Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

Pancake Shield

Ik denk dat dat kleuterschool-gevoel met name van Marko afkomt. Die loopt al zolang om zich heen te slaan als een idioot en dat is vooral wat de meeste mensen afschrikt van Red Bull. Mateschitz neemt alsnog altijd wel de beslissing, maar het is Marko die als een schreeuwende kip om zich heen loopt te flapperen. En mocht dat uiteindelijk Kvyat wegdrijven bij Red Bull, zou de Rus van alle huidige Red Bull-coureurs wel eens het beste weg kunnen komen.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Tsja, maar Marko is natuurlijk wel de spreekbuis van Mateschitz. Als Mateschitz het er allemaal niet mee eens zou zijn, had ie Marko allang teruggeroepen. Dus om alles nu op Marko af te schuiven, vind ik ook wel wat makkelijk.

Overigens las ik ergens dat het Allison en Vettel waren die ervoor hadden gepleit Red Bull van 2015-motoren te voorzien. Vettel had het er eerder ook al over dat "sommige mensen" vergeten lijken te zijn wat voor goede dingen Renault voor Red Bull had gegaan. Je zou bijna gaan denken dat er iets in die relatie is bekoeld, sinds zijn vertrek.

Maikel0230

Haas heeft net een nieuwe volger gekregen



Zou guti dan toch naast de pot pissen?

Er zou trouwens een livestream zijn omstreeks vijf uur op de website van Haas.
https://www.haasf1team.com/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Als het Vergne wordt, dan denk ik dat Grosjean niet naar Haas gaat. Twee Fransen in een Amerikaans team is niet echt markt-technisch interessant. Wel grappig dat ze trouwens het zelf streamen. Normaal zou er gewoon een persberichtje uitgaan en that's it.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Ik hoop het. Volgens mij was ik de enige op dit forum die Gutiérrez nog wel eens verdedigde qua talent, maar als ik moet kiezen tussen hem en Vergne, hoef ik niet lang na te denken.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 16:02:48
Ik hoop het. Volgens mij was ik de enige op dit forum die Gutiérrez nog wel eens verdedigde qua talent, maar als ik moet kiezen tussen hem en Vergne, hoef ik niet lang na te denken.

Als het puur om talent zou gaan, denk ik dat Vergne met kop en schouders boven Gutierrez uitsteekt.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton


Maikel0230

Nou we zullen het niet te weten komen vandaag. Die Amerikanen zijn toch niet zo clever. In de URL link die naar de livestream moet leiden staat het antwoord al

https://www.haasf1team.com/news/haas-f1-team-selects-grosjean-driver


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Waarom hebben we het in het coureurs-topic trouwens over motoren en in het motorentopic over coureurs?

Dus laat ik de orde weer herstellen: goh, Grosjean bij Haas dus. Wat verrassend.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 17:03:58
Waarom hebben we het in het coureurs-topic trouwens over motoren en in het motorentopic over coureurs?

Dus laat ik de orde weer herstellen: goh, Grosjean bij Haas dus. Wat verrassend.

Quelle suprise. Overigens denk ik dat dit ook zo goed als zeker Gutierrez bevestigd bij Haas ook. Ik kan mij niets voorstellen dat Haas voor twee Fransen gaat kiezen. Of ze moeten al een voorcontract met Vergne getekend hebben voordat ze Grosjean kregen. Maar het is Gutierrez of Vergne, dat is sowieso zeker.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Citaat van: Perton op 29 september 2015 - 17:03:58
Waarom hebben we het in het coureurs-topic trouwens over motoren en in het motorentopic over coureurs?

Dus laat ik de orde weer herstellen: goh, Grosjean bij Haas dus. Wat verrassend.

Mij fout! Heb alle berichten in het juiste topic geplaatst!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Vergne kan Haas natuurlijk ook gewoon volgen omdat het het de facto B-team van Ferrari is.

Arthur

Twee franse coureurs bij een Amerikaans team? Ik kan me het niet voorstellen. Tenzij je in Amerika ook een franstalig gedeelte hebt zoals in Canada. Maar ook dat kan ik me niet voorstellen...

Silly Season wordt toch weer leuk ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

yep, kogel door de kerk, Grosjean mag volgend jaar weer meedoen.  :-\ Is niet erg, Grosjean is niet slecht. Hij draait alles bij alles geen heel beroerd seizoen, zeker als je de extra mentale druk die er op de mensen bij Lotus ligt in ogenschouw neemt. nou ja, hij blij, Haas blij...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634