Ronde 11: Shell Grand Prix van België

Gestart door gloudiesaurus, 17 augustus 2015 - 19:56:09

« vorige - volgende »

Franky R.

Ben vrijdag naar Spa geweest. Genoeg Nederlanders tegengekomen, terwijl ik in een polo van GPPits.net liep met een Lotus-petje op.


Her en der met mensen gesproken. Geen enkel narigheid ervaren.

0634

ben al die betrouwbaarheidsissues bij max wel zat...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 22 augustus 2015 - 14:47:25
ben al die betrouwbaarheidsissues bij max wel zat...


Toch raar dat na jaren van betrouwbaarheid, de motoren nu opeens zo'n issue zijn. Vergeet niet dat men zelfs klaagde over de 'te stabiele motoren', maar ik baal er evenzeer van dat Max nu weer op een achterstand wordt gezet.


Misschien toch maar een transfer naar Ferrari overwegen... ;)

Mickey

Citaat van: Jeroen op 22 augustus 2015 - 14:47:25
ben al die betrouwbaarheidsissues bij max wel zat...

Echt hè? Zwaar teleurstellend weer. En de regels maken dat het ook al niet vermakelijker wordt, met die gridstraffen voor de teams die al falen.

Jehoentelaar

Ik ken de verhalen wel vanuit meerdere hoeken, maar heb het zelf nooit meegemaakt omdat ik er niet over nadenk om naar de massaliteit van een GP te gaan.

Edit: reactie op vorige pagina.

rafael25


0634

maar verder is mercedes niet oppermachtig hoor.

Jehoentelaar

Ben je mal, Ferrari zit er eigenlijk best wel heel erg dicht op. Wordt nog een enorm spannende titelstrijd!

Mickey

Citaat van: Jeroen op 22 augustus 2015 - 16:32:10
maar verder is mercedes niet oppermachtig hoor.

Je hebt gelijk, maar Spa legt er wel een vergrootglas op. Altijd grote verschillen in rondetijden door de lengte van de baan. Oh wacht, ik vertel vast niks nieuws.

In 2002 lag Ferrari na de openingsronde al seconden voor op de rest. En Schumi op de rest van Ferrari.  ;)

0634

#54
maar in 2002 was het gat eigenlijk helemaal niet zo groot bedoel je?

Mickey

Oh ja zeker wel, misschien zelfs nog groter. Was een loze anekdote verder. Maar àls het gat zo groot is, is dat wel altijd duidelijk zichtbaar op dit circuit.

0634

Dat klopt. Door de lengte van de ronde accentueert het wat, maar als je alleen al ziet hoeveel Mercedesmotoren er in de top 10 staan lijkt het me duidelijk dat Merc hier de baas is.

Wings

Citaat van: Franky R. op 22 augustus 2015 - 14:33:05
Ben vrijdag naar Spa geweest. Genoeg Nederlanders tegengekomen, terwijl ik in een polo van GPPits.net liep met een Lotus-petje op.

Je doet niet eens aan sluikreclame maar legt het er dik bovenop! ;)

Franky R.

Citaat van: Wings op 22 augustus 2015 - 21:15:54
Citaat van: Franky R. op 22 augustus 2015 - 14:33:05
Ben vrijdag naar Spa geweest. Genoeg Nederlanders tegengekomen, terwijl ik in een polo van GPPits.net liep met een Lotus-petje op.

Je doet niet eens aan sluikreclame maar legt het er dik bovenop! ;)
:-*

Wings

Trouwens, kennelijk heb ik rechtop geslapen, Vettel P9? Fucked up! Althans voor mij dan. ;)