Spa: cijfer vd race

Gestart door 0634, 23 augustus 2015 - 15:35:00

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
1 (5.6%)
8
7 (38.9%)
7
7 (38.9%)
6
2 (11.1%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3 of lager
1 (5.6%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634

Ik zeg een 7. Prima race. Max the Man.

Pancake Shield

Een zesje. Niks bijzonders, niks speciaals.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Mickey

Voor België heb ik me prima vermaakt. Spannende slotfase, een acht.

C.G. de Beaufort

Ik geef een zevenenhalf, afgerond een 7. De 2 eerste plaatsen waren al weggegeven. Niks bijzonders. Maar die plaatsen daarna was een heroïsch gevecht.

Groet,

C.G. de Beaufort


Maikel0230

6/10

Mooie race maar niets speciaals

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Voor mij een acht.


Het ging inderdaad niet om positie 1 en 2, maar daarachter was het vechten geblazen. Perez had de hele race met een ander aan de stok. En Max Verstappen, buitenom Blachimont bij Nasr.
Vreugde voor Lotus en Grosjean en genoeg drama toen Vettel zijn band rechtsachter a la Mansell 1986 verloor.


Oh ja, en de juiste man won... ;)

Jehoentelaar

7, het was niet vervelend om te kijken maar heel bijzonder was het ook allemaal weer niet.

0634

Precies. Een gemiddelde race vond ik het. Niet geweldig, maar wel gewoon vermakelijk.

NielsD

7,5! Prima race voor Spa zonder regen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Ik ben niet representatief dit keer. Ik was er live bij, wat een mooi weekend! Fantastische sfeer en ik zat op Gold 2 (fantastische plek). Van mij krijgt de race een 10  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

De strijd om de overwinning was er niet. Als ik dat als maatstaf had genomen zou ik op een 4 uit zijn gekomen. Gelukkig viel er genoeg te compenseren om tot een 7 te komen. En ja, gelukkig reed Max mee met leuke akties anders zou het een 6 geworden zijn. Kortom, het kijken zeker waard!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fietser

Voorin weinig spanning, maar mooie strijd in een compact veld vanaf plek 4 t/m 11. Wel jammer van de (vroege) pechvogels als Hulkenberg, Sainz, Maldonado en Ricciardo, want die hadden zich stuk voor stuk ook zeker flink geroerd in het gevecht om de punten. Al met al kom ik op een 7 uit.

meatball

Mooie race , vooral omdat ik er live bij was. De overwinning is dit jaar bijna nooit spannend , dus daar kijk ik niet naar.
Voor mij begint de echte race pas vanaf plaats 3 en dat was goed dus een 7,5 voor mij.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Robbert65

een 8. Perez het hele weekend erg verrassend erg goed, Max the bomb op zondag, genoten van Grosjean, wat wellicht nog verrassender was, verder mooie acties door het hele veld, spannend van het begin tot het eind, mooie baan.... nou ja, nog een beetje regen en het was een negen geworden, ik doe een 8.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 23 augustus 2015 - 21:47:38
Ik ben niet representatief dit keer. Ik was er live bij, wat een mooi weekend! Fantastische sfeer en ik zat op Gold 2 (fantastische plek). Van mij krijgt de race een 10  ;)
:)