Ronde 11: Shell Grand Prix van België

Gestart door gloudiesaurus, 17 augustus 2015 - 19:56:09

« vorige - volgende »

Perton

Als Vettel een deur had ingeschopt omdat een mooi resultaat door zijn neus was geboord, had ik dat inderdaad prima gevonden. Hamilton ging echter niet volledig tekeer tegen een technische partner, of zijn team. Als ie dat destijds had gedaan, had ik dat ook zielig gevonden.

Jij vergelijkt appels met peren en doet vervolgens verongelijkt. Dat vind ik raar. En zegt in dat geval ook wat meer over jou, wat dat betreft.

Wings

Over de boordradio was Lewis net zo goed kritisch naar het team (en meer dan eens) en achteraf tegen dingen aanrijden en weglopen verdient ook geen schoonheidsprijs. Als je kritische noten vervolgens verdedigd en daar een duidelijk standpunt in neemt, dat rijders mensen zijn die nu eenmaal hun frustratie uiten en geen boek beschrijft hoe ze dat moeten doen, heb ik daar vrede mee. Maar dan wel over de gehele breedte van Formule 1 veld en niet alleen als het je favoriete rijder betreft. Dan vind en zeg ik er wat van. Verder heb je gelijk dat het appels met peren vergelijken is: Vettel kon er niks aan doen en verloor 9 plaatsen, Hamilton was medeverantwoordelijk voor de call en verloor slechts 1 plek. Als je dat naast elkaar legt zou je inderdaad kunnen concluderen dat Vettel meer recht van klagen had. Excuseer mijn generaliserend gedrag.


Perton

Ik ga niet blijven herhalen dat Vettel van mij alle recht had om te klagen en ook zijn frustraties daarover te uiten. Maar dat wil er nog steeds niet bij je in, dus ik laat het hierbij.

Wings

Als je vind dat hij alle recht heeft om te klagen staat dat haaks op je opmerkingen dat Vettel zijn klep moet houden en zeurt. Verder gaat het om de kritische noten  die je plaatst bij het uiten van frustratie (vinden dat Vettel zeurt en vragen of hij alsjeblieft zijn klep kan houden) terwijl je deze eerder vond dat rijders hun frustratie moeten kunnen uiten. Maar goed, I've made my point.