Man vd race: Spa

Gestart door 0634, 23 augustus 2015 - 15:37:10

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

HAM
0 (0%)
ROS
0 (0%)
GRO
9 (34.6%)
KVY
0 (0%)
PER
1 (3.8%)
MAS
0 (0%)
RAI
0 (0%)
VES
16 (61.5%)
BOT
0 (0%)
ERI
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

NielsD

Max en Romain. Verstappen voor zijn inhaalacties, de mooiste was op Kimi, helaas hield 'ie hem vervolgens niet. Romain was echt oprecht blij toen hij de auto uitstapte en die vreugde heb ik, op Vettel zijn zege's na, wel gemist de laatste jaren.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Max!  8) Ik was er live bij en heb er enorm van genoten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Max Grosjean en Romain Verstappen! Van Beiden genoten. Graag meer van dit :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Max, Kvyatt, Grosjean, Perez. Allemaal goed gereden maar ga toch voor Max.

Speciale vermelding voor Maldonado die zich dit keer niet liet verrassen door plots opkomende muren.
Vettel reed ook sterk, maar niet speciaal. Net als Hamilton en Kimi.

Overigens denk ik dat Max 5 of 6de had kunnen zijn als hij normale pitstop had. Apart dat Sky dat niet opving.

Jehoentelaar

Maldonado was al klaar voor de race goed en wel begonnen was.

Maikel0230

Citaat van: FolkertE op 24 augustus 2015 - 00:21:08
Max, Kvyatt, Grosjean, Perez. Allemaal goed gereden maar ga toch voor Max.

Speciale vermelding voor Maldonado die zich dit keer niet liet verrassen door plots opkomende muren.
Vettel reed ook sterk, maar niet speciaal. Net als Hamilton en Kimi.

Overigens denk ik dat Max 5 of 6de had kunnen zijn als hij normale pitstop had. Apart dat Sky dat niet opving.

Helaas vond hij wel de kerbs ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Robbert65

Ik heb mijn stem uitgebracht op Perez. Maar ik wil hier nog wel even zeggen: MAxV! Grosjean!! Kvyat!!! Ik heb natuurlijk ontiegelijk genoten van Max Verstappen. Ik ben inmiddels echt fan van Verstappen aan het worden, dat merk ik aan mijn hartslag op het moment dat hij met een actie in beeld komt. En inderdaad,als STR niet met Renaults rondreed en dus geen "straf" van 10 plekken kreeg, als die pitstop niet alweer verknald was, als die actie op Räikönnen wel gelukt was, dan zou hij wellicht nog beter hebben gescoord. Maar goed, het was een geweldig spektakel, want ook Räikönnen reed fantastisch en de beide Williams gingen ook niet zomaar opzij, dus ik heb Perez er maar eens tussenuit gepikt om de hoogste complimenten te geven, met het zekere gevoel, dat Max Verstappen nog zo vele malen aan de beurt komt, dat ik hem vast niet al te erg teleurstel :-D. Overigens, waarom toch, blijven de Engelsen Max consequent Verstjeppen noemen ? :-/
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Dat zijn er een paar. Smaakmakers bijv. waren Grosjean en Verstappen. Mijn punten gaan echter naar de commentator van de BBC die de kijkers tipte om heel even naar BBC2 uit te wijken om de 100 m sprint op het WK atletiek te zien. Die (kleine) 10 seconden live had ik niet graag willen missen. Thanks.

Mickey

Citaat van: Fietser op 24 augustus 2015 - 09:45:13
Die (kleine) 10 seconden live had ik niet graag willen missen.

Die vollédige race werd op verschillende zenders herhaald, gisteravond. ;)

Fietser

Citaat van: Mickey op 24 augustus 2015 - 10:11:16
Citaat van: Fietser op 24 augustus 2015 - 09:45:13
Die (kleine) 10 seconden live had ik niet graag willen missen.

Die vollédige race werd op verschillende zenders herhaald, gisteravond. ;)

Daarom schreef ik 'live'.

Hamilton#44

Max Verstappen lijkt me duidelijk, met Renault motor vanaf P18 spectaculair naar voren rijden en bijna nog een Ferrari inhalen.

Grosjean reed ook sterk maar die heeft wel gewoon een Mercedes motor achterin liggen en heb ik verder volgens mij weinig zien inhalen, niet dat dat slecht is maar het gaat om de man van de wedstrijd.  :)

rafael25


Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 24 augustus 2015 - 12:23:49
Grosjean reed ook sterk maar die heeft wel gewoon een Mercedes motor achterin liggen en heb ik verder volgens mij weinig zien inhalen, niet dat dat slecht is maar het gaat om de man van de wedstrijd.  :)
Grosjean heeft zeker 2 of 3 man gepasseerd aan het eind van het rechte stuk. Zeker geholpen door DRS, maar er kwam zeker kunde, laat remmen en inzicht (ruimte laten) bij kijken. Het waren zeker geen 'highway passes'.

Hamilton#44

Oh dat geloof ik direct maar bedoel Verstappen zorgt wel voor veel meer spektakel met twee acties alleen al en heeft geen Mercedes motor maar een manke Renault waardoor ie met weinig downforce rijdt.

Maar Grosjean ook prima verder hoor, allebei goed maar als ik moet kiezen ga ik voor Verstappen.  :)

C.G. de Beaufort

Gelukkig zijn er wel ontzettend veel supporters die Max steunen. Dat was wel even anders voor Jos op het F1 forum van Veronica...  :( 

Groet,

C.G. de Beaufort