Ronde 11: Shell Grand Prix van België

Gestart door gloudiesaurus, 17 augustus 2015 - 19:56:09

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Wings op 22 augustus 2015 - 22:25:40
Trouwens, kennelijk heb ik rechtop geslapen, Vettel P9? Fucked up! Althans voor mij dan. ;)
Tja, op drie tiende van p3. Achter Mercedes zat het heel dicht achter elkaar.

Wings

Dat vond ik niet het ergste, de achterstand die hij heeft op Mercedes temeer. Ik las elders op het forum dat een forummer (weet even niet wie en doet er verder ook niet toe, is voor de vorm) schreef dat Ferrari dichtbij Mercedes zit qua snelheid. Ik denk dat de 1.6 seconde achterstand een ander licht er op heeft laten schijnen. ;)

0634

Dat was hier, in het tussenbalans-topic. Gisteren bewijst maar weer eens dat het een schijn-kampioenschap is tussen Merc en Ferrari want op 8/10 circuits heeft Ferrari echt geen schijn van kans.

Vettel zegt zelf een fout gemaakt te hebben in de laatste bocht die hem 2 tienden kostte. Omdat het dicht bij elkaar zit has hem dat inderdaad 2,3 plekken kunnen schelen, maar dan nog was zijn rondetijd in verhouding met de Mercs dramatisch natuurlijk.

Wings

O maar ben het dan ook volledig oneens met de kreet dat Ferrari en Mercedes gelijkwaardig zijn. Ook al zitten ze zo nu en dan redelijk kortbij. Neemt niet weg dat er overall een significant snelheidsverschil waarneembaar is.

Arthur

Na gisteren en de weersverwachting voor vandaag zou het wel weer eens een hele saaie race kunnen worden... Tenzij er al eerder water valt en/of een andere coureur dan HAM/ROS als eerste door La Source komt...

Ben benieuwd ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Gerard

sja.. dit wordt een race voor de Mercedes motoren.. Merc. Williams, Force India, Lotus... gaan allemaal goed scoren

Jehoentelaar

Hoop op een stuntje van Grosjean. Gun ik hem wel.

Arthur

Aan de andere kant hebben we wel de inhaalrace van Kimi en Vettel die kan laten zien of hij een podium kan halen. Of de manuele start kan ook amuseren. Nog even wachten ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 23 augustus 2015 - 12:51:28
Hoop op een stuntje van Grosjean. Gun ik hem wel.

Ik hoop op een stuntje van Rosberg. Niet omdat ik wil dat hij kampioen wordt of zo, maar als hij hier niet eens flink van zich afbijt lijkt het me wel een gelopen koers om eerlijk te zijn.

Wings

Denk het ook. Verder wens ik jullie een fijne race. Aansluitend ga ik voor 2 weken naar Samos en zie daarna wel wat allemaa geschreven is.

Wings


0634


0634

Geweldig MAx! Mislukte die actie, maar geweldig

Mickey

Wow! Just wow! Geweldig! Wat een race en wat een heerlijke slotfase.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel