Round 13: Singapore Grand Prix, Marina Bay Circuit, Singapore

Gestart door Maikel0230, 10 september 2015 - 19:42:30

« vorige - volgende »

Van Wijk

Wat als de race leider een pit stop maakt en een andere coureur niet?

Jozef

Dan is die andere coureur de nieuwe raceleider, lijkt me duidelijk...

Maikel0230

Weet niet of het al gedeeld is maar...



Dit is blijkbaar normaal? Das al de tweede keer dit jaar dat er een gek/zatlap op het circuit geraakt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Dat soort grappen krijg je met een onervaren autosportfederatie en onervaren marshals.

Maikel0230

Ik was onder de indruk dat landen zoals Abu Dhabi en Singapore juist veel Britse marshals inhuurden om de boel op te vullen? Echt vreemd dit.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings


Jehoentelaar

Citaat van: Maikel0230 op 21 september 2015 - 21:10:31
Ik was onder de indruk dat landen zoals Abu Dhabi en Singapore juist veel Britse marshals inhuurden om de boel op te vullen? Echt vreemd dit.

Ook, en in Singapore zullen er ongetwijfeld nog een aantal uit Maleisiƫ bij aanwezig zijn. Een blunder als dit wordt echter alleen gemaakt door een beginner en ik las dat er meer van dit soort grapjes te vinden waren rond het circuit.

0634

Maar zal het niet zo zijn dat als je echt wil je altijd wel ergens het circuit op kan? Op Spa is het in ieder geval niet waterdicht hoor.

Jehoentelaar

Op elk circuitterrein kun je op een of andere wijze de baan bereiken. Recht voor een tribune een deur open laten is echter een heel ander verhaal.


Mickey

Citaat van: Jehoentelaar op 21 september 2015 - 23:38:31
Op elk circuitterrein kun je op een of andere wijze de baan bereiken. Recht voor een tribune een deur open laten is echter een heel ander verhaal.

Twee deuren kennelijk zelfs, want volgens mij wandelde hij van de ene naar de andere opening.

FolkertE

Gerucht gaat dat Jos zelf van plan de baan op te gaan om een sc te veroorzaken. Echter vergat hij zijn pitspas en ging weer terug. Echter vergat hij de deur weer achter zich te sluiten en kon er een andere man het circuit op. Typische Limburgse gastvrijheid en altijd deuren voor anderen open houden.

gloudiesaurus

Citaat van: FolkertE op 22 september 2015 - 11:34:53
Gerucht gaat dat Jos zelf van plan de baan op te gaan om een sc te veroorzaken. Echter vergat hij zijn pitspas en ging weer terug. Echter vergat hij de deur weer achter zich te sluiten en kon er een andere man het circuit op. Typische Limburgse gastvrijheid en altijd deuren voor anderen open houden.

;D ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 21 september 2015 - 23:05:56
Maar zal het niet zo zijn dat als je echt wil je altijd wel ergens het circuit op kan? Op Spa is het in ieder geval niet waterdicht hoor.

Klopt. Is ook erg moeilijk een circuit van een paar kilometer lang helemaal waterdicht te maken.
Je hebt altijd wel een gek die ergens overheen kan klimmen/ springen...

Al is die foto hier in het topic weer een ander uiterste
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lieven

Zou Mercedes last gehad hebben dat hun bandendruk nu hoger moest zijn?
Is maar een klein hersenideetje.