015 - 21:17:21
@jeroen, sorry, ik dacht dat je dat je dat bedoelde met je opmerking.
Heb zelf wel een verzameling jaren jaren 90 auto's maar ben al jaren geleden gestopt met verzamelen.
Overigens inderdaad mooie Mc Laren Peugeot.
Om even terug on topic te komen. Zou er ergens tocht geen kans bestaan dat Ford ( Cosworth ) ooit terug komt ?
Ze stappen ook weer in Le Mans volgend jaar ...

Geruchten worden steeds meer dat McLaren en BMW een supercar gaan bouwen.  Dat BMW-F1 verhaal kunnen we vergeten. Maar zeg natuurlijk nooit, nooit. Mercedes wou ook nooit meer terugkomen, maar zie.
Some things are too important to be left in the past.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 23 september 2015 - 17:47:14
Dat is eigenlijk nu direct. Want ook VW heeft al gezegd zeker 2,3 jaar nodig te hebben om een motor klaar te stomen. Dus als BMW met 2,3 jaar mee wil doen, dan moet het er nu al mee bezig zijn.

VW begint met 0.0 ervaring, BMW niet.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 23 september 2015 - 17:54:41
Nou ja, misschien is BMW inderdaad geïnteresseerd. Maar ja, misschien is Ford dat ook wel. Of Toyota. Of Peugeot. Het blijkt alleen uit niets dus ik zie de relevantie niet echt. Maar misschien is hij een BMW-fan, dat zou kunnen natuurlijk.

Als twee concurrerende  Duitse merken zich in de F1 gaan (willen) mengen dan durf ik te wedden dat ze in Beieren anders naar F1 gaan kijken ja. Dus misschien om VW de spits af te bijten kunnen ze wel Red Bull gaan opkopen.
Het is ook een hersenspinsel van mij of mag dat niet?

Pancake Shield

Toevallig of niet. Bild schrijft dan vandaag dat BMW hetzelfde als VW gedaan heeft: http://www.bild.de/geld/wirtschaft/abgas-normen/auto-bild-exklusiv-autobauer-ueberschreitet-werte-42700884.bild.html

En BMW gaat ook op de beurs onderuit, dus Duitse auto-fabrikanten zitten toch in zwaar weer. Mercedes zal wel de volgende zijn die op de korrel genomen gaat worden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

janke

Jaja Bild hè. ;) Verder heeft de Minister van Verkeer in Duitsland verklaart dat VW ook in Europa heeft gesjoemeld. En er zijn vandaag nog twee leden vd raad van bestuur afgetreden. Een daarvan van was hoofd motoren ontwikkeling. VW heeft trouwens aangifte gedaan bij de rechtbank in Braunchweig.
Some things are too important to be left in the past.