Hongarije: man van de race

Gestart door 0634, 26 juli 2015 - 16:23:49

« vorige - volgende »

Wie was de beste vandaag?

VET
14 (63.6%)
KVY
1 (4.5%)
RIC
3 (13.6%)
VES
2 (9.1%)
ALO
2 (9.1%)
HAM
0 (0%)
GRO
0 (0%)
ROS
0 (0%)
BUT
0 (0%)
ERI
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22


Pancake Shield

Vettel zou ik zeggen. Pakt de leiding en houdt die. Na de Safety Car weerstaat hij de druk van Rosberg. Perfecte race.

Er zijn meerdere kandidaten, maar Vettel is de enige die ik foutloos heb zien rijden.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Ik vond Alonso ook foutloos. En dit vond ik ook wel heel knap van hem. Hij reed de pace van de STR's. Ik ga voor Alonso.

gloudiesaurus

Vettel, al zijn er meerdere coureurs die fantastisch reden. Beide Red Bull's, Alonso, Max Verstappen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Vettel. Om de bovengenoemde redenen. Foutloos en geheel op eigen kracht de druk van achteren weerstaan en de race toegevoegd aan zijn palmares.

Fietser

Vettel zonder enige twijfel. Geweldige start en verder compleet foutloos en dat - na de SC - onder zeer grote druk. Er waren er meer die het uitstekend deden, maar bij niemand vielen deze 3 elementen samen. Raikkonen had pech, anders was hij - naast Vettel - kandidaat voor deze titel.

Jehoentelaar


C.G. de Beaufort

Verstappen, met de Toro Rosso. Alonso is een goede tweede. Dat Vettel wint, was te verwachten. Hij rijdt altijd op de 3e plaats. Maar deze keer, geen Mercedes...  :D

Groet,

C.G. de Beaufort

Van Wijk

Citaat van: Jehoentelaar op 26 juli 2015 - 17:02:16
Ik kan niet kiezen.
Hier hetzelfde probleem....ik heb zoveel coureurs met het mes tussen hun tanden zien rijden.
Misschien wel Ecclestone, dat hij het mogelijk maakt dat we dit soort wedstrijden voor geschoteld krijgen!

Arthur

Ik ga toch voor Ricc. Geweldig hoe hij Rosberg toch pakt, lees gaat voor de overtake. Uiteraard ook hulde voor Vet!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Gebaseerd op de samenvatting van veronica kan ik alleen vettel kiezen. Maar als ik de hele race had gezien had verstappen  (en Kvyat,  en nog wat andere jongens) ongetwijfeld ook een grote kans gemaakt.

Wings

Citaat van: C.G. de Beaufort op 26 juli 2015 - 17:08:00
Verstappen, met de Toro Rosso. Alonso is een goede tweede. Dat Vettel wint, was te verwachten. Hij rijdt altijd op de 3e plaats. Maar deze keer, geen Mercedes...  :D

Groet,

C.G. de Beaufort

Mercedessen zijn niet voor hem uitgevallen hé. Fair and square verslagen.

Wallie

Vettel!
Snaarstrakke race en de teamradio na afloop ook erg mooi!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Gerard

Kvyat... Heeft zich teruggeknokt van P18 naar P2.. dikke vermelding voor Max..

Wings

Kvyat had een slechte tweede stint volgens mij. Had niet langer moeten duren of Verstappen had hem te grazen. Hij was al naar binnen geweest toen de SC-situatie ontstond. Daardoor kon hij zoveel profiteren. Of dat echt te wijten is aan Kvyat waag ik te betwijfelen. Hij was vandaag duidelijk de mindere tegenover zijn teamgenoot. Dus helemaal terecht vind ik het daarom niet. Eindresultaat geeft een ietwat geflatteerd beeld over zijn werkelijk optreden.