Silly Season coureurs 2015/2016

Gestart door Jehoentelaar, 09 juli 2015 - 20:02:27

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: lieven op 24 september 2015 - 13:09:11
Citaat van: Jeroen op 24 september 2015 - 06:08:26
Daar geloof ik weinig van, sorry.

Vergeet niet dan ze met een 2014 auto rijden met een 2014 motor in.

Dat ze niet opeens punten gaan scoren dat beseft iedereen, maar je zou toch mogen verwachten dat ze niet meer elke race laatste gaan eindigen.

Nou ik verwacht eigenlijk van wel.

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 24 september 2015 - 12:42:11
Overigens kondigt Button zijn afscheid nog niet aan:
http://www.gppits.net/nieuws/ik_praat_met_het_team_over_2016_-_button/

Het was te verwachten dat Button niet op Honda's thuisbaan dit soort negatief nieuws zou brengen want vergeet niet dat JB in Japan een enorme held is.

Maar ik denk dat hij stopt, kan me niet voorstellen dat hij nog zo'n jaar wil. Die jongen is klaar. Het is mooi geweest. Diepe buiging voor hem.

Pancake Shield

Had hij tegen de BBC ook niet iets gezegd van: "Ik weet wat ik doe volgend jaar. Nu moet ik alleen wachten op bevestiging van het team". Zoiets kan altijd op twee manieren op gevat worden. Maar wat ik ook begreep uit dat stuk van de BBC was dat hij 'bevrijd' rond reed.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Het punt is dat McLaren nog een optie op hem heeft, ik meen tot eind deze maand? Dus ja, in die zin heb je een bevestiging van het team nodig dat je je contract niet hoeft uit te dienen omdat je eigenlijk liever stopt. Maar het kan ook bevestiging in de wat traditionelere zin zijn, namelijk het persbericht dat ie blijft rijden.

Ik vermoed het eerste.

Robbert65

Boullier heeft vanmorgen tijdens de persco voor Teambazen gezegd, dat "als een rijder niet wil, je hem moet laten gaan" (vrij vertaald). Waarmee wellicht het hele verhaal waar kan worden: dat Jens Top Gear gaat meepresenteren en de nieuwe rijder eerst bekend moet worden voor McLaren ermee naar buiten komt...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Perton

Jonathan Neale, niet Bouiller zat bij de persconferentie ;).

janke

Citaat van: Perton op 25 september 2015 - 12:11:21
Jonathan Neale, niet Bouiller zat bij de persconferentie ;).

Yep, en die liet weten graag door te gaan met Jenson Button.
Some things are too important to be left in the past.

Robbert65

Citaat van: Perton op 25 september 2015 - 12:11:21
Jonathan Neale, niet Bouiller zat bij de persconferentie ;).
Jaaah, ik dacht al... je hebt gelijk. Maar goed, de boodschap was duidelijk, Jens wil weg. Optie verloopt naar verluid op 30 september.

Chris Horner zei overigens, dat ze nog steeds in gesprek zijn met Renault...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 24 september 2015 - 17:43:35
Citaat van: gloudiesaurus op 24 september 2015 - 12:42:11
Overigens kondigt Button zijn afscheid nog niet aan:
http://www.gppits.net/nieuws/ik_praat_met_het_team_over_2016_-_button/

Het was te verwachten dat Button niet op Honda's thuisbaan dit soort negatief nieuws zou brengen want vergeet niet dat JB in Japan een enorme held is.

Maar ik denk dat hij stopt, kan me niet voorstellen dat hij nog zo'n jaar wil. Die jongen is klaar. Het is mooi geweest. Diepe buiging voor hem.

Dat denk ik ook. Maar misschien juist een mooi moment om op je "thuisbaan" zoiets aan te kondigen?
Maar let's wait and see.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Grosjean zou definitief vertrekken bij Lotus als ik wat sites lees. Wordt hij volgende week bekend gemaakt bij Haas F1.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Grosjean naar Haas? En ik had 2 jaar geleden nog wel hoop voor hem dat het wel iets ging worden. Word nu een soort van Kovalainen. Zonde vind het een goede coureur.

0634

Wat is er mis met Haas? Vind je het perspectief bij Lotus zo geweldig momenteel dan?

TheDoc

Citaat van: Jeroen op 25 september 2015 - 17:39:51
Wat is er mis met Haas? Vind je het perspectief bij Lotus zo geweldig momenteel dan?
Denk ik ook. Ik heb bij Haas een beetje een Force India-gevoel.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 25 september 2015 - 17:39:51
Wat is er mis met Haas? Vind je het perspectief bij Lotus zo geweldig momenteel dan?

Er is niks mis met Haas maar ik zie het als een soort van Caterham.Of ze de stap vooruit kunnen gaan maken moet nog maar gaan blijken.Dus ik zie het als een stap terug waar ik had gehoopt op een stap vooruit voor hem.Lotus word waarschijnlijk over genomen door Renault en word een fabrieks team wat meer perspectief bied imo.

0634

Citaat van: Sabai op 25 september 2015 - 18:38:35
Citaat van: Jeroen op 25 september 2015 - 17:39:51
Wat is er mis met Haas? Vind je het perspectief bij Lotus zo geweldig momenteel dan?

Er is niks mis met Haas maar ik zie het als een soort van Caterham.Of ze de stap vooruit kunnen gaan maken moet nog maar gaan blijken.Dus ik zie het als een stap terug waar ik had gehoopt op een stap vooruit voor hem.Lotus word waarschijnlijk over genomen door Renault en word een fabrieks team wat meer perspectief bied imo.

Dat zou kunnen natuurlijk, dat Haas een soort Caterham wordt. Maar persoonlijk heb ik er wel vertrouwen in. En dat Renault-verhaal? Tja, ook dat geeft momenteel nul zekerheden.