Ronde 10: Grote Prijs van Hongarije - 2015

Gestart door 0634, 22 juli 2015 - 08:52:06

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: Matthijs op 23 juli 2015 - 13:18:21
Ik weet dat ik het hele weekend met een handdoek over mijn hoofd heb gezeten. 35 graden in de schaduw, maar dan vol in de zon zitten...  :o
De race was saai, maar de F1-auto's uit 2000 waren magisch qua geluid en qua uiterlijk.

Klopt. Ik heb nog een groot aantal foto's van de race.
En het blijft natuurlijk een prachtige ervaring  ;)

We hadden een georganiseerde reis geboekt alleen het reisbureau was "vergeten" het hotel te boeken.
Met als gevolg dat het bureau s'avonds het hotel nog moest regelen en we ruim 100 KM verder op Siofok aan het Balatonmeer een 2de-rangs hotel kregen.

De volgende dag met een volle bus mega-vroeg opstaan om op tijd te zijn op het circuit.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Dat is klote. Wij zaten in de stad en gingen met de trein naar het circuit.

Was een mooie ervaring. Finnen in zeiknatte T-shirts die bijna bezweken onder de hitte in de trein, daarnaast Italianen strak in de modieuze kleding die nergens last van hadden.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

wie is er net gecrashed in P2? even gemist.....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

red bull is de messen richting renault alweer aan het slijpen

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 juli 2015 - 15:26:03
red bull is de messen richting renault alweer aan het slijpen
Ik heb vandaag niks gevolgd, maar wat is er nu weer gebeurd?

0634

#22
Ik heb alleen FP1 gezien, maar in FP 2 schijnt Ricciardo een boem te hebben gehad.



En Max hoorde gekke geluiden. Maar of dat een echt probleem is weet ik verder niet.

gloudiesaurus

Max heeft wel een groot gedeelte van de training gemist vanwege een raar geluid in de motor. Hij zal toch niet op dit circuit motorproblemen krijgen  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


Pancake Shield

Mooi eerbetoon aan Bianchi. En gelukkig is dan het Hongaarse volkslied een beetje ingetogen, paste er wel bij.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

We zijn los! Kimi toont hier ballen hoor. Laat die Ferrari staan. Super!

Wings

Ik begrijp het probleem van Lewis niet helemaal? Nico doet daar niks verkeerd zie ik nu op de onboard.

Pancake Shield

Citaat van: Wings op 26 juli 2015 - 14:15:26
Ik begrijp het probleem van Lewis niet helemaal? Nico doet daar niks verkeerd zie ik nu op de onboard.

Rosberg deed ook niks verkeerd. Denk dat Hamilton gewoon een excuus zocht voor zijn eigen fout.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Van Wijk

Moeten een BOT , HUL en KVY nog een pitstop maken of kunnen ze de race uitrijden op deze banden ?